Novotel Warszawa Centrum
- obsługa rezerwacji i udzielanie informacji o warunkach pobytu,
- sprzedaż usług dodatkowych dostępnych w hotelu,
- wprowadzanie i aktualizacja danych w systemie rezerwacyjnym,
- kontakt z gośćmi – telefoniczny, mailowy i bezpośredni,
- dbałość o pozytywne doświadczenia klientów na każdym etapie kontaktu,
- współpraca z recepcją i innymi działami hotelu.
- doświadczenie w obsłudze klienta, mile widziane doświadczenie w rezerwacjach lub recepcji,
- dobra organizacja pracy i umiejętność działania pod presją czasu,
- komunikatywność i nastawienie na gościa,
- znajomość języka polskiego i angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację,
- umiejętność współpracy zespołowej,
- mile widziana znajomość systemów rezerwacyjnych,
- chęć rozwoju i gotowość do nauki,
- prawo do pracy na terenie Polski.
- stabilne zatrudnienie w renomowanej sieci hotelowej,
- premie półroczne, świadczenia świąteczne i dofinansowanie do wypoczynku,
- prywatną opiekę medyczną (Medicover) i kartę Multisport,
- obiady pracownicze i spotkania integracyjne,
- program poleceń pracowniczych z gratyfikacją finansową,
- zniżki na pobyty w hotelach sieci na całym świecie,
- realne możliwości rozwoju zawodowego.
Poznaj
Accor
Accor jest wiodącą na świecie, kompleksową grupą hotelarską oferującą gościom wyjątkowe i niezapomniane wrażenia w 5 000 hotelach, kurortach i rezydencjach w 110 krajach świata.
Z 300 000 pracownikami we wszystkich czterech zakątkach świata, różnorodność jest dla naszej Grupy codziennością. Ta ambicja, którą chcemy razem z Wami realizować, stanowi część dążenia do otwartości, promowania równości w miejscu pracy i zapobiegania dyskryminacji, wszędzie tam, gdzie działamy.
Accor dysponuje niezrównanym portfolio marek hoteli, od luksusowych po ekonomiczne i od ponad 50 lat świadczy usługi związane z gościnnością. Oprócz zakwaterowania, dzięki świadczonym usługom w zakresie gastronomii, rozrywki, wellbeing i coworkingu, Accor umożliwia nowe sposoby życia, pracy i spędzania czasu wolnego.
Aby realizować cele biznesowe, portfolio Accor obejmuje także działalność ukierunkowaną na dystrybucję usług, działania operacyjne i doświadczenia w branży hotelarskiej. Goście mają dostęp do jednego z najbardziej atrakcyjnych programów lojalnościowych na świecie. Accor jest głęboko zaangażowany w tworzenie zrównoważonego rozwoju aktywnie działając na rzecz naszej planety i lokalnych społeczności. W ramach programu Planet 21 - Acting Here. Accor działa na rzecz „pozytywnego hotelarstwa”, a w ramach Accor Solidarity pomaga osobom w niekorzystnej sytuacji życiowej poprzez szkolenia zawodowe i dostęp do miejsc pracy.