Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Przesuń w lewo lub prawo,
aby przejść do następnej lub poprzedniej oferty pracy

Specjalista ds. Przygotowania Inwestycji i Remontów

Polska Spółka Gazownictwa sp. z o.o.

Olsztyn

113 dni temu

Polska Spółka Gazownictwa sp. z o.o. jest największą spółką Grupy Kapitałowej PGNiG oraz największym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego Gazu w Europie. Zatrudnia ponad 11 tys. pracowników, działa na terenie całej Polski i dystrybuuje gaz poprzez niemal 185 tys. km gazociągów do ponad 7 milionów odbiorców.

 

Prowadzimy rekrutację na stanowisko:

 

Specjalista ds. Przygotowania Inwestycji i Remontów
(Oddział Zakład Gazowniczy w Olsztynie, Dział Inwestycji i Remontów, Sekcja Przygotowania Inwestycji i Remontów)
Miejsce pracy: Olsztyn
Nr ref.: PSGCS.ZZLR.210.1397.18

Umowa na czas określony z tytułu zastępstwa

 

Opis zadań na stanowisku:
  • przygotowywanie do realizacji zadań określonych w Planie Inwestycji i Planie Remontów,
  • przygotowywanie opisu przedmiotu zamówienia i uczestnictwo w opracowywaniu projektów umów na wykonanie prac geodezyjnych, projektowych, robót budowlano – montażowych oraz innych niezbędnych umów do realizacji poszczególnych zadań inwestycyjnych i remontowych,
  • udział w przygotowywaniu i skompletowaniu dokumentacji projektowo – kosztorysowej dla planowanych inwestycji i remontów wraz z wymaganymi uzgodnieniami, pozwoleniami i decyzjami administracyjnymi,
  • współpraca z użytkownikami terenu, podmiotami ubiegającymi się o przyłączenie, urzędami na etapie przygotowania zadania,
  • renegocjacje umów z wykonawcami dokumentacji projektowych (w tym terminów, nakładów, zakresu rzeczowego) i sporządzanie stosownych aneksów i porozumień w uzgodnieniu z komórką organizacyjną odpowiedzialną za obszar zakupów,
  • realizacja zadań operacyjnych związanych z pozyskiwaniem i regulowaniem praw do nieruchomości pod infrastrukturę techniczną w zakresie realizacji inwestycji i remontów oraz prowadzenie spraw związanych z odszkodowaniami w zakresie realizowanych zadań,
  • informowanie komórek organizacyjnych odpowiedzialnych za obszar obsługi klienta o problemach w przygotowaniu zadań inwestycyjnych dotyczących procesu przyłączania,
  • sporządzanie zestawienia dokumentacji projektowej inwestycji na potrzeby utworzenia i rozwiązywania odpisów aktualizacyjnych lub wpisania zaniechanych inwestycji w koszty działalności,
  • uczestnictwo w opracowaniu Planu Inwestycyjnego i Planu Rozwoju,
  • przygotowywanie danych do Planu Zamówień w części inwestycyjnej,
  • monitorowanie realizacji zadań inwestycyjnych i remontowych w zakresie Planu Inwestycyjnego i na tej podstawie przygotowywanie wniosków na Giełdę Nakładów Inwestycyjnych,
  • realizacja i monitorowanie umów o przyłączenie i przekazywanie wymaganych informacji do komórki organizacyjnej odpowiedzialnej za obszar obsługi klienta,
  • monitorowanie realizacji zadań określonych w Planie Inwestycji i Planie Remontów.
Wymagania kwalifikacyjne:
  • 2 lata doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku,
  • wykształcenie wyższe (pożądane wyższe techniczne),
  • znajomość prawa budowlanego i energetycznego,
  • wiedza z zakresu technologii dystrybucji gazu ziemnego,
  • znajomość pakietu MS Office w szczególności Excel, Word, Outlook,
  • odpowiedzialność i profesjonalizm w działaniu,
  • dodatkowym atutem będzie posiadanie prawa jazdy kat. B.
Oferujemy:
  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na czas określony z tytułu zastępstwa,
  • atrakcyjny system wynagrodzeń,
  • możliwość podnoszenia swoich kompetencji (m.in. udział w projektach, szkoleniach, studiach),
  • Pracowniczy Program Emerytalny,
  • rozbudowany pakiet świadczeń w ramach ZFŚS,
  • prywatną opiekę medyczną,
  • Kartę Multisport,
  • ruchomy czas pracy (6:30-8:30 do 14:30-16:30).
Prosimy o zamieszczenie następującej klauzuli:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Polską Spółkę Gazownictwa sp. z o.o. z siedzibą w Tarnowie, przy ul. Wojciecha Bandrowskiego 16, 33-100 Tarnów, moich danych osobowych zawartych w dokumentacji aplikacyjnej w celu i zakresie niezbędnym do uczestnictwa w bieżącym procesie rekrutacji."

W przypadku zainteresowania udziałem również w przyszłych procesach rekrutacyjnych, prosimy o zamieszczenie klauzuli:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Polską Spółkę Gazownictwa sp. z o.o. z siedzibą w Tarnowie, przy ul. Wojciecha Bandrowskiego 16, 33-100 Tarnów, moich danych osobowych zawartych w dokumentacji aplikacyjnej w celu i zakresie niezbędnym do uczestnictwa w bieżącym procesie rekrutacji oraz na potrzeby przyszłych rekrutacji."

Dziękujemy za nadesłanie zgłoszenia, jednocześnie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.

Poznaj

Polska Spółka Gazownictwa sp. z o.o.

Dlaczego warto?

Polska Spółka Gazownictwa jest Narodowym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego Gazu. w Polsce. Jesteśmy największą spółką Grupy Kapitałowej PGNiG. Zatrudniamy ponad 11,5 tys. pracowników, działamy na terenie całej Polski i dystrybuujemy gaz poprzez 185 tys. km gazociągów, dostarczamy rocznie ponad 11 miliardów m³ gazu do ponad 7 milionów odbiorców.

Jesteśmy nowoczesnym przedsiębiorstwem o wieloletnich tradycjach i doświadczeniach. Świadczymy usługę transportu gazu ziemnego, projektujemy, rozbudowujemy i modernizujemy infrastrukturę gazową, zajmujemy się odczytami układów pomiarowych, zapewniamy bezpieczeństwo energetyczne w zakresie ciągłości dostaw gazu, dokonujemy pomiarów jakości i ilości transportowanego gazu.

Inwestujemy w przyszłość polskiego gazu prowadząc systematyczne działania w zakresie modernizacji gazociągów, gazyfikacji nowych regionów Polski, budując nowe sieci gazowe i przyłączając do sieci nowych odbiorców błękitnego paliwa.

Jesteśmy firmą dobrze zorganizowaną i stabilną finansowo. Nasze główne cele to realizowanie polityki energetycznej Rządu RP, rozwijanie infrastruktury dystrybucji gazu, współpraca z administracją rządową i samorządową oraz pobudzanie koniunktury gospodarczej. Struktura Spółki to Oddział Wsparcia w Warszawie, 17 Oddziałów Zakładów Gazowniczych, 172 Gazownie oraz 59 Placówek Gazowniczych.

Proces rekrutacji

KrokSprawdź nasze oferty pracy
KrokWypełnij formularz, załącz CV
KrokPierwszy kontakt
KrokSpotkanie rekrutacyjne
KrokWyniki rekrutacji

Poznaj stanowisko: Specjalista ds. Nadzoru Technicznego

Specjalista do spraw nadzoru technicznego to stanowisko obecne w wielu branżach, szczególnie jednak w dziedzinie budownictwa, transportu i przemyśle. Do obowiązków specjalisty należy bieżące monitorowanie stanu technicznego urządzeń wykorzystywanych w danej działalności, a także kontrolowanie przestrzegania norm konserwacji i przechowywania tych urządzeń. Specjalista szkoli ponadto nowych pracowników w zakresie ...
Specjalista ds. Nadzoru Technicznego Praca Specjalista ds. Nadzoru Technicznego

Szukaj pracy według:

Dolnośląskie:
Wrocław (710)
Wałbrzych (59)
Legnica (104)
Kujawsko-pomorskie:
Bydgoszcz (288)
Toruń (167)
Lubelskie:
Lublin (258)
Chełm (44)
Lubuskie:
Łódzkie:
Małopolskie:
Kraków (825)
Tarnów (106)
Nowy Sącz (86)
Mazowieckie:
Warszawa (2125)
Radom (165)
Płock (94)
Opolskie:
Opole (261)
Nysa (67)
Podkarpackie:
Rzeszów (178)
Przemyśl (47)
Podlaskie:
Białystok (160)
Suwałki (43)
Łomża (31)
Pomorskie:
Gdańsk (577)
Gdynia (280)
Słupsk (91)
Śląskie:
Katowice (696)
Częstochowa (155)
Świętokrzyskie:
Warmińsko-mazurskie:
Olsztyn (202)
Elbląg (99)
Ełk (56)
Wielkopolskie:
Poznań (629)
Kalisz (69)
Konin (82)
Zachodniopomorskie:
Szczecin (370)
Koszalin (105)
Kołobrzeg (41)
Auchan (165)
Tesco (159)
Inditex (36)
Leroy Merlin (131)
Bricoman (5)
STRABAG (20)
ABB (36)
Accenture (99)
Carrefour (156)
PKO BP (310)
PwC (17)
KPMG (37)
Orange (53)
IKEA (45)
Budimex (23)

Rekrutują z Praca.pl