Wiodący na polskim rynku dostawca narzędzi, w związku z dynamicznym rozwojem sieci sprzedaży poszukuje właściwych kandydatów na stanowisko:
Specjalista ds. obsługi klientów
Miejsce pracy: Poznań
Do zadań osoby na tym stanowisku należeć będzie:
- zapewnienie dokładnego i terminowego przetwarzania zamówień, dokumentów dostaw, faktur i reklamacji,
- kontakt i utrzymywanie wysokiego standardu obsługi klientów i właściwych relacji z klientami
- udzielanie informacji związanych z ofertą firmy
- aktywna współpraca z działami sprzedaży i księgowości
Nasze oczekiwania:
- doświadczenie na podobnym stanowisku
- wykształcenie preferowane wyższe.
- znajomość języka angielskiego/ lub niemieckiego
- biegła obsługa komputera
- znajomość procesu przetwarzania zamówień i zagadnień fakturowania
- komunikatywność
- nastawienie na klienta i rezultat
- umiejętność pracy w zespole
- dobra organizacja czasu i miejsca pracy
- znajomość branży narzędzi będzie dodatkowym atutem
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w rozwijającej się firmie
- umowę o pracę na pełen etat
- przygotowanie do pracy i szkolenia
- pracę od poniedziałku do piątku w godzinach otwarcia biura
- możliwość wykupienia ubezpieczenia grupowego i karty Multisport