Specjalista ds. Sprzedaży
Miejsce pracy: Warszawa, Metro Politechnika
Twój profil
- Masz już min. roczne doświadczenie związane ze sprzedażą usług B2B – mile widziana branża marketingowa
- Znasz język angielski na tyle, żeby prowadzić profesjonalne i owocne spotkania biznesowe
- Jesteś gotowy/gotowa na podróże służbowe
- Potrafisz przygotować estetyczne i merytoryczne materiały marketingowe, które oczarują naszych przyszłych Klientów
- Zrealizujesz założone plany sprzedażowe
- Potrafisz przedstawić nam swoją wizję budowania strategii sprzedażowej
- Zachwycasz wysoką kulturą osobistą, entuzjazmem i zaangażowaniem
Twoje zadania:
- Na początek przygotujesz strategię, która umożliwi Ci pozyskanie nowych Klientów
- Profesjonalnie i z pasją zaprezentujesz usługi marketingowe firmy
- Wynegocjujesz najlepsze warunki handlowe, korzystne dla nas i jak i Klientów
- Przygotujesz atrakcyjne oferty i materiały sprzedażowe
- Zaplanujesz i skoordynujesz działania wspierające procesy sprzedaży
- Zbudujesz pozytywne i długotrwałe relacje z Klientami, poprzez proaktywne monitorowanie i przewidywanie ich potrzeb
Oferujemy:
- Będziesz mieć realną możliwość rozwoju wewnątrz struktur w rozwijającym się startupie
- Po okresie próbnym sam/sama zadecydujesz, na podstawie jakiej umowy kontynuujesz z nami współpracę
- Za swoją pracę otrzymasz konkurencyjne wynagrodzenie składające się z podstawy i prowizji
- Dołączysz do firmy z niepowtarzalną atmosferą i będziesz mieć faktyczny wpływ na funkcjonowanie firmy
- Swoje zadania możesz realizować z biura w Warszawie (Metro Politechnika) o wysokim standardzie, gdzie gwarantujemy dobrą kawę, owoce i super atmosferę
- Ponadto oferujemy dofinansowanie do pakietów medycznych, karty sportowej, szkoleń rozwojowych oraz innych rozwiązań, które sprawią, że zostaniesz z nami na dłużej
Poznaj
CCPORTER Sp. z o.o.
Jesteśmy agencją marketingową 360, realizujemy outsourcingowe projekty obsługowe, call center i technologiczne, które jesteśmy w stanie dopasować do Twojej działalności. Możemy pomóc w optymalizacji procesów, z których już korzystasz lub zaprojektować je indywidualnie, według tego, czego obecnie potrzebuje Twoja marka.