Najnowsze oferty pracy

  • Kierownik / Kierowniczka Wydziału Strategii Customer Experience

    Orange Polska S.A.   Warszawa, Al. Jerozolimskie 160    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Projektowanie, wdrażanie i rozwój strategii w obszarze doświadczeń klientów. Analiza doświadczeń i rozwój modeli analitycznych na podstawie badań klientów i innych danych. Angażowanie i integrowanie pracowników Orange Polska wokół budowania pozytywnych doświadczeń Klientów poprzez...
Zobacz więcej ofert pracy

Specjalista ds. Relacji z Klientem

Foton Technik sp. z o.o.
Warszawa
praca stacjonarna
1194 dni temu
PoszukiwanySpecjalista ds. Relacji z Klientem
Kim jesteśmy?


Jesteśmy grupą zaangażowanych i energicznych osób. Nasza firma to jedna z największych polskich spółek zajmujących się wykorzystywaniem odnawialnych źródeł energii. Mamy świadomość, że razem tworzymy coś wielkiego, w innowacyjnej branży, dlatego tak bardzo lubimy to, co robimy.

 

Działamy z pasją i energią!

 

 

Potrzebujemy Ciebie, jeśli:
  • Jesteś kreatywny/a i dobrze zorganizowany/a,
  • Lubisz pracować w zespole i rozmawiać z ludźmi,
  • Poszukujesz pracy na pełen etat,
  • Skutecznie działasz pod presją czasu,
  • Nie lubisz stać w miejscu i chcesz się ciągle rozwijać,
  • Znasz pakiet MS Office.
Twoje zadania to:
  • Koordynowanie i realizacja wszystkich zadań związanych ze sprawnym funkcjonowaniem Działu Wsparcia Sprzedaży,
  • Prowadzenie kalendarza oraz umawianie spotkań dla Doradców Sprzedaży,
  • Doradztwo w zakresie oferowanych produktów,
  • Wspólna realizacja ambitnych celów.
Dlaczego warto?
  • atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe oraz premie
  • karta multisport
  • prywatna opieka medyczna
  • praca ze wspaniałymi ludźmi
  • stabilność zatrudnienia międzynarodowego koncernu
  • innowacyjna branża
 

Podobne oferty

  • Kierownik / Kierowniczka Wydziału Strategii Customer Experience

    Orange Polska S.A.   Warszawa, Al. Jerozolimskie 160    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Projektowanie, wdrażanie i rozwój strategii w obszarze doświadczeń klientów. Analiza doświadczeń i rozwój modeli analitycznych na podstawie badań klientów i innych danych. Angażowanie i integrowanie pracowników Orange Polska wokół budowania pozytywnych doświadczeń Klientów poprzez...