Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: CEN/061/07/2017
Główne zadania:
• koordynowanie testów nowych lub modyfikowanych rozwiązań
• współdziałanie ze strukturami biznesowymi w przygotowaniu założeń do przeprowadzenia testów (podejścia do testów)
• przygotowanie planu testów, ustalenie harmonogramu testów, powołanie struktur testowych, przydział zadań odpowiednim strukturom oraz dokumentowanie testów
• współdziałanie ze strukturami biznesowymi w definiowaniu warunków testowych, definiowaniu i przygotowywaniu danych testowych niezbędnych do przeprowadzenia testów, definiowaniu scenariuszy testowych służących do weryfikacji oczekiwanych przez odbiorcę rezultatów testów
• testowanie statyczne scenariuszy testowych pod kątem możliwości ich praktycznego wykonania;
• wykonywanie wybranych scenariuszy testowych
• analiza wykrytych defektów oraz zarządzanie bazą defektów i ich obiegiem
• raportowanie statusu prowadzonych testów, zarówno na potrzeby bieżące uczestników procesu testowania rozwiązań, jak również na potrzeby wewnętrzne Departamentu (bieżący status testów, przygotowanie raportu końcowego z testów)
Oczekujemy:
• minimum rocznego doświadczenia w obszarze organizacji i koordynacji testów oprogramowania
• wykształcenia wyższego (preferowany kierunek: Informatyka)
• doświadczenia w pracy z systemami raportowania błędów (np. HP QC, Jira);
• znajomości przynajmniej jednej metodyki testowania
• dobrej znajomości pakietu MS Office (w szczególności: Excel, Outlook)
• umiejętności szybkiego pozyskiwania i przyswajania wiedzy, samodzielności i inicjatywy
• bardzo dobrej organizacji czasu i umiejętności dobrej współpracy z zespołem, komunikatywności, otwartości
• umiejętności pracy pod presją czasu
• certyfikat ISTQB będzie dodatkowym atutem
Oferujemy:
• umowę o pracę
• kontakt z najnowocześniejszymi technologiami
• atrakcyjny pakiet socjalno-motywacyjny, w tym prywatną opiekę zdrowotną i Pracowniczy Program Emerytalny
• profesjonalny system szkoleń
• doskonałą atmosferę pracy w profesjonalnym i ambitnym zespole