Główne zadania Przygotowanie raportów i analiz w tym także analiz ad-hoc; Przygotowanie raportów wynikowych i analiza odchyleń; Tworzenie budżetów i nadzór nad ich realizacją; Udział w procesie zamknięcia miesiąca; Tworzenie, rozbudowa i modernizacja narzędzi raportingowych (w oparciu...
Główne zadania Przygotowanie raportów i analiz w tym także analiz ad-hoc; Przygotowanie raportów wynikowych i analiza odchyleń; Tworzenie budżetów i nadzór nad ich realizacją; Udział w procesie zamknięcia miesiąca; Tworzenie, rozbudowa i modernizacja narzędzi raportingowych (w oparciu...
Główne zadania Przygotowanie raportów i analiz w tym także analiz ad-hoc; Przygotowanie raportów wynikowych i analiza odchyleń; Tworzenie budżetów i nadzór nad ich realizacją; Udział w procesie zamknięcia miesiąca; Tworzenie, rozbudowa i modernizacja narzędzi raportingowych (w oparciu...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat
2 dni
Będziesz odpowiedzialny/a za: zarządzanie obiegiem i archiwizacją dokumentacji medycznej Szpitala, dystrybucję wyników badań do Centrów Medycznych Medicover, zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentacji medycznej poprzez kontakt z pacjentami w celu obsługi ich zapotrzebowania na...
Jakie zadania na Ciebie czekają? aktywne pozyskiwanie klientów B2B oraz klienta indywidualnego na wyznaczonym obszarze geograficznym; profesjonalna i kompleksowa obsługa klientów kluczowych z branży DIY; budowanie długotrwałych relacji biznesowych oraz dbanie o pozytywne doświadczenia...
specjalista mid / senior umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
kompleksowa obsługa podatkowo-księgowa, samodzielne zamykanie miesięcy pod względem podatkowym i rachunkowym, samodzielne obliczanie zaliczek w podatkach VAT, CIT, samodzielne przygotowywanie i składanie deklaracji podatkowych, samodzielne prowadzenie ksiąg rachunkowych przedsiębiorstw...
ZADANIA NA STANOWISKU PRACY Kontrola i uaktualnianie instrukcji i procedur dotyczących procesów; Udział w audytach wewnętrznych i zewnętrznych; Przygotowywanie raportów; Prowadzenie dokumentacji związanej z ZSZ i SCA; Nadzór nad prawidłowym i terminowym obiegiem dokumentów zgodnie z...
specjalista (mid) / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Zakres obowiązków: udział w planowaniu, przygotowywaniu i realizacji projektów, opracowywanie harmonogramów, tworzenie raportów z realizacji kontraktów, sporządzanie wyciągów z umów, przygotowywanie wstępnych wersji pism kontraktowych, tworzenie zestawień i analiz finansowych, udział w...
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: Nadzór i koordynacja procesu zamknięcia miesiąca: weryfikacja i kontrola zapisów księgowych, ustalanie elementów wyniku finansowego, wyliczanie rezerw. Udział w procesie planowania finansowego (prognozy, budżet)....
Jakie zadania na Ciebie czekają? aktywne pozyskiwanie klientów B2B oraz klienta indywidualnego na wyznaczonym obszarze geograficznym; profesjonalna i kompleksowa obsługa klientów kluczowych z branży DIY; budowanie długotrwałych relacji biznesowych oraz dbanie o pozytywne doświadczenia...
Jesteśmy europejską siecią dyskontów, oferującą odzież dla całej rodziny i produkty dla domu w najniższych cenach. W Polsce rozwijamy się dynamicznie od ponad 10 lat. Staliśmy się najpopularniejszym sprzedawcą odzieży dziecięcej oraz wiodącym dostawcą artykułów dekoracyjnych. Nasz sukces osiągamy dzięki ludziom i ich zaangażowaniu.
Polubisz swoją pracę w PEPCO, ponieważ gwarantujemy Ci:
korzystne warunki wynagradzania i przyjazną atmosferę
ciekawą pracę w międzynarodowej, dynamicznie rozwijającej się firmie
stabilność zatrudnienia i perspektywy rozwoju zawodowego
Do Twoich obowiązków należeć będzie:
przygotowywanie cyklicznych raportów związanych z zarządzeniem ryzykiem walutowym oraz z ryzykiem płynności,
Główne zadania Przygotowanie raportów i analiz w tym także analiz ad-hoc; Przygotowanie raportów wynikowych i analiza odchyleń; Tworzenie budżetów i nadzór nad ich realizacją; Udział w procesie zamknięcia miesiąca; Tworzenie, rozbudowa i modernizacja narzędzi raportingowych (w oparciu...
Główne zadania Przygotowanie raportów i analiz w tym także analiz ad-hoc; Przygotowanie raportów wynikowych i analiza odchyleń; Tworzenie budżetów i nadzór nad ich realizacją; Udział w procesie zamknięcia miesiąca; Tworzenie, rozbudowa i modernizacja narzędzi raportingowych (w oparciu...
Główne zadania Przygotowanie raportów i analiz w tym także analiz ad-hoc; Przygotowanie raportów wynikowych i analiza odchyleń; Tworzenie budżetów i nadzór nad ich realizacją; Udział w procesie zamknięcia miesiąca; Tworzenie, rozbudowa i modernizacja narzędzi raportingowych (w oparciu...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat
2 dni
Będziesz odpowiedzialny/a za: zarządzanie obiegiem i archiwizacją dokumentacji medycznej Szpitala, dystrybucję wyników badań do Centrów Medycznych Medicover, zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentacji medycznej poprzez kontakt z pacjentami w celu obsługi ich zapotrzebowania na...
Jakie zadania na Ciebie czekają? aktywne pozyskiwanie klientów B2B oraz klienta indywidualnego na wyznaczonym obszarze geograficznym; profesjonalna i kompleksowa obsługa klientów kluczowych z branży DIY; budowanie długotrwałych relacji biznesowych oraz dbanie o pozytywne doświadczenia...
specjalista mid / senior umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
kompleksowa obsługa podatkowo-księgowa, samodzielne zamykanie miesięcy pod względem podatkowym i rachunkowym, samodzielne obliczanie zaliczek w podatkach VAT, CIT, samodzielne przygotowywanie i składanie deklaracji podatkowych, samodzielne prowadzenie ksiąg rachunkowych przedsiębiorstw...
ZADANIA NA STANOWISKU PRACY Kontrola i uaktualnianie instrukcji i procedur dotyczących procesów; Udział w audytach wewnętrznych i zewnętrznych; Przygotowywanie raportów; Prowadzenie dokumentacji związanej z ZSZ i SCA; Nadzór nad prawidłowym i terminowym obiegiem dokumentów zgodnie z...
specjalista (mid) / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Zakres obowiązków: udział w planowaniu, przygotowywaniu i realizacji projektów, opracowywanie harmonogramów, tworzenie raportów z realizacji kontraktów, sporządzanie wyciągów z umów, przygotowywanie wstępnych wersji pism kontraktowych, tworzenie zestawień i analiz finansowych, udział w...
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: Nadzór i koordynacja procesu zamknięcia miesiąca: weryfikacja i kontrola zapisów księgowych, ustalanie elementów wyniku finansowego, wyliczanie rezerw. Udział w procesie planowania finansowego (prognozy, budżet)....
Jakie zadania na Ciebie czekają? aktywne pozyskiwanie klientów B2B oraz klienta indywidualnego na wyznaczonym obszarze geograficznym; profesjonalna i kompleksowa obsługa klientów kluczowych z branży DIY; budowanie długotrwałych relacji biznesowych oraz dbanie o pozytywne doświadczenia...