- Prowadzenie projektów technicznych, implementacji i rozwoju nowoczesnych platform telewizyjnych i wideo,
- Poszukiwanie dróg optymalizacji wydajności i proaktywne identyfikowanie problemów technicznych,
- Współpraca z klientem biznesowym w zakresie kreowania kierunków rozwoju oraz definiowania wymagań i specyfikacji dla rozwoju usług wideo,
- Nadzór nad wykonaniem i testowanie platform i usług wideo,
- Nadzór nad dostawcami infrastruktury technicznej i producentami platform telewizyjnych,
- Kreowanie współpracy z czołówką krajowych i globalnych dostawców usług wideo (np. Netflix, HBO, Amazon, Viaplay).
- Posiadasz dobrą znajomość obszarów:
- integracji zwirtualizowanych (np. Openstack), opartych o kontenery (np. Kubernetes) i mikroserwisy architektur systemów i platform IT,
- projektowania rozproszonych, wysokodostępnych i wysokowydajnych platform usługowych.
- Znasz technologie sieciowe, bazodanowe oraz środowiska Linux,
- Znasz problematykę związaną z integracją systemów poprzez różnorodne API (np. REST, SOAP),
- Pracujesz z klientami biznesowymi i potrafisz przełożyć ich wymagania na rozwiązania techniczne,
- Lubisz pracę w zespole, także w środowisku międzynarodowym,
- Swobodnie komunikujesz się w języku angielskim (współpraca z dostawcami, materiały techniczne),
- Masz wykształcenie wyższe o profilu technicznym (informatyka, sieci komputerowe, telekomunikacja).
- Umowa o pracę
- Podstawa premii rocznej w wysokości 20% wynagrodzenia
- Praca hybrydowa (office + home office)
- Różnorodny rozwój: szkolenia, projekty, rekrutacje wewnętrzne
- Telefon i internet Play wraz z dodatkowymi usługami (m.in. telewizja, nawigacja, Tidal) oraz zniżki pracownicze
- Opieka medyczna i ubezpieczenie na życie w pełni finansowane przez pracodawcę
- Szeroki wybór benefitów na platformie kafeteryjnej
- Dodatkowy benefit świąteczny
- Dodatkowy dzień urlopu na profilaktykę zdrowotną
- Umowa o pracę
- Podstawa premii rocznej w wysokości 20% wynagrodzenia
- Praca hybrydowa (office + home office)
- Różnorodne możliwości rozwoju: szkolenia, projekty, rekrutacje wewnętrzne
- Telefon i internet Play wraz z dodatkowymi usługami (m.in. telewizja, nawigacja, Tidal) oraz zniżki pracownicze
- Szeroki wybór benefitów na platformie kafeteryjnej (m.in. karty sportowe, vouchery)
- Opieka medyczna i ubezpieczenie na życie w pełni finansowane przez pracodawcę
- Dodatkowy benefit świąteczny
Poznaj
P4 Sp. z o.o.
Dlaczego warto?
Play to miejsce, w którym spotykają się nowoczesne technologie i ogromne możliwości.
Jesteśmy wiodącym operatorem telefonii komórkowej w Polsce. Od czasu naszego startu w 2007 roku zaufało nam ponad 15 milionów abonentów.
Od samego początku dostarczamy naszym klientom zaawansowane rozwiązania technologiczne i wyznaczamy kierunek rozwoju całej branży.
W Play pracuje obecnie ponad 2600 osób. Dużą część tej grupy stanowią fantastyczni specjaliści od sprzedaży i obsługi klienta, którzy na co dzień mają kontakt z klientami i rekomendują najlepsze rozwiązania.
Pracują z nami także marketingowcy oraz najlepsi fachowcy od IT i nowoczesnych technologii. Wszyscy tworzymy zespół Playersów.
Proces rekrutacji
-
Krok
Prześlij CV
-
Krok
Porozmawiajmy
-
Krok
Spotkajmy się (również online)
-
Krok
Informacja zwrotnau