młodszy specjalista (junior) / asystent aplikuj szybkoaplikuj bez CV
8 godz.
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: pełnienie nadzoru nad robotami w specjalności sanitarnej, elektrycznej, pełnienie nadzoru nad realizowanymi umowami z podwykonawcami, współpraca przy opracowaniu zakresów robót na wykonanie remontów bieżących, współpraca w przygotowaniu...
specjalista mid / junior / asystent umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 godz.
Obowiązki: sporządzanie raportów wg. instrukcji przełożonego, przygotowanie dokumentacji wg wyznaczonych standardów (przystemplowania elementów do spawania, sporządzanie protokołów, nadzór nad oznaczeniem materiałów), nadzór nad przestrzeganiem technologii spawania, zlecenia badań...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
3 godz.
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: analiza danych i raportowanie wykorzystania środków otrzymanych przez Spółkę, w tym dokapitalizowania i kredytów bankowych, nadzór na obiegiem dokumentów, raportowanie biznesowe i przygotowywanie analiz ad-hoc, udział w realizacji projektów...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat
7 godz.
Będziesz odpowiedzialny/a za: zarządzanie obiegiem i archiwizacją dokumentacji medycznej Szpitala, dystrybucję wyników badań do Centrów Medycznych Medicover, zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentacji medycznej poprzez kontakt z pacjentami w celu obsługi ich zapotrzebowania na...
Na co dzień w naszym zespole: analizujesz i przygotowujesz raporty dotyczące efektywnościowego wymiaru sprzedaży dla sieci oddziałowej i agencyjnej, wyznaczasz, monitorujesz i rozliczasz wskaźniki KPI dla wybranych projektów biznesowych, projektujesz rozwiązania dotyczące rytmu operacyjnego...
Główne zadania Przygotowanie raportów i analiz w tym także analiz ad-hoc; Przygotowanie raportów wynikowych i analiza odchyleń; Tworzenie budżetów i nadzór nad ich realizacją; Udział w procesie zamknięcia miesiąca; Tworzenie, rozbudowa i modernizacja narzędzi raportingowych (w oparciu...
Twoje zadania: Przygotowywanie oraz aktualizacja rankingów i komunikacji o konkursach organizowanych w Departamencie; Wsparcie działań komunikacyjnych dot. inicjatyw wewnętrznych w Departamencie; Wsparcie w przygotowaniu prezentacji na potrzeby spotkań wewnętrznych i zewnętrznych; Wsparcie w...
specjalista mid / senior umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Zakres zadań uczestnictwo w różnorodnych projektach z obszaru ESG, wsparcie spółek w przygotowaniu do raportowania zgodnie z CSRD, przygotowanie / atestacja raportów zrównoważonego rozwoju, Udział w pozyskiwaniu klientów z obszaru ESG; identyfikacja i wsparcie w dostosowaniu do...
JOBO Europe Sp. z o.o.Sokołów (pow. pruszkowski, gm. Michałowice), pod warszawskimi Jankami
praca stacjonarna
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Obowiązki: Nadzór procesów logistycznych; Organizacja transportu i związanej z tym dokumentacji; Współpraca z innymi działami firmy w zakresie obiegu i kontroli dokumentów; Przygotowanie raportów, zestawień, statystyk i analiz; Codzienny kontakt w j. angielskim; Wymagania: Doświadczenie w...
Twój zakres obowiązków: rejestracja czasu pracy pracowników i maszyn oraz zużycia surowców; rejestracja oraz przetwarzanie dokumentów handlowych i magazynowych (m.in. kartoteki na materiały zakupowe, faktury, zlecenia) opracowywanie na potrzeby kierownictwa zakładu zestawień i raportów;...
„Wadwicz” to najstarsza Agencja Zatrudnienia w Polsce. Lata doświadczeń na rynku pracy pozwoliły nam wypracować dzisiejszy model współpracy, który na pierwszym miejscu stawia Pracownika. Naszym celem jest znaleźć dla Ciebie pracę, w której będziesz mógł realizować swoje marzenia i aspiracje. W tym celu współpracujemy z najlepszymi. Oferujemy Ci pracę na rzecz naszego Klienta- mając nadzieję, że znajdziesz w niej satysfakcję, stabilność i możliwość rozwoju.
Aktualnie dla Naszego Klienta – jednej z największych firm telekomunikacyjnych w kraju – poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Specjalista ds. Organizacji i Analiz
Miejsce pracy: Warszawa
Do zadań osoby na tym stanowisku należeć będzie:
Organizacja działań komunikacyjnych, przygotowanie materiałów, dokumentów i raportów, przygotowanie prowadzonych działań od strony logistycznej i merytorycznej.
Wykonywanie tłumaczeń wewnętrznych aktów normatywnych i dokumentów na potrzeby Biura.
Wykonywanie innych poleceń przełożonego pozostających w związku z zajmowanym stanowiskiem.
Wymagania:
Doświadczenie w pracach biurowo-administracyjnych,
Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (kontakt z anglojęzyczną dokumentacją, współpracownikami i przełożonymi),
Bardzo dobra organizacja czasu, skrupulatność i dokładność w realizowaniu zadań
Komunikatywność i otwartość
Dojrzałość i odpowiedzialność za powierzone zadania
Oferujemy:
zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
bardzo atrakcyjną stawkę godzinową
pracę wśród profesjonalistów
możliwość pracy w dynamicznym, ambitnym zespole
możliwość skorzystania z ubezpieczenia grupowego, pakietu medycznego i Benefit Systems
młodszy specjalista (junior) / asystent aplikuj szybkoaplikuj bez CV
8 godz.
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: pełnienie nadzoru nad robotami w specjalności sanitarnej, elektrycznej, pełnienie nadzoru nad realizowanymi umowami z podwykonawcami, współpraca przy opracowaniu zakresów robót na wykonanie remontów bieżących, współpraca w przygotowaniu...
specjalista mid / junior / asystent umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 godz.
Obowiązki: sporządzanie raportów wg. instrukcji przełożonego, przygotowanie dokumentacji wg wyznaczonych standardów (przystemplowania elementów do spawania, sporządzanie protokołów, nadzór nad oznaczeniem materiałów), nadzór nad przestrzeganiem technologii spawania, zlecenia badań...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
3 godz.
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: analiza danych i raportowanie wykorzystania środków otrzymanych przez Spółkę, w tym dokapitalizowania i kredytów bankowych, nadzór na obiegiem dokumentów, raportowanie biznesowe i przygotowywanie analiz ad-hoc, udział w realizacji projektów...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat
7 godz.
Będziesz odpowiedzialny/a za: zarządzanie obiegiem i archiwizacją dokumentacji medycznej Szpitala, dystrybucję wyników badań do Centrów Medycznych Medicover, zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentacji medycznej poprzez kontakt z pacjentami w celu obsługi ich zapotrzebowania na...
Na co dzień w naszym zespole: analizujesz i przygotowujesz raporty dotyczące efektywnościowego wymiaru sprzedaży dla sieci oddziałowej i agencyjnej, wyznaczasz, monitorujesz i rozliczasz wskaźniki KPI dla wybranych projektów biznesowych, projektujesz rozwiązania dotyczące rytmu operacyjnego...
Główne zadania Przygotowanie raportów i analiz w tym także analiz ad-hoc; Przygotowanie raportów wynikowych i analiza odchyleń; Tworzenie budżetów i nadzór nad ich realizacją; Udział w procesie zamknięcia miesiąca; Tworzenie, rozbudowa i modernizacja narzędzi raportingowych (w oparciu...
Twoje zadania: Przygotowywanie oraz aktualizacja rankingów i komunikacji o konkursach organizowanych w Departamencie; Wsparcie działań komunikacyjnych dot. inicjatyw wewnętrznych w Departamencie; Wsparcie w przygotowaniu prezentacji na potrzeby spotkań wewnętrznych i zewnętrznych; Wsparcie w...
specjalista mid / senior umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Zakres zadań uczestnictwo w różnorodnych projektach z obszaru ESG, wsparcie spółek w przygotowaniu do raportowania zgodnie z CSRD, przygotowanie / atestacja raportów zrównoważonego rozwoju, Udział w pozyskiwaniu klientów z obszaru ESG; identyfikacja i wsparcie w dostosowaniu do...
JOBO Europe Sp. z o.o.Sokołów (pow. pruszkowski, gm. Michałowice), pod warszawskimi Jankami
praca stacjonarna
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Obowiązki: Nadzór procesów logistycznych; Organizacja transportu i związanej z tym dokumentacji; Współpraca z innymi działami firmy w zakresie obiegu i kontroli dokumentów; Przygotowanie raportów, zestawień, statystyk i analiz; Codzienny kontakt w j. angielskim; Wymagania: Doświadczenie w...
Twój zakres obowiązków: rejestracja czasu pracy pracowników i maszyn oraz zużycia surowców; rejestracja oraz przetwarzanie dokumentów handlowych i magazynowych (m.in. kartoteki na materiały zakupowe, faktury, zlecenia) opracowywanie na potrzeby kierownictwa zakładu zestawień i raportów;...