Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie...
Klient portalu Praca.pl
Jelenia Góra
praca stacjonarna
za 2 dni wygasa
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat
12 dni
Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta. Koordynacja procesu reklamacyjnego od przyjęcia przez analizę po zgłoszenie do producenta. Bieżąca aktualizacja danych w systemie oraz terminowe przygotowywanie odpowiedzi dla klientów.
Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat 5 700 - 7 500 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Zakres obowiązków Przyjęcie urządzeń dostarczonych do serwisu; Rejestracja urządzeń w programie serwisowym; Spisywanie protokołów szkody z firmami kurierskimi dostarczającymi urządzenia; Telefoniczna i mailowa obsługa klientów w zakresie reklamacji; Informowanie o zwrotach;...
Poczta Polska S.A.Sprawdzona firmaWarszawa, ul. Targowa 73
praca stacjonarna
specjalista mid / senior umowa o pracę / na zastępstwo pełny etat
1 dni
Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę (zastępstwo) ; cały etat; praca stacjonarna od poniedziałku do piątku Twoje zadania: Obsługa reklamacji i wniosków w zakresie niewykonania lub nienależytego wykonania powszechnych i umownych usług pocztowych w obrocie krajowym przyjmowanie i rejestrowanie...
Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta. Koordynacja procesu reklamacyjnego od przyjęcia przez analizę po zgłoszenie do producenta. Bieżąca aktualizacja danych w systemie oraz terminowe przygotowywanie odpowiedzi dla klientów.
Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie...
Klient portalu Praca.pl
Warszawa
praca stacjonarna
specjalista mid / senior umowa o pracę / na zastępstwo pełny etat
9 dni
przyjmowanie i rejestrowanie reklamacji i wniosków w systemie, rozpatrywanie reklamacji dotyczących usług, współpraca z innymi jednostkami w celu wyjaśnienia spraw reklamacyjnych, przestrzeganie przepisów prawa i regulaminów Spółki, przygotowywanie analiz i raportów z realizowanych spraw.
Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie...
Klient portalu Praca.pl
Jaktorów
praca hybrydowa / stacjonarna
za 2 dni wygasa
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
12 dni
Obsługa zgłoszeń gwarancyjnych i reklamacyjnych. Prowadzenie dokumentacji i kontrola poprawności zgłoszeń (formalnej, ilościowej, kosztowej). Monitorowanie i koordynacja akcji serwisowych oraz kampanii producenta. Analiza danych dot. gwarancji i reklamacji. Współpraca z działami...
Deftrans to polski producent wysokiej jakości mebli łazienkowych i kuchennych. Fabryka powstała ponad 20 lat temu nieopodal znanych w Polsce obszarów „Natura 2000” oraz Parku Krajobrazowego Dolina Baryczy. Obecnie zespół Deftrans tworzy ponad 500 specjalistów oraz wykwalifikowanych pracowników zarządzanych według najlepszych europejskich standardów. Produkujemy 100 tysięcy sztuk mebli w skali miesiąca dla odbiorców z ponad 30 krajów świata. W związku z dynamicznym rozwojem firmy, poszukujemy otwartych i pozytywnych osób na stanowisko:
Specjalista ds. reklamacji
Miejsce pracy: Milicz
Opis stanowiska:
obsługa procesów reklamacyjnych – przyjmowanie zgłoszeń, wprowadzanie do systemu, rozpatrywanie i wyjaśnianie wszelkich niejasności związanych z procesem reklamacji
dbanie o terminowość rozpatrywania reklamacji
kontrola i współpraca z serwisem
przygotowywanie i rozliczanie trasy serwisu
kontakt i obsługa posprzedażowa Klientów firmy
współpraca z Przedstawicielami Handlowymi oraz innymi działami firmy
przygotowywanie analiz dotyczących reklamacji
realizacja wyznaczonych celów i koordynacja działań reklamacyjnych oraz serwisowych
Wymagania:
bardzo dobra obsługa komputera oraz znajomość MS Office (głównie Excel, Word)
znajomość j. niemieckiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację- warunek konieczny
umiejętność pracy w zespole
Co nas wyróżnia:
bardzo ciekawa praca w nowoczesnym środowisku przemysłowym, wykorzystującym najnowsze technologie
atrakcyjne wynagrodzenie
zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
pakiet świadczeń socjalnych (m.in. wczasy pod gruszą, bony świąteczne, możliwość dodatkowego ubezpieczenia…)
Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie...
Klient portalu Praca.pl
Jelenia Góra
praca stacjonarna
za 2 dni wygasa
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat
12 dni
Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta. Koordynacja procesu reklamacyjnego od przyjęcia przez analizę po zgłoszenie do producenta. Bieżąca aktualizacja danych w systemie oraz terminowe przygotowywanie odpowiedzi dla klientów.
Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat 5 700 - 7 500 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Zakres obowiązków Przyjęcie urządzeń dostarczonych do serwisu; Rejestracja urządzeń w programie serwisowym; Spisywanie protokołów szkody z firmami kurierskimi dostarczającymi urządzenia; Telefoniczna i mailowa obsługa klientów w zakresie reklamacji; Informowanie o zwrotach;...
Poczta Polska S.A.Sprawdzona firmaWarszawa, ul. Targowa 73
praca stacjonarna
specjalista mid / senior umowa o pracę / na zastępstwo pełny etat
1 dni
Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę (zastępstwo) ; cały etat; praca stacjonarna od poniedziałku do piątku Twoje zadania: Obsługa reklamacji i wniosków w zakresie niewykonania lub nienależytego wykonania powszechnych i umownych usług pocztowych w obrocie krajowym przyjmowanie i rejestrowanie...
Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta. Koordynacja procesu reklamacyjnego od przyjęcia przez analizę po zgłoszenie do producenta. Bieżąca aktualizacja danych w systemie oraz terminowe przygotowywanie odpowiedzi dla klientów.
Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie...
Klient portalu Praca.pl
Warszawa
praca stacjonarna
specjalista mid / senior umowa o pracę / na zastępstwo pełny etat
9 dni
przyjmowanie i rejestrowanie reklamacji i wniosków w systemie, rozpatrywanie reklamacji dotyczących usług, współpraca z innymi jednostkami w celu wyjaśnienia spraw reklamacyjnych, przestrzeganie przepisów prawa i regulaminów Spółki, przygotowywanie analiz i raportów z realizowanych spraw.
Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie...
Klient portalu Praca.pl
Jaktorów
praca hybrydowa / stacjonarna
za 2 dni wygasa
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
12 dni
Obsługa zgłoszeń gwarancyjnych i reklamacyjnych. Prowadzenie dokumentacji i kontrola poprawności zgłoszeń (formalnej, ilościowej, kosztowej). Monitorowanie i koordynacja akcji serwisowych oraz kampanii producenta. Analiza danych dot. gwarancji i reklamacji. Współpraca z działami...