Sitel Polska to prężnie działająca firma z sektora BPO, która w Polsce obecna jest już ponad 18 lat. Mamy szerokie portfolio klientów oraz zatrudniamy ponad 1400 osób, mówiących w 24 językach. W firmie obecnie ok 75% pracowników to obcokrajowcy, więc tematy diversity i inclusion są nam dobrze znane. Nasza misja #InspireGrowth przekłada się na stały, biznesowy rozwój firmy ale również na rozwój naszych pracowników - to oni stoją na pierwszym miejscu w ramach naszych działań. Aktywnie dbamy o wellbeing poprzez program SitelFit, razem z MAXTeam tworzymy eventy dla pracowników a nasz Talent Team dba o stały rozwój talentów w firmie.
Jeśli jesteś osobą otwartą, posiadasz doświadczenie w rekrutacji oraz lubisz pracować w międzynarodowym środowisku i chcesz mieć realny wpływ na działania podejmowane przez firmę, zgłoś się do nas!
- odpowiadanie za cały proces rekrutacji – w tym przeprowadzanie rozmów kwalifikacyjnych
- tworzenie ofert pracy oraz prowadzenie baz danych
- kontakt z kandydatami (osoby aplikujące przez ogłoszenia i wewnętrzny system poleceń)
- zarządzanie screeningami językowymi
- współpraca z działami operacyjnymi
- koordynacja współpracy z firmami zewnętrznymi
- onboarding kandydatów
- przywitanie pracowników pierwszego dnia pracy (w przypadku szkolenia w biurze)
- proaktywne wyszukiwanie kandydatów – wszelkie nowe pomysły lub usprawnienia są zawsze mile widziane – nie chcemy działać, „bo tak zawsze się coś robiło”
- Doświadczenie - min 2 lata w rekrutacjach pracowników z różnymi językami
- Doświadczenie w branży BPO mile widziane
- Biegły język polski i angielski (kontakt z kandydatami w obu językach), niemiecki bardzo mile widziany
- Praca z biura w Warszawie na Mokotowie w Marynarska Business Park (wymagana praca stacjonarna w okresie próbnym, następnie możliwa praca w trybie hybrydowym
- Umowę o Pracę na pełny etat
- Stawkę rynkową + atrakcyjną (i realna do osiągnięcia) premię uzależnioną od wyników pracy
- Elastyczność w czasie pracy i planowaniu zadań
- Nasze benefity: pakiet medyczny, karta Multisport, bony świąteczne, wczasy „pod gruszą”
- Możliwość udziału w wewnętrznych programach rozwojowych - ponad 90% kadry kierowniczej rozwinęło swoje skrzydła w firmie z poziomu specialisty
- Otwartość przełożonych i współpracowników na zmiany i nowe pomysły
Poznaj
Foundever
Foundever™ is a global leader in the customer experience (CX) industry. With 170,000 associates across the globe, we’re the team behind the best experiences for +750 of the world’s leading and digital-first brands. Our innovative CX solutions, technology and expertise are designed to support operational needs for our clients and deliver a seamless experience to customers in the moments that matter.