- Dbanie o wizerunek wewnętrzny oraz zewnętrzny firmy.
- Rejestrowanie korespondencji przychodzącej oraz wychodzącej, a także koordynacja przesyłek pocztowych i kurierskich.
- Bezpośrednia obsługa osób odwiedzających biuro: klientów, kurierów, podwykonawców i innych współpracowników.
- Obsługa spotkań.
- Organizacja spotkań członków zarządu oraz wyjazdów służbowych.
- Obsługa telefoniczna i mailowa klientów.
- Koordynowanie działań marketingowych.
- Wsparcie zarządu oraz pozostałych działów w codziennych działaniach.
- Przygotowywanie okresowych statystyk, raportów i zestawień oraz sporządzanie dokumentów finansowych dla księgowości zgodnie z wewnętrznymi procedurami.
- Koordynacja, administracja oraz nadzór nad wewnętrznym systemem zarządzania procesami w firmie.
- Utrzymanie biura i jego wyposażenia w należytym stanie (współpraca z firmami serwisowymi oraz dostawcami).
- Udział w codziennych pracach biura.
- Wykształcenie wyższe (preferowany kierunek: administracja, zarządzanie lub pokrewne).
- Umiejętność swobodnego wyrażania się w mowie i piśmie w języku polskim oraz angielskim, a także doświadczenie w przygotowywaniu dokumentów.
- Minimum 3-letnie doświadczenie zawodowe, w tym co najmniej 1 rok na podobnym stanowisku.
- doświadczenie w pracy administracyjnej oraz zarządzaniu biurem.
- Umiejętność samodzielnej pracy oraz dobra organizacja czasu.
- Zdolność analitycznego myślenia (tworzenie rozliczeń, analiz, podsumowań).
- Biegła obsługa pakietu Microsoft Office.
- Znajomość obsługi systemów zarządzania procesami wewnętrznymi firmy.
- Komunikatywność, asertywność, skrupulatność oraz poczucie odpowiedzialności za powierzone zadania.
- Czynne prawo jazdy kat. B i praktyczna umiejętność jazdy samochodem.
- Znajomość obsługi urządzeń biurowych.
- Uczciwość, sumienność oraz dyspozycyjność.
- Znajomość przepisów prawa.
- Znajomość branży budowlanej w kierunku elektro-energetycznym.
- Ukończony kurs obsługi programu MS Excel na poziomie średnio zaawansowanym.
- Interesującą pracę w młodym, prężnym zespole.
- Stabilne warunki zatrudnienia oraz wynagrodzenia.
- Ciekawą, pełną wyzwań pracę.
- Niezbędne narzędzia do realizacji powierzonych obowiązków.
Jeśli jesteś kreatywną, energiczną osobą, która lubi pracować w sekretariacie, nie zwlekaj – wyślij swoją aplikację już teraz!
Poznaj
ELSERWIS Sp. z o.o.
EL SERWIS – to firma działająca na rynku usług elektroenergetycznych na terenie całego kraju.
Ponad 15 letnie doświadczenie oraz szerokie uprawnienia zawodowe, wiedza, kompetencje, a także innowacyjność rozwiązań to nasze główne atuty. Zapewniamy fachowość, profesjonalizm oraz nowoczesne zaplecze techniczne.
Kontrahenci cenią nas między innymi za wysoką, jakość oferowanych usług, elastyczne podejście do napotykanych problemów, błyskawiczną reakcję w sytuacjach awaryjnych oraz podejmowanie nawet najtrudniejszych wyzwań, co potwierdzają uzyskane liczne listy referencyjne.
Przedmiotem działania Firmy są kompleksowe realizacje na terenie całej Polski w zakresie energetyki zawodowej, instalacji elektroenergetycznych oraz systemów niskoprądowych w obiektach użyteczności publicznej oraz w przestrzeni automatyki przemysłowej w zakładach produkcyjnych.