Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista / Specjalistka Lokalnego Wsparcia Technicznego

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca mobilna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    4 godz.
    Zapewnianie sprawnego działania komputerów, urządzeń mobilnych i sprzętu peryferyjnego oraz wykonywanie podstawowych czynności serwisowych. Instalowanie i konfigurowanie urządzeń oraz wspieranie użytkowników w bieżącej pracy z oprogramowaniem biznesowym i specjalistycznym. Prowadzenie...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Lokalnego Wsparcia Technicznego

    Centrum Medyczne Damiana Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Wałbrzyska 46    praca mobilna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Lokalizacja biura: ul. Wałbrzyska 46, Warszawa Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę; Rekrutacja: zdalna; Praca: mobilna, na terenie Warszawy; Doświadczenie: 1-3 lata na podobnym stanowisku​ Zakres obowiązków: Obsługa i podstawowe serwisowanie sprzętu komputerowego, dbanie o jego prawidłowe...
  • Technical Support (API) 

    Foundever   Warszawa    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    14 dni
    About the role: We’re looking for an API Solutions Expert to work closely with enterprise customers and engineers to resolve complex issues and scale systems. You’ll manage tasks from report to completion, collaborating with technical teams to optimize API performance. If you’re passionate...
  • Troubleshooting Agent with German

    Cognizant Technology Solutions Poland Sp. z o.o.   mazowieckie    praca zdalna
    siedziba firmy: Gdańsk
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Work model: Remote What we do: We are dedicated to helping the world's leading companies build stronger businesses - helping them go from doing digital to being digital. Cognizant Poland offices are located in Gdańsk, Wrocław, and Kraków. With the capacity to support various clients, we offer a...
  • Wsparcie Techniczne - Obsługa Klienta

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    12 dni
    Kompleksowe rozwiązywanie problemów technicznych zgłaszanych przez klientów za pośrednictwem głównych kanałów wsparcia. Badanie przyczyn źródłowych (root cause) zgłaszanych incydentów przy użyciu narzędzi diagnostycznych (np. Chrome Dev Tools, logi aplikacji, systemy monitorujące)....
  • Stażysta Działu Informatyki (Helpdesk - I Linia Wsparcia)

    GEODIS Road Network Sp. z o.o.   Błonie, ul. Spedycyjna 1    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    praktykant/stażysta  umowa zlecenie  pełny etat
    7 dni
    Główne obowiązki: Wsparcie użytkowników systemów informatycznych w codziennej pracy. Rozwiązywanie zdalne i lokalne problemów sprzętowych i programowych na stacjach roboczych użytkowników oraz na urządzeniach mobilnych, Wstępna analiza zgłaszanych problemów technicznych i ich...
  • Stażysta / Stażystka ds. Wsparcia IT

    Klient portalu Praca.pl   Błonie    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    praktykant/stażysta  umowa zlecenie  pełny etat
    12 dni
    Wsparcie użytkowników systemów informatycznych w codziennej pracy. Zdalne i lokalne rozwiązywanie problemów sprzętowych i programowych (stacje robocze, urządzenia mobilne). Wstępna analiza zgłoszeń technicznych, rozwiązywanie ich lub przekazywanie do dalszej linii wsparcia. Współpraca z...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Wsparcia Cyfrowego z j. niemieckim

    Cognizant Technology Solutions Poland Sp. z o.o.   mazowieckie    praca zdalna
    siedziba firmy: Gdańsk
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    10 dni
    Zakres Obowiązków Budowanie relacji z uczestnikami społeczności (community, social media) w celu zapewnienia satysfakcjonującego wsparcia. Zarządzanie międzynarodową społecznością w wyznaczonym języku (niemieckim): zarządzanie statusami ekspertów, dystrybucja komunikatów i informacji...
  • Młodsza Specjalistka / Młodszy Specjalista Help Desk

    Klient portalu Praca.pl   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Telefoniczne przyjmowanie i rejestrowanie zgłoszeń. Wstępna diagnoza problemów oraz zdalne wsparcie użytkowników. Pomoc przy konfiguracji komputerów i urządzeń. Udzielanie prostych instrukcji dot. programów i systemów. Współpraca z zespołem IT przy trudniejszych sprawach. Obsługa...
  • Młodsza Specjalistka / Młodszy Specjalista Help Desk

    Klient portalu Praca.pl   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Telefoniczne przyjmowanie i rejestrowanie zgłoszeń. Wstępna diagnoza problemów oraz zdalne wsparcie użytkowników. Pomoc przy konfiguracji komputerów i urządzeń. Udzielanie prostych instrukcji dot. programów i systemów. Współpraca z zespołem IT przy trudniejszych sprawach. Obsługa...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Konsultant ds. Wsparcia Technicznego Warszawa
Specjalista (ds. Technicznego Wsparcia Aplikacji Biznesowych)

Specjalista (ds. Technicznego Wsparcia Aplikacji Biznesowych)

Power Media
Warszawa
praca stacjonarna
2980 dni temu

Jesteśmy informatyczną spółką giełdową specjalizującą się w tworzeniu oprogramowania oraz rekrutacji i outsourcingu kadr IT. Prowadzimy również platformę księgowości internetowej ifirma.pl. Dla naszych klientów rekrutujemy głównie specjalistów z obszaru informatyki, telekomunikacji i elektroniki. Nr wpisu do Rejestru Agencji Zatrudnienia: 1264.


Specjalista (ds. Technicznego Wsparcia Aplikacji Biznesowych)

Miejsce pracy: Warszawa

Nr Ref.: AWA/WAW/MA

Jedna z największych grup ubezpieczeniowo – finansowych na świecie do zasilenia swojego pasjonującego grona poszukuje sympatyka diagnozowania błędów, analiz i czuwania nad poprawnością funkcjonowania aplikacji. Wstęp brzmi interesująco? Sprawdź kogo dokładnie poszukujemy.

Podziel się swoimi zdolnościami i realizuj niniejsze zadania:

  • administrowanie autorskich aplikacji finansowych i wsparcie użytkowników tychże aplikacji
  • analizowanie i rozwiązywanie błędów odnośnie dostępności, wydajności czy jakości systemów
  • ustalanie i rozwiązywanie trudności w ramach SLA – również analiza techniczna dzienników aplikacyjnych
  • uczestnictwo w przebiegu zarządzania incydentami celem zapewnienia ciągłej poprawy procesów i usług
  • przyjmowanie, obsługa zgłoszeń przy wsparciu użytkowników biznesowych, jak i IT, a także zarządzanie dostępem użytkowników
  • wdrażanie nowatorskich praktyk w obsługiwanych systemach, a także dbanie o wysoką ich dostępność i wydajność

By to robić mamy jednak kilka wymogów:

  • znajomość składni SQL – potrzebne nam wiedza z baz danych opartych na Oracle 
  • doświadczenie we wsparciu (najlepiej aplikacji finansowych)
  • doświadczenie w implementacji Web Services
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego
  • posiadanie wyższego wykształcenia

Mile widziane:

  • znajomość aplikacji SAP’owych
  • certyfikat ITIL

Ważne byś zechciał/a:

  • podjąć dalekosiężną czasowo pracę przy Umowie o Pracę (oferta bezpośrednia, długofalowa)
  • przyjąć dodatkowe premie roczne
  • zjeść z nami owoce w poniedziałki i czwartki
  • pracować w przyjaznej atmosferze i ze swojej strony  także zadbasz o życzliwość
  • skorzystać z benefitów – jest i karta Multisport, prywatna opieka medyczna,  bilety do kina czy bony podarunkowe
  • kooperować w międzynarodowym środowisku przy interesujących projektach
  • przyjąć pełne wsparcie przy wdrożeniu, a potem miał/a ochotę doskonalić swoje doskonałe już umiejętności
  • pracować w firmie o bogatej tradycji, ugruntowanej pozycji , niebagatelnym prestiżu i fajnym biurze

Aplikując pamiętaj o przesłaniu CV w języku angielskim.

Zgłoszenie powinno zawierać klauzulę o ochronie danych osobowych następującej treści:


"Wyrażam zgodę na przechowywanie i przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w moim zgłoszeniu przez IFIRMA SA ( dawniej Power Media S.A.) we Wrocławiu dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawa z dnia 29.08.97 o ochronie danych osobowych, Dziennik Ustaw Nr 133 Poz. 883)."

Jednocześnie, działając na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych informujemy, że:

- Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest IFIRMA SA ( dawniej Power Media S.A.) z siedziba przy ul. Grabiszynskiej 241 B, we Wroclawiu (kod pocztowy: 53-234), przy ul. Grabiszyńskiej 241 B, we Wrocławiu (kod pocztowy: 53-234),
- Dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia tego i przyszłych procesów rekrutacji,
- Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania,
- Podanie danych osobowych jest dobrowolne.

Więcej informacji na stronie www.power.com.pl/proces-rekrutacji/jobs

 

Podobne oferty

  • Specjalista / Specjalistka Lokalnego Wsparcia Technicznego

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca mobilna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    4 godz.
    Zapewnianie sprawnego działania komputerów, urządzeń mobilnych i sprzętu peryferyjnego oraz wykonywanie podstawowych czynności serwisowych. Instalowanie i konfigurowanie urządzeń oraz wspieranie użytkowników w bieżącej pracy z oprogramowaniem biznesowym i specjalistycznym. Prowadzenie...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Lokalnego Wsparcia Technicznego

    Centrum Medyczne Damiana Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Wałbrzyska 46    praca mobilna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Lokalizacja biura: ul. Wałbrzyska 46, Warszawa Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę; Rekrutacja: zdalna; Praca: mobilna, na terenie Warszawy; Doświadczenie: 1-3 lata na podobnym stanowisku​ Zakres obowiązków: Obsługa i podstawowe serwisowanie sprzętu komputerowego, dbanie o jego prawidłowe...
  • Technical Support (API) 

    Foundever   Warszawa    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    14 dni
    About the role: We’re looking for an API Solutions Expert to work closely with enterprise customers and engineers to resolve complex issues and scale systems. You’ll manage tasks from report to completion, collaborating with technical teams to optimize API performance. If you’re passionate...
  • Troubleshooting Agent with German

    Cognizant Technology Solutions Poland Sp. z o.o.   mazowieckie    praca zdalna
    siedziba firmy: Gdańsk
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Work model: Remote What we do: We are dedicated to helping the world's leading companies build stronger businesses - helping them go from doing digital to being digital. Cognizant Poland offices are located in Gdańsk, Wrocław, and Kraków. With the capacity to support various clients, we offer a...
  • Wsparcie Techniczne - Obsługa Klienta

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    12 dni
    Kompleksowe rozwiązywanie problemów technicznych zgłaszanych przez klientów za pośrednictwem głównych kanałów wsparcia. Badanie przyczyn źródłowych (root cause) zgłaszanych incydentów przy użyciu narzędzi diagnostycznych (np. Chrome Dev Tools, logi aplikacji, systemy monitorujące)....
  • Stażysta Działu Informatyki (Helpdesk - I Linia Wsparcia)

    GEODIS Road Network Sp. z o.o.   Błonie, ul. Spedycyjna 1    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    praktykant/stażysta  umowa zlecenie  pełny etat
    7 dni
    Główne obowiązki: Wsparcie użytkowników systemów informatycznych w codziennej pracy. Rozwiązywanie zdalne i lokalne problemów sprzętowych i programowych na stacjach roboczych użytkowników oraz na urządzeniach mobilnych, Wstępna analiza zgłaszanych problemów technicznych i ich...
  • Stażysta / Stażystka ds. Wsparcia IT

    Klient portalu Praca.pl   Błonie    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    praktykant/stażysta  umowa zlecenie  pełny etat
    12 dni
    Wsparcie użytkowników systemów informatycznych w codziennej pracy. Zdalne i lokalne rozwiązywanie problemów sprzętowych i programowych (stacje robocze, urządzenia mobilne). Wstępna analiza zgłoszeń technicznych, rozwiązywanie ich lub przekazywanie do dalszej linii wsparcia. Współpraca z...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Wsparcia Cyfrowego z j. niemieckim

    Cognizant Technology Solutions Poland Sp. z o.o.   mazowieckie    praca zdalna
    siedziba firmy: Gdańsk
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    10 dni
    Zakres Obowiązków Budowanie relacji z uczestnikami społeczności (community, social media) w celu zapewnienia satysfakcjonującego wsparcia. Zarządzanie międzynarodową społecznością w wyznaczonym języku (niemieckim): zarządzanie statusami ekspertów, dystrybucja komunikatów i informacji...
  • Młodsza Specjalistka / Młodszy Specjalista Help Desk

    Klient portalu Praca.pl   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Telefoniczne przyjmowanie i rejestrowanie zgłoszeń. Wstępna diagnoza problemów oraz zdalne wsparcie użytkowników. Pomoc przy konfiguracji komputerów i urządzeń. Udzielanie prostych instrukcji dot. programów i systemów. Współpraca z zespołem IT przy trudniejszych sprawach. Obsługa...
  • Młodsza Specjalistka / Młodszy Specjalista Help Desk

    Klient portalu Praca.pl   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Telefoniczne przyjmowanie i rejestrowanie zgłoszeń. Wstępna diagnoza problemów oraz zdalne wsparcie użytkowników. Pomoc przy konfiguracji komputerów i urządzeń. Udzielanie prostych instrukcji dot. programów i systemów. Współpraca z zespołem IT przy trudniejszych sprawach. Obsługa...