Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. Reklamacji (m/k)

    AGATA Spółka Akcyjna   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    5 godz.
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie...
  • Pracownik działu przyjęć reklamacji w serwisie

    DAMBAT Jastrzębski S.K.A.   Adamów (pow. grodziski, gm. Grodzisk Mazowiecki)    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   5 700 - 7 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zakres obowiązków Przyjęcie urządzeń dostarczonych do serwisu; Rejestracja urządzeń w programie serwisowym; Spisywanie protokołów szkody z firmami kurierskimi dostarczającymi urządzenia; Telefoniczna i mailowa obsługa klientów w zakresie reklamacji; Informowanie o zwrotach;...
  • Starszy Specjalista ds. Reklamacji

    Poczta Polska S.A. Sprawdzona firma   Warszawa, ul. Targowa 73    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę / na zastępstwo  pełny etat
    1 dni
    Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę (zastępstwo) ; cały etat; praca stacjonarna od poniedziałku do piątku Twoje zadania: Obsługa reklamacji i wniosków w zakresie niewykonania lub nienależytego wykonania powszechnych i umownych usług pocztowych w obrocie krajowym przyjmowanie i rejestrowanie...
  • Specjalista ds. Reklamacji (m/k)

    AGATA Spółka Akcyjna   Mysiadło    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    8 dni
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie...
  • Specjalista ds. Reklamacji (m/k)

    Klient portalu Praca.pl   Łódź    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    9 dni
    Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta. Koordynacja procesu reklamacyjnego od przyjęcia przez analizę po zgłoszenie do producenta. Bieżąca aktualizacja danych w systemie oraz terminowe przygotowywanie odpowiedzi dla klientów.
  • Starszy specjalista ds. reklamacji

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę / na zastępstwo  pełny etat
    9 dni
    przyjmowanie i rejestrowanie reklamacji i wniosków w systemie, rozpatrywanie reklamacji dotyczących usług, współpraca z innymi jednostkami w celu wyjaśnienia spraw reklamacyjnych, przestrzeganie przepisów prawa i regulaminów Spółki, przygotowywanie analiz i raportów z realizowanych spraw.
  • Specjalista ds. reklamacji technicznych

    Klient portalu Praca.pl   Jaktorów    praca hybrydowa / stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    11 dni
    Obsługa zgłoszeń gwarancyjnych i reklamacyjnych. Prowadzenie dokumentacji i kontrola poprawności zgłoszeń (formalnej, ilościowej, kosztowej). Monitorowanie i koordynacja akcji serwisowych oraz kampanii producenta. Analiza danych dot. gwarancji i reklamacji. Współpraca z działami...
  • Specjalista ds. Reklamacji (m/k)

    AGATA Spółka Akcyjna   Łódź    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    11 dni
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie...
  • Specjalista ds. Reklamacji (m/k)

    AGATA Spółka Akcyjna   Jelenia Góra    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    13 dni
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie...
  • Specjalista ds. Reklamacji (m/k)

    AGATA Spółka Akcyjna   Szczecin    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    13 dni
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca śląskie Gliwice Pracownik Działu Reklamacji Gliwice
Specjalista ds. reklamacji i szkód (branża logistyczna)

Specjalista ds. reklamacji i szkód (branża logistyczna)

ESA Logistika
Gliwice
praca stacjonarna
1893 dni temu

ESA logistika jest jedną z czołowych firm logistycznych reprezentowaną w czterech krajach Europy Środkowej (Czechy, Słowacja, Polska i Węgry). Obecnie ESA zatrudnia ponad 1000 osób. Na przełomie lat 2007 i 2008 strategicznym partnerem ESA logistika został Hitachi Transport System Ltd. (HTS). 

Oddział ESA Polska powstał pod koniec 2009 roku w Gliwicach i w ciągu ostatnich lat, dzięki pracującym z nami wysokiej klasy specjalistom, zdobył uznanie wśród klientów, świadcząc zwłaszcza usługi spedycji drogowej (Kraków, Gliwice), spedycji morskiej i lotniczej (Piaseczno), transportu specjalnego oraz magazynowe w Gdańsku, Ostrołęce, Radzyminie, Warszawie, Radomiu, Żyrardowie, Dobrej, Mszczonowie, Poznaniu, Mielcu i Emilianowie.


Aktualnie w związku z rozwojem Naszej organizacji poszukujemy:
Specjalista ds. reklamacji i szkód (branża logistyczna)
Miejsce pracy: Gliwice

Specjalista ds. reklamacji i szkód (branża logistyczna)
Miejsce pracy: Gliwice

W Twoim zakresie obowiązków znajdzie się:

  • realizowanie i nadzorowanie całego procesu reklamacji tj. przyjmowanie reklamacji od klientów, przewoźników, pracowników, rozpatrywanie i składanie reklamacji dalszej;
  • kompletacja dokumentów/informacji odnośnie zdarzenia szkodowego i ich archiwizacja, prowadzenie wewnętrznego rejestru;
  • wystawianie dokumentów księgowych, nadzór nad procesem akceptacji not/faktur obciążeniowych, windykacja należności z wystawionych not;
  • sporządzanie raportów i analiz;
  • wsparcie merytoryczne pracowników firmy w ramach podejmowanych działań naprawczych i zapobiegawczych; weryfikacja i ocena skuteczności podejmowanych działań; opieka jakościowa procesów operacyjnych firmy w ramach programu prewencji;
  • kontakt z klientami i podwykonawcami w procesie reklamacyjnym;
  • kontakt z firmą ubezpieczeniową i prawnikiem w toku reklamacyjnym;
  • wyceny ubezpieczeniowe projektów operacyjnych, dopełnianie obowiązku informacyjnego względem firmy ubezpieczeniowej;
  • udział w audytach wewnętrznych i klienckich.

Na tym stanowisku będą potrzebne przede wszystkim chęci ale również spełnienie wymagań takich jak:

  • min. 2 letnie doświadczenie na analogicznym stanowisku w branży logistycznej lub doświadczenie w spedycji (warunek konieczny);
  • wykształcenie wyższe (logistyka, administracja, zarządzanie jakością);
  • znajomość prawnych aspektów transportu (umowy przewozu, spedycji);
  • praktyczna wiedza z zakresu obsługi reklamacji i ubezpieczeń, unormowań prawnych w zakresie reklamacji;
  • język angielski ze względu na międzynarodowy charakter organizacji oraz klientów na poziomie umożliwiającym swobodną, profesjonalną komunikację;
  • znajomość pakietu MS Office (w szczególności Excel);
  • podstawy wiedzy z zakresu wystawiania dokumentów księgowych (mile widziane).

Nasza oferta to:

  • bezpieczne i stabilne warunki pełnoetatowej pracy w ramach umowy o pracę (wstępnie na okres próbny);
  • atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia oraz benefity (opieka medyczna, opieka prawna, grupowe ubezpieczenie WARTA oraz dofinansowanie do urlopu i karty sportowej OK SYSTEM, świąteczna karta przedpłacona oraz comiesięczne zasilenie karty kultura w ramach ZFŚS);
  • możliwość udziału w szkoleniach wewnętrznych i zewnętrznych;
  • radość pracy w zaangażowanym, przyjaznym zespole, współtworzenia firmy (otwarta komunikacja, programy racjonalizatorskie);
  • pracę w firmie, której dynamika rozwoju niesie ze sobą ciągle nowe możliwości.
Drogi Kandydacie, dziękujemy za zainteresowanie naszym ogłoszeniem. Prosimy o dołączenie następującej klauzuli „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w aplikacji w celu przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego” a w przypadku Twojego zainteresowania przyszłymi procesami rekrutacyjnymi, prosimy o dodatkowe umieszczenie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w aplikacji w celu realizacji przyszłych postępowań rekrutacyjnych”.

oraz informujemy, że:

- wysyłając swoje dokumenty aplikacyjne, wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych zawartych w tych dokumentach aplikacyjnych, w celu udziału w prowadzonym procesie rekrutacyjnym, a w przypadku zainteresowania, również w przyszłych procesach rekrutacyjnych.

- masz prawo w dowolnym momencie wycofać swoją zgodę, kierując informację o jej wycofaniu do na adres e-mail szczygiel.angelika@esa-logistics.eu. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.

- Administratorem Twoich danych osobowych jest ESA s. r.o. Sp. zo.o. Oddział w Polsce (dalej „Administrator”). Z Administratorem można się skontaktować przy pomocy adresu e-mail szczygiel.angelika@esa-logistics.eu

- Podane przez Ciebie dane osobowe przetwarzane są w celu przeprowadzenia przez Administratora procesów rekrutacyjnych i są one przetwarzane na podstawie wyrażonej przez Ciebie zgoda (art. 6 ust. 1 lit. a RODO).



- do Twoich danych będą mieć dostęp nasi pracownicy oraz podmioty świadczące usługi na naszą rzecz (np. usługi IT i wsparcia technicznego), które muszą mieć dostęp do danych, aby wykonywać swoje obowiązki związane z procesem rekrutacji.

- Twoje dane osobowe będą przechowywane do czasu zakończenia procesu rekrutacji lub na poczet przyszłych procesów rekrutacyjnych w przypadku wyrażenia twojej zgody

- Twoje dane nie będą przekazywane do podmiotu i/lub państwa trzeciego

Przysługuje Ci prawo do:
- żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych,
- cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem,
- wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych z siedzibą w Warszawie (00-193), ul. Stawki 2.

Podanie danych jest dobrowolne, jednak jest warunkiem wzięcia udziału w prowadzonym procesie rekrutacji. Brak zgody na przetwarzanie danych będzie skutkowało brakiem możliwości wzięcia udziału w procesie rekrutacji.

Zapewniamy, że twoje dane osobowe nie będą wykorzystywane do podejmowania zautomatyzowanych decyzji, w tym profilowania.
 

Podobne oferty

  • Specjalista ds. Reklamacji (m/k)

    AGATA Spółka Akcyjna   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    5 godz.
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie...
  • Pracownik działu przyjęć reklamacji w serwisie

    DAMBAT Jastrzębski S.K.A.   Adamów (pow. grodziski, gm. Grodzisk Mazowiecki)    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   5 700 - 7 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zakres obowiązków Przyjęcie urządzeń dostarczonych do serwisu; Rejestracja urządzeń w programie serwisowym; Spisywanie protokołów szkody z firmami kurierskimi dostarczającymi urządzenia; Telefoniczna i mailowa obsługa klientów w zakresie reklamacji; Informowanie o zwrotach;...
  • Starszy Specjalista ds. Reklamacji

    Poczta Polska S.A. Sprawdzona firma   Warszawa, ul. Targowa 73    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę / na zastępstwo  pełny etat
    1 dni
    Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę (zastępstwo) ; cały etat; praca stacjonarna od poniedziałku do piątku Twoje zadania: Obsługa reklamacji i wniosków w zakresie niewykonania lub nienależytego wykonania powszechnych i umownych usług pocztowych w obrocie krajowym przyjmowanie i rejestrowanie...
  • Specjalista ds. Reklamacji (m/k)

    AGATA Spółka Akcyjna   Mysiadło    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    8 dni
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie...
  • Specjalista ds. Reklamacji (m/k)

    Klient portalu Praca.pl   Łódź    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    9 dni
    Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta. Koordynacja procesu reklamacyjnego od przyjęcia przez analizę po zgłoszenie do producenta. Bieżąca aktualizacja danych w systemie oraz terminowe przygotowywanie odpowiedzi dla klientów.
  • Starszy specjalista ds. reklamacji

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę / na zastępstwo  pełny etat
    9 dni
    przyjmowanie i rejestrowanie reklamacji i wniosków w systemie, rozpatrywanie reklamacji dotyczących usług, współpraca z innymi jednostkami w celu wyjaśnienia spraw reklamacyjnych, przestrzeganie przepisów prawa i regulaminów Spółki, przygotowywanie analiz i raportów z realizowanych spraw.
  • Specjalista ds. reklamacji technicznych

    Klient portalu Praca.pl   Jaktorów    praca hybrydowa / stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    11 dni
    Obsługa zgłoszeń gwarancyjnych i reklamacyjnych. Prowadzenie dokumentacji i kontrola poprawności zgłoszeń (formalnej, ilościowej, kosztowej). Monitorowanie i koordynacja akcji serwisowych oraz kampanii producenta. Analiza danych dot. gwarancji i reklamacji. Współpraca z działami...
  • Specjalista ds. Reklamacji (m/k)

    AGATA Spółka Akcyjna   Łódź    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    11 dni
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie...
  • Specjalista ds. Reklamacji (m/k)

    AGATA Spółka Akcyjna   Jelenia Góra    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    13 dni
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie...
  • Specjalista ds. Reklamacji (m/k)

    AGATA Spółka Akcyjna   Szczecin    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    13 dni
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie...