CPL Jobs Sp. z o.o. to część międzynarodowej grupy CPL Resources, notowanej na irlandzkiej i angielskiej giełdzie papierów wartościowych. Działalność rozpoczęliśmy w 1989 roku, w Irlandii. Od 2006 roku działamy na rynku ogólnopolskim. Ponad 20 lat doświadczenia w rekrutacji sprawiło, że CPL Jobs może zaoferować swoim Klientom i Kandydatom wsparcie na każdym etapie procesu rekrutacyjnego. W naszych kontaktach z kandydatami stawiamy na długofalowe relacje. Zapewniamy stały dostęp do informacji o najciekawszych projektach na rynku, doradzamy też w kwestii rozwoju kariery i wyboru optymalnego typu zatrudnienia. Pozwól nam poznać i zrozumieć swoje potrzeby, a pomożemy Ci osiągnąć Twoje cele.
Najważniejsze obowiązki:
- Utrzymywanie relacji biznesowych z zagranicznymi partnerami i koordynatorami projektów;
- Wsparcie dla działów: HR/administracji/ksiegowości/obsługi klienta.
- Wsparcie w zakresie tworzenia ofert dla klientów biznesowych.
- Rozwijanie działalności międzynarodowej organizacji.
- Aktywna współpraca z innymi działami i oddziałami firmy.
Wymagania na stanowisku:
- Znajomość jednego z języków: niemieckiego/francuskiego/niderlandzkiego na poziomie bardzo dobrym(min. B2).
- Dobra znajomość języka angielskiego.
- Doświadczenie w budowaniu i podtrzymywaniu relacji z klientami (doświadczenie w sprzedaży, customer service, procurement, księgowość będzie atutem).
- Znajomość pakietu Office (szczegolnie PowerPoint, Excel).
- Kreatywność i umiejętność nadawania priorytetów.
Oferujemy:
- Praca w firmie o stabilnej pozycji na rynku polskim oraz światowym.
- Atrakcyjne rynkowo wynagrodzenie.
- Uczestniczenie w ciekawych projektach.
- Możliwość realnego rozwoju i poszerzania umiejetności.
- Atrakcyjny pakiet benefitów pozapłacowych (karta sportowa, ubezpieczenie medyczne, ubezpieczenie na życie, program wellness i spa, imprezy sportowe i wiele innych).
- Kursy językowe.