Departament Analityki Danych
(Warszawa)
U nas masz na dzień dobry:
- Umowę o pracę - bo bezpieczeństwo zatrudnienia dla każdego z nas jest superważne.
- Zdrową równowagę między pracą a życiem osobistym - bo nie samą pracą człowiek żyje.
- Pełny pakiet benefitów: od kultury, sportu i wypoczynku, po korzystny fundusz emerytalny - bo Ty wiesz najlepiej, na czym Ci zależy.
- Prywatną opiekę zdrowotną na terenie całej Polski - bo zdrowie jest najważniejsze.
Na co dzień w naszym zespole:
- bierzesz udział w budowie i rozwoju rozwiązań AI dla ponad 10 milionów klientów PKO Banku Polskiego,
- testujesz manualnie i automatycznie rozwiązania konwersacyjne (chatboty/voiceboty) wdrażane w kanale telefonicznym, aplikacji mobilnej czy serwisie bankowości elektronicznej,
- za pomocą SQL i/lub Python monitorujesz i analizujesz w jaki sposób klienci korzystają m.in. z asystenta głosowego w aplikacji IKO i proponujesz optymalizacje dotyczące jego działania,
- inicjujesz i koordynujesz procesy testów i wdrażania nowych wersji strategii dialogowych oraz modeli NLP (Machine Learning/Deep Learning),
- zarządzasz procesem zbierania, standaryzacji i kategoryzacji wypowiedzi klientów wykorzystywanych w budowie modeli NLP (Machine Learning/Deep Learning),
- uczestniczysz w przygotowaniu i uzupełnianiu dokumentacji wdrażanych rozwiązań.
To stanowisko może być Twoje, jeśli:
- masz wykształcenie wyższe - preferowane kierunki ścisłe lub językowe (np. lingwistyka),
- masz doświadczenie w biznesowym testowaniu rozwiązań związanych z komunikacją z klientami w kanale telefonicznym lub cyfrowym (aplikacja mobilna, serwisy internetowe),
- znasz SQL i/lub Python (pandas, numpy) na poziomie średniozaawansowanym,
- znasz narzędzia Git, Jira, Confluence,
- znasz MS Excel na poziomie średniozaawansowanym,
- interesujesz się nowoczesnymi technologiami z obszaru AI,
- jesteś osobą staranną, dobrze zorganizowaną, proaktywną i kreatywną,
- dobrze odnajdujesz się w pracy zespołowej, klarownie i otwarcie komunikujesz się ze współpracownikami.
Twoim dodatkowym atutem będzie:
- doświadczenie w projektowaniu i testowaniu rozwiązań konwersacyjnych - chatbotów i voicebotów (np. w oparciu o Lekta, Google Dialogflow),
- doświadczenie w automatyzacji testów, znajomość narzędzi HPQC, Perfecto,
- podstawowa znajomość technologii Docker i zasad działania procesów CI/CD,
- podstawowa znajomość zagadnień związanych z Machine Learning, NLP,
- podstawowa znajomość narzędzi BI (np. SAS VA, Apache Superset, MS Power BI).
To dobry dzień na aplikowanie! #ZajmijStanowisko.
Poznaj
PKO Bank Polski S.A.
PKO Bank Polski jest liderem polskiego sektora bankowego, a także jedną z wiodących grup finansowych Europy Środkowo-Wschodniej.
Bank powstał z myślą o klientach indywidualnych, jednak obecnie jest także głównym partnerem przedsiębiorstw, korporacji, instytucji rządowych i samorządowych. Zajmując na rynku wiodącą pozycję pod względem osiągnięć biznesowych oraz wyników finansowych, wyznacza kierunki rozwoju bankowości w Polsce. W codziennych działaniach i realizowanych projektach koncentrujemy się na wdrożeniu nowoczesnych rozwiązań technologicznych i na wysokiej jakości obsługi. Jesteśmy najlepsi w tym, co robimy i cały czas rozwijamy nasz potencjał.
Od lat jesteśmy jednym z najbardziej pożądanych pracodawców - znajdziecie nas w czołówce takich prestiżowych rankingów jak: AIESEC, UNIVERSUM, Antal International, Solidny Pracodawca.
PKO Bank Polski zapewnia niepowtarzalne możliwości rozwoju zawodowego. Szeroka oferta oraz duża skala działania Banku pozwala sprawdzić się w wielu interdyscyplinarnych zespołach projektowych.