Experis jest wyspecjalizowaną marką dedykowaną realizacji zaawansowanych usług poszukiwania i selekcji specjalistów i kadry zarządzającej w obszarach: IT, inżynierii oraz finansów. Experis to wynik połączenia dwóch profesjonalnych marek – Elan IT oraz Manpower Professional, które od wielu lat dostarczały swoje usługi polskim przedsiębiorstwom, a kandydatom pomagały znaleźć pracę marzeń. Obecnie dla jednego z naszych Klientów poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
Specjalista ds. Sprawozdawczości Zarządczej i Kontrollingu
Miejsce pracy: Łódź
Zadania:
- przygotowywanie raportów dla kadry zarządzającej
- przygotowywanie raportów wykonania kosztów ogólnych dla poszczególnych jednostek organizacyjnych Spółki,
- bieżące monitorowanie i kontrolę zapisów księgowych, rekomendacje w zakresie planu kont oraz ich agregacji do poszczególnych linii raportowych,
- udział w procesie budżetowania rocznego,
- szczegółową analizę odchyleń w zakresie realizacji planów,
- usprawnianie procesu raportowania
- wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: Finanse, Ekonomia, Matematyka)
- Ok. 3 lat doświadczenia w obszarze kontrollingu / analiz finansowych
- biegła znajomość Microsoft Excel (znajomość VBA będzie atutem)
- wiedza z zakresu matematyki finansowej oraz rachunkowości finansowej i zarządczej, znajomość zagadnień księgowych,
- wysoko rozwinięte umiejętności myślenia analitycznego,
- umiejętność pracy zespołowej,
- terminowa realizacja zadań oraz umiejętność pracy pod presją czasu,
- sumienność i skrupulatność.
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- wynagrodzenie podstawowe oraz objęcie systemem premiowym
- Dodatkowe benefity i pakiet socjalny
- Możliwość uczestniczenia w szkoleniach i rozwoju zawodowego
