Oprandi Polska jest lokalnym oddziałem szwajcarskiej grupy doradztwa personalnego oprandi & partner, założonej w 1988 r. Nasza firma oferuje usługi mające na celu wsparcie klientów i kandydatów w procesie rekrutacji i zarządzania karierą, a także rozwój kompetencji niezbędnych do kierowania ludźmi w organizacji.
Naszym klientem jest jedna z wiodących, międzynarodowych korporacji farmaceutycznych na świecie, z ponad 100-letnią tradycją, obecna na polskim rynku od wielu lat. Firma swoją działalność koncentruje na produkcji oryginalnych, nowoczesnych leków oraz inwestowaniu w dalszy rozwój technologiczny i badania kliniczne.
W chwili obecnej dla naszego Klienta poszukujemy najlepszych kandydatek/kandydatów na stanowisko:
(kadry, administracja personalna, wynagrodzenia i świadczenia)
- Wprowadzanie danych do raportów płacowych, analiza raportów, przygotowywanie zestawień;
- Opisywanie i sprawdzanie faktur w systemie;
- Wyliczanie budżetów i realizacji budżetów (wynagrodzenia, świadczenia, stany zatrudnienia i plany HC) oraz wprowadzanie danych do systemów HR-owych. Naliczanie rezerw na wynagrodzenia, premie, urlopy;
- Samodzielna współpraca z firmą outsourcingową odnośnie wynagrodzeń /płac w zakresie ustalonym w umowie Sprawdzanie danych na listach płac. Zwalnianie przelewów w systemie bankowym;
- Odpowiedzialność za zagadnienia dotyczące czasu pracy w firmie (aktualizacja procedur, wprowadzanie do systemu kadrowo-płacowego wypełnione wnioski);
- Przygotowywanie preliminarza wydatków z ZFŚS i informacji o realizacji ZFŚS
- Aktualizacja zapisów Regulaminu ZFŚS;
- Przygotowanie wszelkiej dokumentacji personalnej, prowadzenie akt personalnych;
- Wprowadzanie danych kadrowo-płacowych do HR-owych systemów korporacyjnych oraz TETA 2000, Płatnik;
- Uzgodniona z przełożonym korekta regulaminów pracy i wynagradzania w związku ze zmianami w prawie pracy;
- Przygotowywanie zestawień, raportów i sprawozdań dla Dyrektora HR;
- Inicjowanie i realizacja świadczeń dla pracowników. Zajmowanie się administracją w zakresie świadczeń we współpracy z firmami zewnętrznymi. Przekazywanie pracownikom informacji dotyczących świadczeń dostępnych w firmie;
- Kontakt z zaakceptowanymi kandydatami do pracy w celu uzyskania dokumentacji niezbędnej do zatrudnienia;
- Prawidłowe przyjmowanie nowych osób do pracy. Wręczanie dokumentów nowo zatrudnionym pracownikom;
- Wykształcenie wyższe;
- Kilkuletnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku;
- Wiedza merytoryczna i praktyczna z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń społecznych, podatku dochodowego od osób fizycznych;
- Dokładność, sumienność, systematyczność; dbałość o szczegóły, cierpliwość;
- Dyskrecja;
- Umiejętność organizacji pracy i ustalania priorytetów;
- Umiejętność pracy z liczbami; zdolności analityczne;
- Praktyczna znajomość obsługa komputera - pakiet Office, system kadrowo-płacowy TETA, system SAP HR, Płatnik;
- Dobra znajomość języka angielskiego;