Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. Reklamacji (m/k)

    AGATA Spółka Akcyjna   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    24 godz.
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie...
  • Pracownik działu przyjęć reklamacji w serwisie

    DAMBAT Jastrzębski S.K.A.   Adamów (pow. grodziski, gm. Grodzisk Mazowiecki)    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   5 700 - 7 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Zakres obowiązków Przyjęcie urządzeń dostarczonych do serwisu; Rejestracja urządzeń w programie serwisowym; Spisywanie protokołów szkody z firmami kurierskimi dostarczającymi urządzenia; Telefoniczna i mailowa obsługa klientów w zakresie reklamacji; Informowanie o zwrotach;...
  • Specjalista ds. Reklamacji (m/k)

    AGATA Spółka Akcyjna   Gliwice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie...
  • Specjalista ds. Reklamacji (m/k)

    AGATA Spółka Akcyjna   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie...
  • Specjalista ds. Reklamacji (m/k)

    AGATA Spółka Akcyjna   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie...
  • Specjalista ds. reklamacji

    Elektronika Spółka Akcyjna   Gdynia, 100 m od stacji kolejki SKM Chylonia    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior / junior / asystent  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    3 dni
    Znaczenie stanowiska Specjalista ds. reklamacji w dziele technicznym chłodnictwa ma znaczący wpływ na budowanie zaufania do marki. Utrwala długofalowe relacje poprzez skuteczną i empatyczną komunikację, rzetelność, kulturę techniczną i jakość obsługi, zachowując profesjonalizm także...
  • Pracownik ds. reklamacji

    Klient portalu Praca.pl   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    8 dni
    przyjmowanie i rejestrowanie reklamacji i wniosków w systemie, rozpatrywanie reklamacji dotyczących usług, współpraca z innymi jednostkami w celu wyjaśnienia spraw reklamacyjnych, przestrzeganie przepisów prawa i regulaminów Spółki, przygotowywanie analiz i raportów z realizowanych spraw.
  • Starszy specjalista ds. reklamacji

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę / na zastępstwo  pełny etat
    12 dni
    przyjmowanie i rejestrowanie reklamacji i wniosków w systemie, rozpatrywanie reklamacji dotyczących usług, współpraca z innymi jednostkami w celu wyjaśnienia spraw reklamacyjnych, przestrzeganie przepisów prawa i regulaminów Spółki, przygotowywanie analiz i raportów z realizowanych spraw.
  • Starszy Specjalista ds. Reklamacji

    Poczta Polska S.A. Sprawdzona firma   Warszawa, ul. Targowa 73    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę / na zastępstwo  pełny etat
    14 dni
    Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę (zastępstwo) ; cały etat; praca stacjonarna od poniedziałku do piątku Twoje zadania: Obsługa reklamacji i wniosków w zakresie niewykonania lub nienależytego wykonania powszechnych i umownych usług pocztowych w obrocie krajowym przyjmowanie i rejestrowanie...
  • Pracownik / Pracownica Serwisu i Obsługi Reklamacji

    DAMBAT Jastrzębski S.K.A.   Adamów (pow. grodziski, gm. Grodzisk Mazowiecki)    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   5 700 - 7 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 godz.
    Twoje Główne Obowiązki Przyjmowanie, rejestracja w systemie i wydawanie urządzeń do naprawy serwisowej. Obsługa telefoniczna i mailowa klientów w zakresie reklamacji i statusu napraw. Spisywanie protokołów szkody z firmami kurierskimi. Zarządzanie zwrotami – informowanie klientów oraz...
Zobacz więcej ofert pracy

Specjalista ds. obsługi posprzedażowej

PGB Human Resources
Tarnowo Podgórne
praca stacjonarna
3478 dni temu

Agencja Doradztwa Personalnego PGB Human Resources dla jednego ze swoich kluczowych Klientów, lidera w zakresie w zakresie wyposażenia ferm dla zwierząt, poszukuje obecnie osoby na stanowisko: 

Specjalista ds. obsługi posprzedażowej
Miejsce pracy: Tarnowo Podgórne
Nr ref.: SOP_0516_TP_I
Opis stanowiska:
  • obsługa procesu reklamacyjnego
  • organizowanie pracy serwisu
  • rozliczanie kosztów serwisu oraz nadzór nad obiegiem części zamiennych
  • bieżący kontakt z centralą firmy w Niemczech
Wymagania:
  • wykształcenie średnie lub wyższe (preferowane o profilu rolniczym)
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego lub niemieckiego (warunek konieczny)
  • samodzielność w działaniu, dyspozycyjność, umiejętność budowania pozytywnych relacji z klientami
  • gotowość odbywania podróży na terenie Polski, prawo jazdy kat. B
  • doświadczenie w obsłudze procesów reklamacyjnych i organizacji prac serwisu będzie dodatkowym atutem
Oferujemy:
  • umowę o pracę
  • atrakcyjne warunki finansowe
  • pracę w międzynarodowym środowisku
Prosimy o dopisanie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.).”
PGB Human Resources proponuje liczne rozwiązania outsourcingowe takie jak: doradztwo personalne (rekrutacja i selekcja, audyt personalny, szkolenia), praca tymczasowa, koordynacja przedstawicieli handlowych oraz telemarketerów, obsługa personalna imprez okolicznościowych (targi, konferencje).

PGB Human Resources przeprowadza kilkadziesiąt projektów rekrutacyjnych miesięcznie. W związku z tym zapraszamy do przesyłania cv na adres rekrutacja@pgbhr.com z informacją na temat branży i stanowisk, którymi jesteście Państwo potencjalnie zainteresowani. W przypadku pojawienia się odpowiedniej oferty pracy, skontaktujemy się telefonicznie lub poprzez adres e-mail.

PGB Human Resources Sp. z o.o.

info@pgbhr.com

www.pgbhr.com

Specjalizacje rekrutacyjne:
  • Administracja biurowa
  • Budownictwo i nieruchomości
  • Finanse i bankowość
  • Inżynieria i Technologia
  • IT
  • Logistyka, Spedycja, Zakupy
  • Marketing
  • Medycyna i Farmacja
  • Obsługa Klienta, Call Center
  • Prawo
  • Sprzedaż B2B

Zachęcamy również do przesyłania swojego CV również pod kątem innych projektów rekrutacyjnych na adres

rekrutacja@pgbhr.com
 

Podobne oferty

  • Specjalista ds. Reklamacji (m/k)

    AGATA Spółka Akcyjna   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    24 godz.
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie...
  • Pracownik działu przyjęć reklamacji w serwisie

    DAMBAT Jastrzębski S.K.A.   Adamów (pow. grodziski, gm. Grodzisk Mazowiecki)    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   5 700 - 7 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Zakres obowiązków Przyjęcie urządzeń dostarczonych do serwisu; Rejestracja urządzeń w programie serwisowym; Spisywanie protokołów szkody z firmami kurierskimi dostarczającymi urządzenia; Telefoniczna i mailowa obsługa klientów w zakresie reklamacji; Informowanie o zwrotach;...
  • Specjalista ds. Reklamacji (m/k)

    AGATA Spółka Akcyjna   Gliwice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie...
  • Specjalista ds. Reklamacji (m/k)

    AGATA Spółka Akcyjna   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie...
  • Specjalista ds. Reklamacji (m/k)

    AGATA Spółka Akcyjna   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie...
  • Specjalista ds. reklamacji

    Elektronika Spółka Akcyjna   Gdynia, 100 m od stacji kolejki SKM Chylonia    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior / junior / asystent  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    3 dni
    Znaczenie stanowiska Specjalista ds. reklamacji w dziele technicznym chłodnictwa ma znaczący wpływ na budowanie zaufania do marki. Utrwala długofalowe relacje poprzez skuteczną i empatyczną komunikację, rzetelność, kulturę techniczną i jakość obsługi, zachowując profesjonalizm także...
  • Pracownik ds. reklamacji

    Klient portalu Praca.pl   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    8 dni
    przyjmowanie i rejestrowanie reklamacji i wniosków w systemie, rozpatrywanie reklamacji dotyczących usług, współpraca z innymi jednostkami w celu wyjaśnienia spraw reklamacyjnych, przestrzeganie przepisów prawa i regulaminów Spółki, przygotowywanie analiz i raportów z realizowanych spraw.
  • Starszy specjalista ds. reklamacji

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę / na zastępstwo  pełny etat
    12 dni
    przyjmowanie i rejestrowanie reklamacji i wniosków w systemie, rozpatrywanie reklamacji dotyczących usług, współpraca z innymi jednostkami w celu wyjaśnienia spraw reklamacyjnych, przestrzeganie przepisów prawa i regulaminów Spółki, przygotowywanie analiz i raportów z realizowanych spraw.
  • Starszy Specjalista ds. Reklamacji

    Poczta Polska S.A. Sprawdzona firma   Warszawa, ul. Targowa 73    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę / na zastępstwo  pełny etat
    14 dni
    Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę (zastępstwo) ; cały etat; praca stacjonarna od poniedziałku do piątku Twoje zadania: Obsługa reklamacji i wniosków w zakresie niewykonania lub nienależytego wykonania powszechnych i umownych usług pocztowych w obrocie krajowym przyjmowanie i rejestrowanie...
  • Pracownik / Pracownica Serwisu i Obsługi Reklamacji

    DAMBAT Jastrzębski S.K.A.   Adamów (pow. grodziski, gm. Grodzisk Mazowiecki)    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   5 700 - 7 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 godz.
    Twoje Główne Obowiązki Przyjmowanie, rejestracja w systemie i wydawanie urządzeń do naprawy serwisowej. Obsługa telefoniczna i mailowa klientów w zakresie reklamacji i statusu napraw. Spisywanie protokołów szkody z firmami kurierskimi. Zarządzanie zwrotami – informowanie klientów oraz...