Przesuń w lewo lub prawo,
aby przejść do następnej lub poprzedniej oferty pracy

Specjalista ds. Obsługi Klienta

Klient portalu Praca.pl

Olsztyn

859 dni temu

Ogłoszenie numer: 947560, z dnia 2016-01-19

Klient portalu Praca.pl

Firma z ponad 20- letnią tradycją na polskim rynku spożywczym. Prężnie rozwijająca się
marka, której produkty dostępne są również w krajach UE, np.: Wielka
Brytania, Portugalia, Słowacja, Litwa, Estonia. Stawiając na jakość
oferowanych produktów oraz ich bezpieczeństwo, firma  wdrożyła
system analiz i kontroli punktów krytycznych (HACCP) oraz system
zapewnienia jakości zgodny z międzynarodową normą ISO 9001.

Specjalista ds. Obsługi Klienta

Miejsce pracy: warmińsko-mazurskie / Olsztyn

Nr Ref.: BAK/01/2016

 

Opis stanowiska

  • przyjmowanie zamówień sprzedaży od klientów oraz ich wprowadzanie do systemu
  • monitorowanie stanów magazynowych celem właściwego i terminowego realizowania zamówień
  • realizacja zamówień zgodnie z parametrami zawartych umów i kontraktów
  • prowadzenie dokumentacji sprzedażowej – wystawianie faktur, korekt dokumentów
  • monitorowanie płatności klientów
  • udział w procesie rozpatrywania reklamacji ilościowych i jakościowych klientów
  • rozliczanie bonusów retrospektywnych

Wymagania

  • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku

  • profesjonalna obsługi klienta

  • znajomość zagadnień z zakresu handlu, magazynowania i logistyki

  • umiejętność obsługiwania komputera (MS Office/Internet) i urządzeń biurowych

  • odpowiedzialność i zaangażowanie w realizację celów

Oferujemy

  • zatrudnienie w ramach umowy o pracę w firmie o stabilnej pozycji na rynku i dużym potencjale rozwoju

  • realizację ciekawych, samodzielnych zadań

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Poznaj stanowisko: Specjalista ds. Obsługi Klienta

Specjalista ds. Obsługi Klienta to osoba odpowiedzialna za zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta w wybranej dziedzinie, np.: księgowości, usługach It, prawie lub w finansach. Do głównych obowiązków pracownika tego należy, m.in.: aktywne pozyskiwanie i obsługa klientów, prezentowanie produktów i usług firmy, udzielanie informacji i rozwiązywanie problemów, analiza potrzeb i oczekiwań ...
Specjalista ds. Obsługi Klienta Praca Specjalista ds. Obsługi Klienta

Podobne oferty

Szukaj pracy według:

Dolnośląskie:
Wrocław (553)
Wałbrzych (37)
Legnica (50)
Kujawsko-pomorskie:
Bydgoszcz (136)
Toruń (86)
Lubelskie:
Lublin (96)
Chełm (19)
Lubuskie:
Łódzkie:
Małopolskie:
Kraków (740)
Tarnów (30)
Nowy Sącz (32)
Mazowieckie:
Warszawa (1592)
Radom (57)
Płock (32)
Opolskie:
Opole (110)
Nysa (18)
Podkarpackie:
Rzeszów (78)
Przemyśl (13)
Podlaskie:
Białystok (92)
Suwałki (30)
Łomża (19)
Pomorskie:
Gdańsk (299)
Gdynia (124)
Słupsk (30)
Śląskie:
Świętokrzyskie:
Warmińsko-mazurskie:
Olsztyn (86)
Elbląg (24)
Ełk (10)
Wielkopolskie:
Poznań (434)
Kalisz (42)
Konin (31)
Zachodniopomorskie:
Szczecin (234)
Koszalin (56)
Kołobrzeg (21)
Auchan (134)
Tesco (394)
UBS (0)
OBI (0)
PKP (20)
STRABAG (13)
ABB (50)
Accenture (147)
Luxoft (173)
PKO BP (0)
KPMG (31)
Orange (11)
IKEA (4)
Budimex (24)

Rekrutują z Praca.pl