Poszukujemy osoby do pracy w centrali firmy na stanowisku:
Do Twoich zadań będą należeć m.in.:
- przygotowanie i sporządzanie deklaracji podatkowych (VAT, CIT, podatki lokalne),
- przygotowywanie danych do dokumentacji cen transferowych,
- przygotowywanie i aktualizację procedur podatkowych i księgowych oraz monitorowanie zmian w ustawodawstwie,
- ewidencja środków trwałych i wartości niematerialnych (w ramach zastępstw),
- księgowanie operacji gospodarczych w ramach obsługiwanych procesów z zakresu podatków oraz związanych z zamknięciem miesiąca/roku,
- współpraca z Urzędami Skarbowymi oraz zewnętrznymi doradcami podatkowymi i audytorami Spółki oraz obsługa kontroli podatkowych,
- komunikacja z partnerami w ramach grupy kapitałowej (Szwajcaria, Niemcy).
Poszukujemy Osób:
- posiadających co najmniej 2-letnie doświadczenie podobnym stanowisku, poparte praktyką w dziale księgowym,
- posiadających wykształcenie wyższe – ukończone studia z zakresu rachunkowości, podatków lub prawa
- potrafiących obsługiwać programy księgowe i pakiet MS Office – w szczególności MS Excel,
- posiadających praktyczną znajomość przepisów podatkowych i ustawy o rachunkowości,
- znających język niemiecki lub angielski w stopniu komunikatywnym (w mowie i piśmie),
- dokładnych, terminowych oraz posiadających umiejętność analitycznego myślenia.
Mile widziane:
- praktyczna znajomość programu SAP.
Pracując z nami otrzymasz:
- stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
- merytoryczne wsparcie członków zespołu i ekspertów,
- prywatną opiekę medyczną LUXMED oraz możliwość ubezpieczenia na życie na preferencyjnych warunkach,
- dodatkowy dzień wolny w co piątą rocznicę zatrudnienia,
- możliwość rozwoju kwalifikacji zawodowych poprzez szkolenia i kursy,
- pakiet świadczeń socjalnych (m.in. świadczenia świąteczne i urlopowe),
- możliwość przystąpienia do programu MultiSport,
- zniżki pracownicze na zakupy w halach Selgros Cash & Carry i u naszych Partnerów Biznesowych.
Jeśli do tej pory nie uzyskałaś/uzyskałeś prawa do pełnego wymiaru urlopu (26 dni), a przepracujesz z nami 1 rok kalendarzowy (od 1 stycznia do 31 grudnia) – w kolejnym roku otrzymasz dodatkowe 6 dni wolnego!
Poznaj
Transgourmet Polska Sp. z o.o.
Transgourmet Polska Sp. z o.o. należy do grupy Transgourmet specjalizującej się w hurtowych dostawach dla hotelarstwa, gastronomii, firm cateringowych oraz ośrodków zbiorowego żywienia. W Polsce posiadamy centrum logistyczno-magazynowe w Ożarowie Mazowieckim oraz 18 hal sprzedaży stacjonarnej Selgros Cash&Carry. Zatrudniamy ponad 4300 pracowników, a nasz dalszy rozwój, to konsekwencja udanych wyników.