specjalista mid / junior / asystent umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
6 dni
Twój zakres obowiązków tworzenie dokumentów dotyczących współpracy i relacji z klientami (oferty, prezentacje, umowy, pisma urzędowe, pozostała korespondencja i dokumenty towarzyszące) budowanie i utrzymywanie relacji z klientami zewnętrznymi i wewnętrznymi w celu zapewnienia wysokiej...
Klient portalu Praca.pl
Katowice
praca hybrydowa
za 3 dni wygasa
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
12 dni
Tworzenie dokumentów związanych z obsługą klienta, w tym ofert, prezentacji, umów i korespondencji biznesowej. Budowanie i utrzymywanie relacji z klientami zewnętrznymi i wewnętrznymi, zapewniając wysoką jakość usług. Bezpośredni kontakt z klientami w celu pozyskiwania niezbędnych...
tworzenie i aktualizowanie raportów, analiz, planów oraz dokumentów wykorzystywanych w działaniach operacyjnych; rozliczanie usług, przygotowywanie faktur oraz dokumentacji zamykającej projekty; udział w opracowywaniu wymagań dla systemów IT i testowaniu ich funkcji; kontrolowanie...
OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: prowadzenie całości spraw związanych z eksploatacją taboru samochodowego i sprzętu pływającego, kontrolę zużycia materiałów pędnych i smarów na obiektach hydrotechnicznych oraz w trakcie użytkowania samochodów, jednostek pływających...
praktykant/stażysta / asystent umowa o staż/praktykę pełny etat 3 200 zł brutto/mies. Szukamy kilku pracownikówaplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Zadania: Wsparcie prac poszczególnych Działów, Archiwizacja dokumentacji, Proste prace biurowe, Zapoznanie się z działalnością wybranej instytucji. Wymagania: Aktualne do końca kwietnia 2026 r. orzeczenie o stopniu niepełnosprawności lub aktualny dokument równoważny (warunek konieczny),...
Wyzwania jakie na Ciebie czekają: Przygotowywanie planów wdrożenia zmian procesowych i organizacyjnych oraz monitorowanie ich realizacji; Współpraca z Liderami Inicjatyw z zakresie prowadzenia projektów oraz wsparcie w przygotowaniu i weryfikacji dokumentacji projektowej; Przygotowywanie...
OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: prowadzenie spraw związanych z opracowywaniem programów i zadań utrzymaniowych, określanie potrzeb finansowych przy planowaniu i wnioskowaniu o środki na ich realizację, ocenę szkód i opracowywanie planów usuwania skutków powodzi,...
Wyzwania jakie na Ciebie czekają: Modelowanie i uzgadnianie z właścicielami biznesowymi przebiegu procesów oraz inicjowanie rozwiązań dotyczących ich optymalizacji; Prowadzenie analiz procesowych, standaryzacja dokumentacji oraz wdrażanie zmian w organizacji; Administrowanie repozytorium...
Realizacja zadań związanych z renegocjacją umów dot. budowy i rozbudowy mobilnej sieci telekomunikacyjnej.
Realizacja zadań związanych z utrzymaniem i administrowaniem istniejącymi umowami najmu i dzierżawy pod stacje bazowe
Optymalizacja kosztów i warunków podpisywanych umów, renegocjacje umów najmu i dzierżawy, obniżanie kosztów posiadania infrastruktury sieciowej
Współpraca z dostawcami zewnętrznymi w ramach zadań zleconych w obszarze umów najmu, w tym nadzór nad ich działaniami, monitorowanie postępów, analiza i raportowanie wyników
Przygotowywanie wybranych nieruchomości do zakupu, negocjacje warunków zakupu
Zarządzanie zapadalnością umów najmu i renegocjacje umów kończących
Nasze Oczekiwania:
Wykształcenie wyższe (prawo/ekonomia/zarządzanie)
Znajomość języka angielskiego (poziom B1)
Praktyka w negocjacjach biznesowych
Wiedza w zakresie regulacji prawnych w obszarze umów najmu i dzierżaw
Umiejętność tworzenia i analizowania umów najmu i dzierżawy
Znajomość rynku nieruchomości
Wiedza o rynku telekomunikacyjnym
dobra znajomość MS Office, w tym Excel
Oferujemy:
praca w oparciu o umowę o pracę
dobrą atmosferę, przyjazne środowisko pracy
praca w systemie hybrydowym
nauka języka angielskiego
pakiet benefitów (dofinansowanie do karty sportowej, opieka medyczna, ubezpieczenie na życie)
specjalista mid / junior / asystent umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
6 dni
Twój zakres obowiązków tworzenie dokumentów dotyczących współpracy i relacji z klientami (oferty, prezentacje, umowy, pisma urzędowe, pozostała korespondencja i dokumenty towarzyszące) budowanie i utrzymywanie relacji z klientami zewnętrznymi i wewnętrznymi w celu zapewnienia wysokiej...
Klient portalu Praca.pl
Katowice
praca hybrydowa
za 3 dni wygasa
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
12 dni
Tworzenie dokumentów związanych z obsługą klienta, w tym ofert, prezentacji, umów i korespondencji biznesowej. Budowanie i utrzymywanie relacji z klientami zewnętrznymi i wewnętrznymi, zapewniając wysoką jakość usług. Bezpośredni kontakt z klientami w celu pozyskiwania niezbędnych...
tworzenie i aktualizowanie raportów, analiz, planów oraz dokumentów wykorzystywanych w działaniach operacyjnych; rozliczanie usług, przygotowywanie faktur oraz dokumentacji zamykającej projekty; udział w opracowywaniu wymagań dla systemów IT i testowaniu ich funkcji; kontrolowanie...
OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: prowadzenie całości spraw związanych z eksploatacją taboru samochodowego i sprzętu pływającego, kontrolę zużycia materiałów pędnych i smarów na obiektach hydrotechnicznych oraz w trakcie użytkowania samochodów, jednostek pływających...
praktykant/stażysta / asystent umowa o staż/praktykę pełny etat 3 200 zł brutto/mies. Szukamy kilku pracownikówaplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Zadania: Wsparcie prac poszczególnych Działów, Archiwizacja dokumentacji, Proste prace biurowe, Zapoznanie się z działalnością wybranej instytucji. Wymagania: Aktualne do końca kwietnia 2026 r. orzeczenie o stopniu niepełnosprawności lub aktualny dokument równoważny (warunek konieczny),...
Wyzwania jakie na Ciebie czekają: Przygotowywanie planów wdrożenia zmian procesowych i organizacyjnych oraz monitorowanie ich realizacji; Współpraca z Liderami Inicjatyw z zakresie prowadzenia projektów oraz wsparcie w przygotowaniu i weryfikacji dokumentacji projektowej; Przygotowywanie...
OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: prowadzenie spraw związanych z opracowywaniem programów i zadań utrzymaniowych, określanie potrzeb finansowych przy planowaniu i wnioskowaniu o środki na ich realizację, ocenę szkód i opracowywanie planów usuwania skutków powodzi,...
Wyzwania jakie na Ciebie czekają: Modelowanie i uzgadnianie z właścicielami biznesowymi przebiegu procesów oraz inicjowanie rozwiązań dotyczących ich optymalizacji; Prowadzenie analiz procesowych, standaryzacja dokumentacji oraz wdrażanie zmian w organizacji; Administrowanie repozytorium...