Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Specjalista ds. obsługi klienta

ManpowerGroup Sp. z o.o.

Wrocław

38 dni temu

Manpower (Agencja zatrudnienia nr 412) to globalna firma o ponad 70-letnim doświadczeniu, działająca w 82 krajach. Na polskim rynku jesteśmy od 2001 roku i obecnie posiadamy prawie 35 oddziałów w całym kraju. Naszym celem jest otwieranie przed kandydatami nowych możliwości, pomoc w znalezieniu pracy odpowiadającej ich kwalifikacjom i doświadczeniu. Skontaktuj się z nami - to nic nie kosztuje, możesz za to zyskać profesjonalne doradztwo i wymarzoną pracę!

Dla jednego z naszych klientów poszukujemy osoby na stanowisko:

Specjalista ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Wrocław | Numer ref.: SOK/049/FCI

Oferujemy:

  • Międzynarodowe środowisko pracy
  • Pracę przy projekcie w cenionej firmie z branży windykacyjnej
  • Umowę-zlecenie - 21zł/h brutto
  • Atrakcyjną lokalizację - siedziba mieści się w śródmieściu

Wymagania:

  • Doświadczenie w pracy związanej obsługa klienta (preferowane Call Center)
  • Znajomość j. angielskiego na poziomie min. B1
  • Dyspozycyjność do pracy na pełny etat

Zadania:

  • Prace administracyjne związane z funkcjonowaniem biura
  • Obsługa telefoniczna oraz mailowa spływających zapytań od klientów biznesowych
  • Przygotowywanie raportów oraz sprawozdań dla klientów oraz prezesa

Poznaj

ManpowerGroup

ManpowerGroup, światowy lider innowacyjnych rozwiązań dla rynku pracy, od 2001 roku wspiera swoich klientów i kandydatów w Polsce. W Polsce ManpowerGroup posiada 40 agencji i jest obecny w 25 miastach w całym kraju. Organizacja oferuje unikalne usługi dla firm i kandydatów poprzez: ManpowerGroup™ Solutions, Manpower® oraz Experis™. Usługi ManpowerGroup w Polsce obejmują pracę tymczasową, rekrutację stałą i badanie kompetencji pracowników, zatrudnienie zewnętrzne, outsourcing procesów, doradztwo personalne, zarządzanie karierą i outplacement.

Specjalista ds. Obsługi Klienta to osoba odpowiedzialna za zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta w wybranej dziedzinie, np.: księgowości, usługach It, prawie lub w finansach. Do głównych obowiązków pracownika tego należy, m.in.: aktywne pozyskiwanie i obsługa klientów, prezentowanie produktów i usług firmy, udzielanie informacji i rozwiązywanie problemów, analiza potrzeb i oczekiwań ...
Praca Specjalista ds. Obsługi Klienta