- Udzielanie wsparcia klientom drogą mailową.
- Analiza i rozwiązywanie problemów klientów z wykorzystaniem narzędzi wewnętrznych.
- Obsługa zwrotów finansowych i skarg dotyczących RODO.
- Profesjonalna i empatyczna komunikacja z klientami.
- Praca z systemami z dokładnością.
- Biegła znajomość języka polskiego i angielskiego.
- Doskonałe umiejętności komunikacji i analizy.
- Empatia, cierpliwość i zdolności analityczne.
- Szybka i sprawniejsza obsługa komputera.
- Umowę o pracę i konkurencyjne wynagrodzenie.
- Szkolenia oraz pakiet benefitów (opieka medyczna, karta sportowa, itp.).
- Rozwój zawodowy z jasno określonymi ścieżkami kariery.
- Dodatkowe benefity, takie jak bonusy za polecenie i dostęp do szkoleń online.
- Wspierająca kultura organizacyjna z różnorodnymi wydarzeniami integracyjnymi.
Poznaj
Concentrix
We power the world’s best brands today and into the future.Some call us a global technology and services company . But we’re so much more. Human-centered, tech-powered, intelligence-fueled. Every day, we help over 2,000 clients solve their toughest business challenges.We’re the game-changers who combine operational excellence and cutting-edge automation to power day-to-day operations of our clients. Acting as a seamless extension of their business, we deliver efficiency and effectiveness where it really counts.We’re the strategic thinkers who design fully integrated solutions for our clients, combining innovative thinking, data-driven insights, and sector expertise.