poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- stabilne zatrudnienie oraz umowę o pracę na czas zastępstwa,
- pensję zawsze na czas i premię miesięczną,
- trzynastą pensję i dodatek stażowy,
- dofinansowanie do wypoczynku i wydarzeń kulturalnych,
- atrakcyjne warunki zakupu prywatnej opieki medycznej i karty Multisport.
- posiadasz wykształcenie średnie wyższe,
- znasz pakiet MS Office na poziomie bardzo dobrym,
- jesteś osobą samodzielną, sumienną i skuteczną w dążeniu do rezultatów,
- wykazujesz się wysoką orientacją biznesową i orientacją na klienta,
- posiadasz doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta,
- posiadasz doświadczenie w przygotowywaniu umów z kontrahentami i rozpatrywaniu reklamacji,
- posiadasz umiejętność pracy pod presją czasu,
- jesteś osobą komunikatywną, o wysokiej kulturze osobistej.
- nadzór oraz koordynacja pracy w zakresie planów sprzedaży oraz analiz sporządzanych w Rejonie Sprzedaży,
- opracowywanie zasad i warunków współpracy dla obsługiwanych klientów, w tym przygotowywanie umów, ofert cenowych itp.,
- przygotowywanie ofert handlowych i podejmowanie innych działań służących pozyskaniu nowych klientów, przy współpracy z właściwymi Przedstawicielami Handlowymi,
- generowanie leadów sprzedażowych dla Przedstawicieli Handlowych,
- śledzenie i udział w postępowaniach przetargowych ogłaszanych przez obsługiwanych klientów,
- przygotowywanie ofert w zakresie ogłaszanych postępowań przetargowych w trybie zamówień publicznych dla obsługiwanych klientów,
- rejestracja w systemie MRUmC, CRM informacji nt. zawieranych umów oraz odpowiedzialność za ich bieżącą aktualizację,
- bieżąca analiza i sporządzanie okresowych raportów z prowadzonej działalności,
- bieżący kontakt z placówkami pocztowymi realizującymi operacyjną obsługę klientów.
Cenimy różnorodność!
Zachęcamy do aplikowania także osoby z orzeczoną niepełnosprawnością, powyżej 45 lat, po zwolnieniach lub po dłuższej przerwie w pracy.
Czekamy na Twoje CV!
Wypełnienie formularza zajmie Ci tylko kilka minut.
Poznaj
Poczta Polska S.A.
Dlaczego warto?
Poczta Polska zajmuje się świadczeniem usług pocztowych, bankowych, ubezpieczeniowych i logistycznych dla klientów indywidualnych, firm i instytucji, za pośrednictwem prawie 7,2 tysiąca placówek, agencji oraz filii pocztowych.
Siłą i przewagą konkurencyjną Poczty Polskiej są jej pracownicy. Spółka zatrudnia ok. 80 tys. osób o różnorodnych kwalifikacjach i kompetencjach, w tym wiele osób z lokalnego rynku pracy. Wszystkim dajemy możliwość rozwoju poprzez udział w szkoleniach, rekrutacjach wewnętrznych oraz licznych konkursach i zespołach projektowych.
Proces rekrutacji
- Krok Wyślij CV
- Krok Porozmawiajmy
- Krok Spotkajmy się
- Krok Rozwiąż zadanie
- Krok Dołącz do nas
- Krok Poleć nas innym