Firma BAKS Kazimierz Sielski - powstaliśmy w 1986 roku i przez ponad 30 lat swojej działalności staliśmy się największym w Polsce i jednym z najbardziej dynamicznych i innowacyjnych europejskich producentów systemów tras kablowych oraz instalacyjnych. Nasze rozwiązania zostały wykorzystane przy budowie największych stadionów w Polsce (Narodowy, Baltic Arena, Legia), dużych projektach deweloperskich (Sky Tower, Centrum Amazon, Galeria Echo Kielce) czy lotniskach (Okęcie, Modlin). Za granicą realizowaliśmy projekty m.in. dla Lego, Airbus, ThyssenKrupp. Stawia na innowacyjność rozwiązań i pełne dopasowanie produktów do potrzeb klientów, a wysoka jakość zapewniamy dzięki jednemu z najnowocześniejszych parków maszynowych w Europie. W związku z planami rozbudowy i ekspansji, poszukujemy pracowników.
Do osoby zatrudnionej na stanowisku należało będzie:
- Przyjmowanie zamówień, sprawdzanie zgodności i jakości wyrobów wpływających z zewnątrz i wewnątrz firmy.
- Planowanie procesu produkcji w porozumieniu z kierownikiem produkcji
- Kontrola stanów magazynu surowców
- Analizowanie i monitorowanie wyników jakościowych związanych z procesem produkcji.
- Nadzór i kontrola produkcji wyrobów oraz prac zleconym pracownikom
- Planowanie grafików pracowników
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe techniczne, preferowane zarządzanie jakością lub zarządzanie procesami produkcyjnymi.
- Minimum 2 lata doświadczenia w zarządzaniu działem jakości i procesami zapewnienia jakości w środowisku produkcyjnym.
- Znajomość zagadnień, norm, procedur i narzędzi jakościowych obowiązujących w zakładach produkcyjnych.
- Wysokie umiejętności organizacyjne, komunikacyjne oraz umiejętności rozwiązywania problemów.
Oferujemy:
- Narzędzia niezbędne do pracy
- Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
- Umowę o pracę
- Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do osiąganych wyników ( podstawa + premia)
- Benefity: Grupowe ubezpiecznie na życie, kartę Multi sport.