Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: CEN/146/10/2017
Główne zadania:
• przygotowanie dokumentacji testowej (warunków, scenariuszy) i danych do testowania
• wykonywanie testów mających na celu potwierdzenie zgodności oprogramowania ze specyfikacją wymagań
• zgłaszanie i obsługa błędów
• raportowanie postępu prac
Oczekujemy:
• wykształcenia wyższego; preferowane kierunki: informatyczny, ekonomiczny, finanse i bankowość lub pokrewne
• wiedzy i doświadczenia w pracy w bankowości lub pracy jako testera
• umiejętności samodzielnej analizy i oceny zdarzeń, jasnego i precyzyjnego formułowania wniosków
• gotowości do podejmowania samodzielnych działań
• samodzielności, dokładności, kreatywności, orientacji na realizację zadań, terminowości, zdolności organizatorskich
• odporności na stres, umiejętności pracy pod presją czasu
• umiejętności komunikacji interpersonalnej i pracy zespołowej
Oferujemy:
• umowę o pracę
• atrakcyjny pakiet socjalno-motywacyjny, w tym prywatną opiekę zdrowotną i Pracowniczy Program Emerytalny
• konkurencyjne wynagrodzenie
• profesjonalny system szkoleń