Ogłoszenie numer: 1838221, z dnia 2017-11-06
Tramwaje Warszawskie sp. z o.o., firma o 150-letniej tradycji, świadcząca usługi w zakresie publicznego transportu zbiorowego, kierująca się zasadą odpowiedzialności ekonomicznej, społecznej i ekologicznej, poszukuje kandydata do pracy w Zespole ds. Obsługi Organów Spółki na stanowisko:
Specjalista ds. Sekretariatu i Spraw Biurowych
Miejsce pracy: Warszawa
Nr Ref.: 2017/82
Opis stanowiska
- prowadzenie rejestru korespondencji przychodzącej i wychodzącej,
- nadzór nad obiegiem dokumentów oraz monitorowanie zadań zleconych przez członka zarządu podległym komórkom/jednostkom organizacyjnym Spółki,
- bieżąca obsługa sekretariatu oraz zapewnianie sprawnej komunikacji członka zarządu z innymi komórkami/jednostkami organizacyjnymi Spółki,
- prowadzenie kalendarza, organizowanie i rozliczanie wyjazdów służbowych członka zarządu,
- wykonywanie typowych czynności biurowych jak: sporządzanie kopii, przechowywanie dokumentów, edytowanie pism, obsługa faksu,
- obsługa posiedzeń komitetów działających w obszarze nadzorowanym przez członka zarządu
w zakresie: gromadzenia, dokonywania kontroli formalnej, dystrybucji materiałów, - recepcyjna obsługa spotkań organizowanych przez członka zarządu,
- prowadzenie rejestru kontroli pionu członka zarządu przez jednostki zewnętrzne i wewnętrzne.
Wymagania
- wykształcenie wyższe,
- co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego na stanowisku w administracji, sekretariacie,
- umiejętność szybkiego przyswajania wiedzy i pracy pod presją natłoku zadań,
- umiejętności komunikacyjne i dyplomacja,
- znajomość programów: Word - poziom zaawansowany, Excel -poziom dobry, Outlook, Internet Explorer,
- umiejętność obsługi urządzeń biurowych.
Oferujemy
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę (pierwsza umowa na 3-miesięczny okres próbny, druga na czas określony 7 miesięcy, kolejna na czas nieokreślony),
- świadczenia socjalne z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych,
- opiekę medyczną, dostęp do karnetów sportowych oraz ubezpieczenia na życie,
- możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji.
Poznaj
Tramwaje Warszawskie Sp. z o.o.
Tramwaje Warszawskie służą mieszkańcom stolicy od ponad 150 lat. Każdego roku podróżuje z nami ponad 180 milionów pasażerów.
Naszym głównym celem jest zapewnienie nowoczesnej, szybkiej i bezpiecznej zbiorowej komunikacji tramwajowej w całej Warszawie. Odpowiadamy także za:
• eksploatację, zakup, wymianę i naprawę taboru tramwajowego,
• prowadzenie przedsięwzięć inwestycyjnych w zakresie budowy, rozbudowy i remontów obiektów infrastruktury torowo- sieciowej i budynków.
Dzięki prowadzonym inwestycjom Tramwaje Warszawskie stają się nowoczesnym i przyjaznym środowisku przedsiębiorstwem oferującym pasażerom najwyższy komfort podróżowania.
Zatrudniamy ponad 3 600 pracowników w czterech Zakładach Realizacji Przewozów, Zakładzie Naprawy Tramwajów, Zakładzie Energetyki Trakcyjnej i Torów oraz w dwudziestu trzech działach (komórkach organizacyjnych).
Tramwaje Warszawskie to nie tylko motorniczowie – to również pracownicy zaplecza technicznego, pracownicy administracyjni, inżynierowie i specjaliści z różnych dziedzin m.in.: informatyki, budownictwa, mechaniki, energetyki, elektroniki, logistyki, zamówień publicznych itd.