Ogłoszenie numer: 881327, z dnia 2015-11-17
Tramwaje Warszawskie Sp. z o.o.
Tramwaje Warszawskie Sp. z o.o. firma o ponad 140-letniej tradycji, świadcząca usługi w zakresie publicznego transportu zbiorowego, kierująca się zasadą odpowiedzialności ekonomicznej, społecznej i ekologicznej, poszukuje kandydata do pracy w Pionie Rozwoju Infrastruktury na stanowisko:
Specjalista ds. Sekretariatu i Spraw Biurowych (Asystentka Członka Zarządu)
Miejsce pracy: Warszawa
Nr Ref.: 2015/74
Opis stanowiska
- organizacja kalendarza spotkań, konferencji, wyjazdów służbowych, obsługa gości
- organizacja pracy sekretariatu
- prowadzenie korespondencji i spraw zleconych przez Członka Zarządu w zakresie zarządzania infrastrukturą w Spółce, bieżące informowanie o stanie prowadzonych spraw
- zarządzanie hierarchią informacji napływających do sekretariatu, sortowanie i syntezowanie najbardziej istotnych danych
- przygotowywanie materiałów, raportów, informacji i prezentacji
- zarządzanie obiegiem dokumentów, obsługa poczty elektronicznej
Wymagania
- wykształcenie wyższe (preferowane: administracja, ekonomia, prawo, zarządzanie nieruchomościami)
- 3-letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku sekretarki/asystentki
- znajomość j. angielskiego na poziomie C1 Operational proficiency (Advanced), znajomość języka zostanie zweryfikowana podczas testów
- bardzo dobra, praktyczna znajomość pakietu MS Office (Word, Excel, Power Point, Outlook), znajomość MS Office zostanie zweryfikowana podczas testów
- obsługa urządzeń biurowych, umiejętność korzystania z zasobów Internetu
- doskonała organizacja pracy własnej, umiejętność pracy pod presją czasu i natłoku zadań, ustalania priorytetów, samodzielność i inicjatywa, dyspozycyjność, dokładność, komunikatywność, asertywność, szybkie przyswajanie wiedzy, odporność na stres
- wysoka kultura osobista, przestrzeganie dress code
Oferujemy
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę (pierwsza umowa na 3-miesięczny okres próbny, druga na czas określony 7 miesięcy, kolejna na czas nieokreślony)
- wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia zawodowego, kwalifikacji i zaangażowania
- świadczenia socjalne z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, opieka medyczna
- możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji
Poznaj
Tramwaje Warszawskie Sp. z o.o.
Tramwaje Warszawskie służą mieszkańcom stolicy od ponad 150 lat. Każdego roku podróżuje z nami ponad 180 milionów pasażerów.
Naszym głównym celem jest zapewnienie nowoczesnej, szybkiej i bezpiecznej zbiorowej komunikacji tramwajowej w całej Warszawie. Odpowiadamy także za:
• eksploatację, zakup, wymianę i naprawę taboru tramwajowego,
• prowadzenie przedsięwzięć inwestycyjnych w zakresie budowy, rozbudowy i remontów obiektów infrastruktury torowo- sieciowej i budynków.
Dzięki prowadzonym inwestycjom Tramwaje Warszawskie stają się nowoczesnym i przyjaznym środowisku przedsiębiorstwem oferującym pasażerom najwyższy komfort podróżowania.
Zatrudniamy ponad 3 600 pracowników w czterech Zakładach Realizacji Przewozów, Zakładzie Naprawy Tramwajów, Zakładzie Energetyki Trakcyjnej i Torów oraz w dwudziestu trzech działach (komórkach organizacyjnych).
Tramwaje Warszawskie to nie tylko motorniczowie – to również pracownicy zaplecza technicznego, pracownicy administracyjni, inżynierowie i specjaliści z różnych dziedzin m.in.: informatyki, budownictwa, mechaniki, energetyki, elektroniki, logistyki, zamówień publicznych itd.