Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: CEN/188/10/2017
Główne zadania:
• opracowywanie koncepcji zarządzania jakością sprzedaży, w tym standardów sprzedaży
oraz materiałów sprzedażowych
• współtworzenie szkoleń z zakresu jakości i standardów sprzedaży
• wspieranie sprzedaży i jakości obsługi klienta w sieci sprzedaży poprzez prowadzenie warsztatów
• rekomendowanie zmian procesów wewnętrznych na podstawie badań jakości obsługi i satysfakcji klienta oraz opinii sieci sprzedaży
• wdrażanie wiedzy i umiejętności pracowników oddziałów w zakresie standardów jakości sprzedaży
Oczekujemy:
• minimum: 2 -letniego doświadczenia zawodowego, dużym atutem będzie doświadczenie w sprzedaży
• znajomości produktów oraz procesów sprzedaży
• mile widziane będą umiejętności przeprowadzania szkoleń i warsztatów wdrożeniowych
• umiejętności tworzenia prezentacji i narzędzi edukacyjnych
• bardzo dobrej znajomości MS Office
• umiejętności pracy pod presją czasu i pod wpływem stresu
• dyspozycyjności, mobilności, prawa jazdy kat. B
Oferujemy:
• umowę o pracę
• atrakcyjny pakiet socjalno-motywacyjny, w tym prywatną opiekę zdrowotną i Pracowniczy Program Emerytalny
• konkurencyjne wynagrodzenie