Aktualnie szukamy osoby, która dołączy do zespołu odpowiedzialnego za asortyment w Aptece Internetowej. Praca w tej roli, to praca w zespole około 7-osobowym w naszym biurze w Alchemii. Twoja praca będzie polegała na codziennej i bardzo bliskiej współpracy z innymi działami – takimi jak kupcy czy logistycy. Jednocześnie Twoja praca będzie bardzo samodzielna i będzie wymagała od Ciebie odpowiedniego ustalania codziennych priorytetów i kreatywnego podejścia do wyzwań. A ich w Gemini nie brakuje :) Ważnym elementem Twojej pracy będzie również odpowiednia analiza danych. Zatem umiejętność korzystania z Excela i łatwość nauki wewnętrznych systemów będzie dużym ułatwieniem na początku.
Jesteśmy otwarci na współpracę z osobą, która dopiero rozpoczyna swoją karierę zawodową i zdobywa swoje pierwsze doświadczenia. Priorytetem jest dla nas Twoje podejście do zadań, umiejętność nauki i elastyczność, z uwagi na zmienne i wymagające środowisko pracy
- Zapewnienie jak najlepszej dostępności produktów z naszej oferty poprzez odpowiednie planowanie zapasów,
- Prognozowanie i przewidywanie poziomów zapasów na podstawie danych i tendencji,
- Ciągła współpraca z innymi działami i hurtowniami farmaceutycznymi,
- Stała kontrola stanów magazynowych,
- Monitorowanie procesów dostaw,
- Utrzymywanie stanów magazynowych na odpowiednim poziomie, kontrola dostępności zapasów oraz ich rotacji,
- Analitycznego myślenia,
- Bardzo dobrej organizacji pracy,
- Umiejętności pracy zespołowej,
- Samodzielności,
- Umiejętności obsługi pakietu Ms. Office (ze szczególnym naciskiem na Excel).
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- Dogodna lokalizacja pracy: Centrum Biznesowe Alchemia,
- Niezbędne narzędzia do pracy,
- Elastyczne godziny rozpoczęcia pracy (między 7:00 a 9:00),
- Pracę w dużym zespole z fajną atmosferą,
- Benefity pozapłacowe: karta sportowa, pakiet medyczny, ubezpieczenie grupowe.
Poznaj
Gemini Polska Sp. z o.o.
Apteki Gemini obecne są na polskim rynku od 1990 roku. To właśnie wtedy powstała pierwsza apteka w Wejherowie. Dziś pod marką Gemini działa ponad 300 aptek stacjonarnych zlokalizowanych na terenie całego kraju. Od kilkunastu lat prowadzimy również dostępną dla naszych Pacjentów z każdego miejsca w Polsce platformę zdrowia Gemini.pl.
Nasza misja to być jak najbliżej Pacjentów, a nadrzędnym celem od zawsze było i jest dostarczanie usług farmaceutycznych i realizowanie potrzeb Pacjentów na najwyższym poziomie.
Kim jesteśmy?
Apteki Gemini to fachowi Farmaceuci, których na co dzień wspiera zespół specjalistów z wielu dziedzin, m.in.: administracji, kadr, HR, IT, sprzedaży, księgowości, marketingu, rozwoju i finansów. Każdego dnia skupiamy się na rozwoju naszych aptek stacjonarnych i platformy Gemini.pl, zarówno pod kątem efektywnego wypełniania zadań, jak i budowania zaangażowanego zespołu.
Centrala Gemini Polska znajduje w Gdańsku, przy ul. Grunwaldzkiej 411.
Nazwa Gemini oznacza bliźnięta, dlatego czujemy się podwójnie zobowiązani do troski o naszych Pacjentów. Jesteśmy liderami w zakresie promowania idei opieki farmaceutycznej, która uzupełniać ma kompleksową troskę o zdrowie pacjenta. Udzielamy się w ramach lokalnych inicjatyw charytatywnych i pomocowych, a także dążymy do tego, by dbać o środowisko i zdrowie planety.
Jako rozwijający się zespół poszukujemy ciągle nowych wyzwań. Cenimy inicjatywę, którą szybko przekuwamy w działanie. Jesteśmy odważni i pewni w swoich działaniach, a ambitne projekty realizujemy w zgranych, interdyscyplinarnych zespołach specjalistów, bo sukces i ciągły rozwój wpisane są w filozofię firmy. Tworzymy duży i jednocześnie zgrany zespół - również poza pracą lubimy grać zespołowo, czego dowodem jest powstanie naszego sportowego Gemini Team. Dbamy o przyjazną atmosferę, nie obowiązuje u nas dress code, wszyscy jesteśmy ze sobą na „ty”.
Jeżeli jesteś osobą pełną zaangażowania, pomysłów, pasji i optymizmu, zapraszamy do odwiedzenia zakładki z naszymi ofertami pracy. Prawdopodobnie czekamy właśnie na Ciebie!