Personnel Service to firma zajmująca się rekrutacją i zatrudnianiem pracowników na potrzeby pracodawców w Polsce.
Specjalizujemy się m.in. w doradztwie personalnym, outsourcingu, leasingu pracowniczym, obsłudze zatrudnienia.
Nasi klienci reprezentują głównie takie sektory jak: automotive, R&D, RTV/AGD, przemysł ciężki oraz SSC/BPO.
Specjalista ds. Sprzedaży Części Zamiennych
Wrocław
Zakres obowiązków:
- obsługa zamówień części zamiennych, tj. w szczególności: przyjmowanie i potwierdzanie zamówień od klientów, składanie zamówień w fabryce, nadzór nad ich terminową realizacją,
- przygotowywanie dokumentacji księgowo-handlowej związanej z dostawą części zamiennych do klientów.
- dbanie o dobre relacje i utrzymywanie kontaktów z klientami już współpracującymi z firmą,
- doradztwo techniczne w zakresie doboru części zamiennych,
Wymagania:
- wykształcenie min. średnie techniczne,
- znajomość języka angielskiego na poziomie min B1/B2,
- znajomość oprogramowania ORACL lub SAP
- mile widziane doświadczenie w sprzedaży maszyn i/lub narzędzi budowlanych, części
- łatwość nawiązywania kontaktów,
- wysoka motywacja i sumienność,
- dokładność, systematyczność, terminowość,
- dynamizm i zaangażowanie,
- samodzielność, umiejętność organizacji pracy własnej
- znajomość oprogramowania funkcjonującego w środowisku Windows (Word, Excel)
Oferujemy:
- pracę w oparciu o umowę o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynkach międzynarodowych,
- wynagrodzenie stałe + motywujący system premiowy,
- dużą samodzielność w działaniu,
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.