- Obsługa klienta (przedsprzedażowa i posprzedażowa) w zakresie kamer bezpieczeństwa oraz użytkowników systemów za pośrednictwem połączeń i czatów
- Obsługa zgłoszeń dotyczących następujących urządzeń i systemów: Wire-Free Security Cameras, Indoor Smart Home Cameras, Security Camera Systems, WiFi/PoE Cameras & NVRs
- Pomoc klientom w rozwiązywaniu problemów technicznych z urządzeniami
- Współpraca z inżynierami serwisu w celu uzyskania wsparcia technicznego
- Znajomość języka polskiego/włoskiego/hiszpańskiego/niemieckiego/francuskiego na poziomie komunikatywnym (min. B2+)
- Znajomość języka angielskiego umożliwiająca zrozumienie treści szkolenia (min. B1+)
- Minimum 6 miesięcy doświadczenia w obsłudze klienta
- Wykształcenie wyższe
- Zainteresowanie nowymi technologiami
- Elastyczne zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie
- Pracę w nowoczesnym i komfortowym biurze w centrum Lublina (dzielnica Czechów)
Pracę zmianową od poniedziałku do piątku (godziny pracy: 10:00-19:00) - Kompleksowe 5-tygodniowe szkolenie (w pełni płatne) przygotowywujące do wykonywania pracy
Poznaj
Concentrix
We power the world’s best brands today and into the future.Some call us a global technology and services company . But we’re so much more. Human-centered, tech-powered, intelligence-fueled. Every day, we help over 2,000 clients solve their toughest business challenges.We’re the game-changers who combine operational excellence and cutting-edge automation to power day-to-day operations of our clients. Acting as a seamless extension of their business, we deliver efficiency and effectiveness where it really counts.We’re the strategic thinkers who design fully integrated solutions for our clients, combining innovative thinking, data-driven insights, and sector expertise.