CEL PRACY kontrola dokumentów księgowych pod względem formalnym i rachunkowym, a także zgodności z obowiązującymi procedurami wewnętrznymi; dekretacja i księgowanie dokumentów księgowych; analiza i uzgadnianie zapisów księgowych w zakresie poszczególnych kont księgowych, w tym w...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
22 godz.
Twój zakres obowiązków: Przygotowywanie list płac; Obsługa umów cywilnoprawnych; Zarządzanie kadrami; Dokumentacja i rozliczenia z ZUS i urzędami; Ewidencjonowanie i kalkulacja czasu pracy; Tworzenie raportów kadrowo-płacowych;
Abramis Sp. z o.o.Łomianki, ul. Łąkowa 52a
praca stacjonarna
za 3 dni wygasa
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat 7 000 - 8 500 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Zakres obowiązków: sporządzanie list płac dla pracowników; rozliczanie umów cywilno-prawnych; prowadzenie administracji personalnej; sporządzanie dokumentacji dla ZUS, PDOF, GUS; ewidencja i rozliczanie czasu pracy; sporządzanie raportów i analiz kadrowo – płacowych;
Abramis Sp. z o.o.Łomianki, ul. Łąkowa 52a
praca stacjonarna
za 3 dni wygasa
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 8 000 - 12 000 zł brutto/mies.
2 dni
Zakres obowiązków: dekretowanie i księgowanie dokumentów (głównie walutowych) rozliczanie wydatków pracowniczych, w tym delegacji; rozliczanie kart służbowych; kontrola dokumentów pod kątem formalnym i rachunkowym; przygotowywanie płatności w systemie SDD; księgowanie wyciągów...
specjalista mid / senior umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
10 dni
Zakres obowiązków: Kontrola dokumentów źródłowych pod względem formalno-rachunkowym zgodnie z obowiązującymi przepisami rachunkowymi i podatkowymi Analiza i uzgadnianie kont księgowych Prowadzenie pełnej księgowości spółki z Grupy, w tym ewidencji środków trwałych i wartości...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
14 godz.
Do obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: Przygotowywanie deklaracji podatkowych. Weryfikacja dokumentów księgowych zgodnie z procedurami kontroli wewnętrznej, Analiza księgowań pod kątem podatkowym. Sprawozdania dla controllingu i audytu. Wsparcie Głównej...
Główne zadania Kontrola rozliczeń zakładu: Kontrola przepływu faktur i obiegu dokumentów; Merytoryczna weryfikacja faktur kosztowych dotyczących realizowanych usług; Kontrola i wyjaśnianie nieprawidłowości w procesie rozliczeń należności i zobowiązań; Sprawdzanie dokumentacji...
Opis stanowiska: Księgowanie i kontrola operacji księgowych (faktury zakupu, PK, wyciągi bankowe, amortyzacja), Przygotowywanie JPK VAT, Miesięczna analiza kont bilansowych, Miesięczna weryfikacja stanu rozrachunków, rozliczeń międzyokresowych oraz środków trwałych, Przygotowywanie...
NOWEL Sp. z o.o. jest rodzinną firmą. Przekazywana przez pokolenia pasja w tworzeniu pieczywa łączy się z fachową wiedzą pozwalającą na zastosowanie nowoczesnych i sprawdzonych technologii w naszych 2-ch zakładach produkcyjnych. Po oferowane przez nas pieczywo każdego dnia chętnie sięgają konsumenci w Polsce i zagranicą. Wsparciem dla rozwoju firmy jest ponad 300 osobowy zespół współpracowników.
Na nasz dalszy rozwój możesz mieć wpływ także Ty przyłączając się !
Obecnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Specjalista ds. płatności
Miejsce pracy: Legionowo
Do głównych obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku należy:
Wprowadzanie do systemu, weryfikacja i dokonywanie przelewów dla kontrahentów,
Generowanie i wysyłanie potwierdzeń dokonanych płatności,
Weryfikacja wezwań do zapłaty,
Przygotowywanie zestawień, planów, analiz,
Windykacja należności,
Stały kontakt z kontrahentami.
Nasze oczekiwania:
Wykształcenie ekonomiczne min. licencjat,
Dobra znajomość pakietu MS Office, szczególnie MS Excel,
Roczne doświadczenie w pracy biurowej o zbliżonym charakterze,
Skrupulatność, dokładność, sumienność,
Prawo jazdy kat. B.
Oferujemy:
Umowę o pracę,
Pracę w dużej, stabilnej firmie,
Możliwość nauki i dalszego rozwoju zawodowego wewnątrz organizacji.
CEL PRACY kontrola dokumentów księgowych pod względem formalnym i rachunkowym, a także zgodności z obowiązującymi procedurami wewnętrznymi; dekretacja i księgowanie dokumentów księgowych; analiza i uzgadnianie zapisów księgowych w zakresie poszczególnych kont księgowych, w tym w...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
22 godz.
Twój zakres obowiązków: Przygotowywanie list płac; Obsługa umów cywilnoprawnych; Zarządzanie kadrami; Dokumentacja i rozliczenia z ZUS i urzędami; Ewidencjonowanie i kalkulacja czasu pracy; Tworzenie raportów kadrowo-płacowych;
Abramis Sp. z o.o.Łomianki, ul. Łąkowa 52a
praca stacjonarna
za 3 dni wygasa
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat 7 000 - 8 500 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Zakres obowiązków: sporządzanie list płac dla pracowników; rozliczanie umów cywilno-prawnych; prowadzenie administracji personalnej; sporządzanie dokumentacji dla ZUS, PDOF, GUS; ewidencja i rozliczanie czasu pracy; sporządzanie raportów i analiz kadrowo – płacowych;
Abramis Sp. z o.o.Łomianki, ul. Łąkowa 52a
praca stacjonarna
za 3 dni wygasa
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 8 000 - 12 000 zł brutto/mies.
2 dni
Zakres obowiązków: dekretowanie i księgowanie dokumentów (głównie walutowych) rozliczanie wydatków pracowniczych, w tym delegacji; rozliczanie kart służbowych; kontrola dokumentów pod kątem formalnym i rachunkowym; przygotowywanie płatności w systemie SDD; księgowanie wyciągów...
specjalista mid / senior umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
10 dni
Zakres obowiązków: Kontrola dokumentów źródłowych pod względem formalno-rachunkowym zgodnie z obowiązującymi przepisami rachunkowymi i podatkowymi Analiza i uzgadnianie kont księgowych Prowadzenie pełnej księgowości spółki z Grupy, w tym ewidencji środków trwałych i wartości...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
14 godz.
Do obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: Przygotowywanie deklaracji podatkowych. Weryfikacja dokumentów księgowych zgodnie z procedurami kontroli wewnętrznej, Analiza księgowań pod kątem podatkowym. Sprawozdania dla controllingu i audytu. Wsparcie Głównej...
Główne zadania Kontrola rozliczeń zakładu: Kontrola przepływu faktur i obiegu dokumentów; Merytoryczna weryfikacja faktur kosztowych dotyczących realizowanych usług; Kontrola i wyjaśnianie nieprawidłowości w procesie rozliczeń należności i zobowiązań; Sprawdzanie dokumentacji...
Opis stanowiska: Księgowanie i kontrola operacji księgowych (faktury zakupu, PK, wyciągi bankowe, amortyzacja), Przygotowywanie JPK VAT, Miesięczna analiza kont bilansowych, Miesięczna weryfikacja stanu rozrachunków, rozliczeń międzyokresowych oraz środków trwałych, Przygotowywanie...