Signal Group jest firmą działającą w ramach usług B2B.
Nowoczesne technologie są fundamentem Naszej wspólnej, codziennej pracy. Projektujemy i wdrażamy rozwiązania naszym Klientom dzięki, którym znacząco podnoszą oni swoją konkurencyjność, obniżają koszty, podnoszą poziom efektywności wykorzystania zasobów oraz w znacznym stopniu zwiększają poziom integracji i optymalizacji technologii.
W związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy osoby do pracy na stanowisku
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Poznań
Nr Ref.: SDOK/07/2014
Co oferuje Signal Group?
- stawiamy na długoterminową współpracę
- możliwość ciągłego podnoszenia kwalifikacji zawodowych
- aktywny udział w realizowanych projektach
- przyjazną atmosferę i pracę w profesjonalnym zespole
Zadania wykonywane na stanowisku:
- koordynacja pracy ekip instalacyjnych
- prowadzenie nadzoru nad prawidłowym przebiegiem inwestycji
- optymalizacja procesów montażu
- dbałość o zachowanie standardów montażowych i wysokiej jakości obsługi klienta
- wsparcie wiedzą techniczną pracowników działu obsługi klienta
- nadzór nad dokumentacją powykonawczą i techniczną obiektów
- realizowanie innych działań z zakresu wsparcia technicznego
Wymagania:
Osoba ubiegająca się o zatrudnienie powinna spełniać następujące wymagania:
- doświadczenie w zakresie prowadzenia projektów inwestycyjnych
- mile widziane doświadczenie w montażach i serwisowaniu instalacji niskoprądowych (SSWIN, CCTV, telekomunikacji, PPOŻ) oraz
- umiejętność kierowania pracą zespołu
- odpowiedzialność, umiejętność pracy pod presją czasu, bardzo dobra organizacja pracy, zaangażowanie, otwartość na nowe wyzwania, samodzielność
- umiejętność analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów
- dobra znajomość obsługi komputera
- gotowość do pracy w terenie
- prawo jazdy kat. B
- wysoka kultura osobista
- nieposzlakowana opinia
Etapy rekrutacji:
- Sprawdzenie kompetencji miękkich przez rekrutera.
- Sprawdzenie wiedzy i doświadczenia zawodowego przez przełożonego
- Ustalenie warunków zatrudnienia.