Do naszych biur w Gdańsku, Warszawie oraz Wrocławiu poszukujemy kandydatów na stanowisko:
- Pozyskanie i aktywne prowadzenie klienta,
- obsługa i kontrola procesu sprzedaży,
- obsługa systemu crm,
- realizacja zadań sprzedażowych,
- podpisywanie umów deweloperskich,
- bieżąca obsługa klientów spółki w zakresie zagadnień związanych z procesem sprzedaży oraz pomoc w tym obszarze.
- wyższego wykształcenia (mile widziane wykształcenie w kierunku nieruchomości),
- minimum 2-letniego doświadczenia sprzedażowego na rynku nieruchomości,
- zaangażowania w wykonywanie zadania,
- komunikatywności,
- umiejętności pracy z klientem,
- umiejętności pracy w zespole.
- system premiowy
- dzień wolny w urodziny
- ubezpieczenie na życie
- prywatna opieka medyczna
- sekcje sportowe
- kursy językowe
- szkolenia dla pracowników
- wolontariat pracowniczy
- wymiany międzynarodowe
Osoby zainteresowane powyższą ofertą prosimy o przesłanie aplikacji za pomocą przycisku Aplikuj.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranym kandydatami.
Poznaj
Budimex SA
Jesteśmy prestiżową firmą budowlaną o wieloletnim doświadczeniu i stabilnej pozycji na rynku. Należymy do hiszpańskiej grupy Ferrovial, jednej z największych firm działających w sektorze infrastruktury na świecie. Marka Budimex to ponad 45-letnia obecność w branży. Zdobyte w tym okresie know-how oraz stabilność finansowa gwarantują rzetelne i zawsze na najwyższym poziomie wykonanie zleconych prac oraz terminowość realizacji. Budimex nie tylko buduje, jest też partnerem dla swoich klientów – jako firma inżynierska rozwiązuje ich problemy, pomaga optymalizować koszty i udoskonala projekty.