- nadzór nad stanem technicznym budynków;
- sporządzanie planów remontów, koordynacja realizacji i rozliczanie;
- organizacja i udział w komisjach technicznych;
- sporządzanie dokumentacji przetargowych, udział w komisjach, nadzór nad przeprowadzanymi remontami i ich rozliczanie;
- przygotowywanie dokumentów do Urzędów;
- współpraca z pozostałymi działami Administracji (Administratorzy, Księgowość i innymi);
- współpraca z Radą Osiedla, Komisją Techniczną Rady Osiedla oraz Komitetami Domowymi.
- wykształcenie minimum średnie techniczne budowlane;
- doświadczenie na takim samym lub podobnym stanowisku min. 2 lata;
- biegła obsługa komputera i środowiska MS Office;
- umiejętność pracy w zespole;
- bardzo dobra organizacja pracy.
- umiejętność kosztorysowania;
- znajomość obsługi programów do projektowania;
- wysoka kultura osobista.
- umowa o pracę na cały etat.
Poznaj
Spółdzielnia Mieszkaniowa "Mokotów"
Na pierwszym zebraniu organizacyjnym, które odbyło się w lipcu 1957 r., została wybrana pierwsza sześcioosobowa Rada Nadzorcza i trzyosobowy Zarząd Spółdzielni, która otrzymała nazwę MSM „Projektant”. Został przyjęty statut i uchwalony program działania na najbliższe lata.
W 1958 r. Spółdzielnia została wpisana do rejestru sądowego i w tym samym roku na pierwszym Walnym Zebraniu Członków ustalono program inwestycyjny na lata 1958-1961.
W 1959 r. Walne Zebranie zmieniło profil działania Spółdzielni na resortową obejmującą pracowników branży budowlanej, przez co została zmieniona nazwa na MSM „Budowlani”.
W roku 1967 nastąpiła ostateczna zmiana nazwy na Spółdzielnię Mieszkaniową „Mokotów”, która funkcjonuje do dzisiaj.
Od początku istnienia Spółdzielnia związana była z rozwojem Mokotowa – największej dzielnicy Warszawy.
Przez wszystkie lata istnienia SM „Mokotów” oddała do użytku wiele budynków mieszkalnych oraz przyjęła do swoich zasobów budynki innych Spółdzielni. Posiadała wiele administracji, które z czasem zaczęły wydzielać się w odrębne spółdzielnie.