Międzynarodowy koncern turystyczny TUI jest liderem na europejskim rynku turystycznym. Od ponad 40 lat organizujemy wyjątkowe wakacje i sukcesywnie zyskujemy zaufanie milionów Klientów na całym świecie.
Specjalista ds. Turystyki
Miejsce pracy: Pruszków
Twój zakres obowiązków:
Jako Specjalista ds. turystyki będziesz odpowiadać za bezpośrednią obsługę klienta w biurze TUI.
Wymagania:
Chcesz rozwijać swoją karierę u jednego z liderów rynku turystycznego?
Pasjonują Cię podróże i potrafisz swoją pasją zarażać innych?
Jesteś otwarta/y, kontaktowa/y i lubisz pracę z ludźmi?
Znasz techniki sprzedaży i potrafisz je skutecznie wykorzystać? (lub chcesz się ich nauczyć)
Wiesz gdzie leży Lanzarote, Kreta czy Majorka?
Potrafisz budować trwałe relacje z Klientem?
Odpowiedziałeś twierdząco na powyższe pytania? To oznacza, że szukamy właśnie Ciebie!
Mile widziane:
Masz doświadczenie na podobnym stanowisku
Oferujemy:
Umowę o pracę w stabilnej firmie z możliwością rozwoju również w ramach innych Działów
Wynagrodzenie adekwatne do kwalifikacji
Pracę w niewielkich zespołach z fantastycznymi ludźmi
Pracę w biurach podróży zlokalizowanych w największych centrach handlowych w Polsce
Szeroki pakiet profesjonalnych szkoleń
Pakiet socjalny, w tym m.in. bezpłatna opieka medyczna; możliwość korzystania z karty Multisport; dofinansowanie do ubezpieczenia na życie
Międzynarodowy koncern turystyczny TUI jest liderem na europejskim rynku turystycznym. Od ponad 40 lat organizujemy wyjątkowe wakacje i sukcesywnie zyskujemy zaufanie milionów Klientów na całym świecie.
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B pełny etat 4 000 - 6 000 zł / mies. (w zal. od umowy) aplikuj szybko
3 dni
Tworzenie dokumentacji zgłoszeń mikroinstalacji fotowoltaicznych do Operatorów Sieci Dystrybucji(OSD), Proaktywne pozyskiwanie brakujących informacji od klientów, Tworzenie wniosków o dofinansowanie dla klientów firmy. Dofinansowanie Mój Prąd (fotowoltaika) oraz Czyste Powietrze (pompy...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
1 dni
Za co będziesz odpowiedzialny? Praca z klientem na infolinii (kontakt mailowy i telefoniczny) Odpowiedzialność za zamówienia klientów wewnętrznych i zewnętrznych w systemie SAP; Rozpatrywanie skarg klientów; Aktywne uczestniczenie w zamknięciu miesiąca, kwartału; Monitorowanie dostaw do...
Dołącz do nas jeśli: znasz język angielski na poziomie komunikatywnym (około 30% naszych pacjentów posługuje się tym językiem), masz minimum roczne doświadczenie w koordynowaniu zadań i grafików, posiadasz umiejętności sprzedażowe, dobrze znasz pakiet MS Office (Word, Excel, Outlook)...
Dołącz do nas jeśli: znasz język angielski na poziomie komunikatywnym (około 30% naszych pacjentów posługuje się tym językiem), masz minimum roczne doświadczenie w koordynowaniu zadań i grafików, posiadasz umiejętności sprzedażowe, dobrze znasz pakiet MS Office (Word, Excel, Outlook)...
To oferta dla ciebie, jeśli poszukujesz: współpracy w oparciu o umowę o pracę na cały etat, stabilnego zatrudnienia w firmie o ugruntowanej pozycji – ponad 20 lat na rynku, procesu wdrożeniowego pod okiem opiekuna oraz wsparcia zespołu przy trudnych sytuacjach, jasnej ścieżki rozwoju...
Wyzwania, jakie na Ciebie czekają: Obsługa klientów w zakresie uzgadnianie pod względem technicznym i eksploatacyjnym przewozów przesyłek nadzwyczajnych; Przygotowanie i opracowywanie wniosków na przewóz przesyłek nadzwyczajnych; Badanie i analiza rynku usług transportowych przesyłek...
Wyzwania, jakie na Ciebie czekają: Przyjmowanie zapytań ofertowych; Sprzedaż usług i obsługa klientów w wydziale obsługującym segment przewozów automotiv na rynku krajowym i zagranicznym; Kompletowanie dokumentacji niezbędnej do zawarcia i realizacji umów handlowych i aneksów; Obsługa...
Aplikuj jeżeli: posiadasz doświadczenie w pracy w obsłudze klienta, jesteś osobą, która łatwo nawiązuje kontakty oraz cechuje Cię empatia, swobodnie porozumiewasz się w j. angielskim, zależy Ci na pracy w stabilnej firmie (jesteśmy od ponad 25 lat na rynku), jesteś osobą dobrze...
Specjalista ds. Obsługi Klienta to osoba odpowiedzialna za zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta w wybranej dziedzinie, np.: księgowości, usługach It, prawie lub w finansach. Do głównych obowiązków pracownika tego należy, m.in.: aktywne pozyskiwanie i obsługa klientów, prezentowanie produktów i usług firmy, udzielanie informacji i rozwiązywanie problemów, analiza potrzeb i oczekiwań ...
Praca.pl wykorzystuje pliki cookie zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki internetowej. Szczegółowe informacje na temat cookie znajdziesz w polityce prywatności. Zamknij