Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista / Specjalistka ds. Klientów Korporacyjnych w dziale Wsparcia Sprzedaży​

    Medicover Sp. z o.o.   Warszawa, Al. Jerozolimskie 96    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa na zastępstwo  pełny etat
    14 godz.
    Opis stanowiska bieżąca współpraca z zespołem sprzedaży przy obsłudze przydzielonego portfela klientów; kontakt mailowy i telefoniczny z klientami biznesowymi w sprawach operacyjnych; prowadzenie spraw administracyjnych związanych z obsługą klientów; praca w systemach sprzedażowych oraz...
  • Koordynator ds. Klientów Korporacyjnych

    Medicover Sp. z o.o.   Gdańsk, ul. Grunwaldzka 472A    praca hybrydowa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: Zarządzanie oraz rozwój powierzonego portfela klientów Identyfikowanie nowych możliwości sprzedaży w ramach istniejącego portfela; Sprzedaż produktów w ramach działań upselling i cross-selling; Budowanie relacji oraz spotkania z klientami...
  • Specjalista ds. Klientów Korporacyjnych w dziale Wsparcia Sprzedaży​

    Medicover Sp. z o.o.   Warszawa, Al. Jerozolimskie 96    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa na zastępstwo  pełny etat
    1 dni
    Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: ścisła współpraca z handlowcem (współodpowiedzialność za wspólny portfel klientów), bezpośredni kontakt z klientami biznesowymi - mailowo i telefonicznie, bieżąca obsługa administracyjna klientów w przydzielonym...
  • Koordynator / Koordynatorka ds. Klientów Korporacyjnych

    Klient portalu Praca.pl   Gdańsk    praca hybrydowa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Zarządzanie portfelem klientów i pozyskiwanie nowych. Budowanie długofalowych relacji biznesowych. Prowadzenie spotkań handlowych i prezentacja rozwiązań. Finalizowanie rozmów handlowych i podpisywanie umów.
  • Starszy Menadżer / Starsza Menadżerka Klientów Korporacyjnych

    Credit Agricole Bank Polska S.A.   Warszawa    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Twoja Rola Jako Starszy Menadżer Klientów Korporacyjnych będziesz kluczowym ogniwem w realizacji strategii rozwoju naszego banku. Twoim głównym zadaniem będzie budowa i zarządzanie portfelem klientów korporacyjnych, co obejmuje: rozpoznawanie potrzeb klientów i przygotowywanie optymalnych...
  • Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. Obsługi Klienta Kontraktowego

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa, Ochota    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  aplikuj bez CV
    2 dni
    Kompleksowa obsługa i zarządzanie kontraktami sieciowymi z kluczowymi klientami firmy. Utrzymywanie bieżącego kontaktu z klientami poprzez kanały mailowe, telefoniczne i online. Sprawna obsługa i rozwiązywanie procesu uwag oraz reklamacji zgłaszanych przez klientów. Przygotowywanie...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Wsparcia Sprzedaży

    Medicover Sp. z o.o.   Warszawa, Al. Jerozolimskie 96    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa na zastępstwo  pełny etat
    2 dni
    Opis stanowiska bieżąca współpraca z zespołem sprzedaży przy obsłudze przydzielonego portfela klientów; kontakt mailowy i telefoniczny z klientami biznesowymi w sprawach operacyjnych; prowadzenie spraw administracyjnych związanych z obsługą klientów; praca w systemach sprzedażowych oraz...
  • Młodszy specjalista ds. procesów obsługi klienta (m/k)

    Amlux Sp. z o.o.   Warszawa, Ochota    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Obsługa kontraktów sieciowych z klientami firmy; Bieżący kontakt z klientami (mailowy, telefoniczny, online) Obsługa procesu uwag/reklamacji zgłaszanych przez klientów; Przygotowanie rozliczeń z klientami; Tworzenie raportów oraz harmonogramu zgodnie z ustaleniami z klientem; Weryfikacja...
Zobacz więcej ofert pracy

Specjalista ds. wsparcia bankowości elektronicznej

PKO Bank Polski
Poznań
praca stacjonarna
2934 dni temu
Specjalista ds. wsparcia bankowości elektronicznej
Centrum Obsługi Klienta Korporacyjnego

Miejsce pracy: Poznań

Nr ref.: CEN/208/12/2018

Główne zadania:

• obsługa klientów Obszaru Bankowości Korporacyjnej i Inwestycyjnej oraz Bankowości Międzynarodowej
• wsparcie techniczne klientów w zakresie bankowości elektronicznych PKO Banku Polskiego
• wyjaśnianie wszelkich zapytań związanych z transakcyjnością i prowadzenie czynności reklamacyjnych
• udział w testach związanych z bankowością elektroniczną
• udział w projektach związanych z bankowością elektroniczną

Oczekujemy:

• komunikatywnej znajomości języka angielskiego, język czeski będzie dodatkowym atutem
• wykształcenia wyższego(mile widziana osoba kończąca studia, preferowana bankowość/IT)
• doskonałej organizacji pracy własnej, umiejętności efektywnego działania pod presją czasu zdolności komunikacyjnych i interpersonalnych, odporności na stres
• mile widziane doświadczenie w pracy w bankowości/IT
• mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta

Oferujemy:

• umowę o pracę
• atrakcyjny pakiet socjalno-motywacyjny, w tym prywatną opiekę zdrowotną i Pracowniczy Program Emerytalny
• profesjonalny system szkoleń
• pracę w zgranym i zmotywowanym zespole posiadającym międzynarodowy Certyfikat Jakości ISO 9001:2008

pko, bank, bp

Zgłoszenia (CV) prosimy wysyłać za pomocą przycisku:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez PKO Bank Polski S.A. zawartych do potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko na które, niniejszym aplikuję.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez PKO Bank Polski S.A. i Grupę Kapitałową PKO Banku Polskiego S.A. do potrzeb niezbędnych do realizacji przyszłych procesów rekrutacji.

W dowolnym momencie przysługuje Pani/Panu prawo do wycofania wszystkich lub wybranych z powyższych zgód. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.

INFORMACJA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH


Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych) informujemy, że:

1. Administrator danych
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Puławska 15, 02-515 Warszawa, zarejestrowana w Sądzie Rejonowym dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS 0000026438, NIP: 525-000-77-38, REGON: 016298263, kapitał zakładowy (kapitał wpłacony) 1 250 000 000 zł, infolinia: 800 302 302, zwana dalej „PKO Bankiem Polskim SA” lub „Bankiem”.

2. Inspektor Ochrony Danych
Powołany został Inspektor Ochrony Danych. Adres: Inspektor Ochrony Danych, ul. Puławska 15, 02-515 Warszawa, adres e-mail: iod@pkobp.pl. Szczegółowe dane są dostępne w oddziałach Banku oraz na stronie internetowej PKO Banku Polskiego SA;

3. Cel przetwarzania danych i podstawy prawne
Dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji procesu rekrutacji na podstawie zgody.

4. Udostępnienie danych osobowych
Pani /Pana dane będą udostępnione firmie eRecruitment Solutions sp. z o.o.

5. Okres przechowywania danych osobowych
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 4 lat.

6. Przysługujące prawa
W związku z przetwarzaniem przez PKO Bank Polski SA Pani/Pana danych osobowych, przysługuje Pani/Panu:
  • prawo dostępu do danych osobowych,
  • prawo do sprostowania danych osobowych,
  • prawo usunięcia danych osobowych (prawo do bycia zapomnianym),
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych,
  • prawo do przenoszenia danych do innego administratora,
  • prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, w tym profilowania, oraz na potrzeby marketingu bezpośredniego, w tym profilowania,
  • prawo do cofnięcia zgody w przypadku, gdy Bank będzie przetwarzał Pani/Pana dane osobowe w oparciu o zgodę, w dowolnym momencie i w dowolny sposób, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem,
  • prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy Rozporządzenia.
7. Wymóg podania danych
Podanie Pani/Pana danych osobowych jest konieczne w celu realizacji procesu rekrutacji.

8. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji, profilowanie
Pani/Pana dane osobowe nie będą profilowane.
 

Podobne oferty

  • Specjalista / Specjalistka ds. Klientów Korporacyjnych w dziale Wsparcia Sprzedaży​

    Medicover Sp. z o.o.   Warszawa, Al. Jerozolimskie 96    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa na zastępstwo  pełny etat
    14 godz.
    Opis stanowiska bieżąca współpraca z zespołem sprzedaży przy obsłudze przydzielonego portfela klientów; kontakt mailowy i telefoniczny z klientami biznesowymi w sprawach operacyjnych; prowadzenie spraw administracyjnych związanych z obsługą klientów; praca w systemach sprzedażowych oraz...
  • Koordynator ds. Klientów Korporacyjnych

    Medicover Sp. z o.o.   Gdańsk, ul. Grunwaldzka 472A    praca hybrydowa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: Zarządzanie oraz rozwój powierzonego portfela klientów Identyfikowanie nowych możliwości sprzedaży w ramach istniejącego portfela; Sprzedaż produktów w ramach działań upselling i cross-selling; Budowanie relacji oraz spotkania z klientami...
  • Specjalista ds. Klientów Korporacyjnych w dziale Wsparcia Sprzedaży​

    Medicover Sp. z o.o.   Warszawa, Al. Jerozolimskie 96    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa na zastępstwo  pełny etat
    1 dni
    Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: ścisła współpraca z handlowcem (współodpowiedzialność za wspólny portfel klientów), bezpośredni kontakt z klientami biznesowymi - mailowo i telefonicznie, bieżąca obsługa administracyjna klientów w przydzielonym...
  • Koordynator / Koordynatorka ds. Klientów Korporacyjnych

    Klient portalu Praca.pl   Gdańsk    praca hybrydowa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Zarządzanie portfelem klientów i pozyskiwanie nowych. Budowanie długofalowych relacji biznesowych. Prowadzenie spotkań handlowych i prezentacja rozwiązań. Finalizowanie rozmów handlowych i podpisywanie umów.
  • Starszy Menadżer / Starsza Menadżerka Klientów Korporacyjnych

    Credit Agricole Bank Polska S.A.   Warszawa    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Twoja Rola Jako Starszy Menadżer Klientów Korporacyjnych będziesz kluczowym ogniwem w realizacji strategii rozwoju naszego banku. Twoim głównym zadaniem będzie budowa i zarządzanie portfelem klientów korporacyjnych, co obejmuje: rozpoznawanie potrzeb klientów i przygotowywanie optymalnych...
  • Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. Obsługi Klienta Kontraktowego

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa, Ochota    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  aplikuj bez CV
    2 dni
    Kompleksowa obsługa i zarządzanie kontraktami sieciowymi z kluczowymi klientami firmy. Utrzymywanie bieżącego kontaktu z klientami poprzez kanały mailowe, telefoniczne i online. Sprawna obsługa i rozwiązywanie procesu uwag oraz reklamacji zgłaszanych przez klientów. Przygotowywanie...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Wsparcia Sprzedaży

    Medicover Sp. z o.o.   Warszawa, Al. Jerozolimskie 96    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa na zastępstwo  pełny etat
    2 dni
    Opis stanowiska bieżąca współpraca z zespołem sprzedaży przy obsłudze przydzielonego portfela klientów; kontakt mailowy i telefoniczny z klientami biznesowymi w sprawach operacyjnych; prowadzenie spraw administracyjnych związanych z obsługą klientów; praca w systemach sprzedażowych oraz...
  • Młodszy specjalista ds. procesów obsługi klienta (m/k)

    Amlux Sp. z o.o.   Warszawa, Ochota    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Obsługa kontraktów sieciowych z klientami firmy; Bieżący kontakt z klientami (mailowy, telefoniczny, online) Obsługa procesu uwag/reklamacji zgłaszanych przez klientów; Przygotowanie rozliczeń z klientami; Tworzenie raportów oraz harmonogramu zgodnie z ustaleniami z klientem; Weryfikacja...