Miejsce pracy: Poznań
Nr ref.: CEN/208/12/2018
Główne zadania:
• obsługa klientów Obszaru Bankowości Korporacyjnej i Inwestycyjnej oraz Bankowości Międzynarodowej
• wsparcie techniczne klientów w zakresie bankowości elektronicznych PKO Banku Polskiego
• wyjaśnianie wszelkich zapytań związanych z transakcyjnością i prowadzenie czynności reklamacyjnych
• udział w testach związanych z bankowością elektroniczną
• udział w projektach związanych z bankowością elektroniczną
Oczekujemy:
• komunikatywnej znajomości języka angielskiego, język czeski będzie dodatkowym atutem
• wykształcenia wyższego(mile widziana osoba kończąca studia, preferowana bankowość/IT)
• doskonałej organizacji pracy własnej, umiejętności efektywnego działania pod presją czasu zdolności komunikacyjnych i interpersonalnych, odporności na stres
• mile widziane doświadczenie w pracy w bankowości/IT
• mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta
Oferujemy:
• umowę o pracę
• atrakcyjny pakiet socjalno-motywacyjny, w tym prywatną opiekę zdrowotną i Pracowniczy Program Emerytalny
• profesjonalny system szkoleń
• pracę w zgranym i zmotywowanym zespole posiadającym międzynarodowy Certyfikat Jakości ISO 9001:2008