Specjalista ds. wsparcia bankowości elektronicznej
PKO Bank Polski
Poznań
specjalista junior / mid / senior
pełny etat
umowa o pracę
4 dni temu
DZIEŃ DOBRY W PRACY
W PKO Banku Polskim dbamy o to, aby każdy dzień w pracy był dla Ciebie dobry.
Tworzymy pozytywną atmosferę, doceniamy efektywną współpracę, szanujemy Twój czas prywatny.
#ZajmijStanowisko:
Specjalista ds. wsparcia bankowości elektronicznej

na czas określony
Centrum Obsługi Klienta Korporacyjnego

(Poznań)

U nas masz na dzień dobry:

  • Umowę o pracę - bo bezpieczeństwo zatrudnienia dla każdego z nas jest superważne.
  • Zdrową równowagę między pracą a życiem osobistym - bo nie samą pracą człowiek żyje.
  • Pełny pakiet benefitów: od kultury, sportu i wypoczynku, po korzystny fundusz emerytalny - bo Ty wiesz najlepiej, na czym Ci zależy.
  • Prywatną opiekę zdrowotną na terenie całej Polski - bo zdrowie jest najważniejsze.

Na co dzień w naszym zespole:

  • wspierasz klientów Obszaru Bankowości Korporacyjnej i Inwestycyjnej oraz Bankowości Międzynarodowej w zakresie bankowości elektronicznych,
  • analizujesz i rozwiązujesz zgłoszenia klientów dot. iPKO biznes i platform powiązanych, Integry, MultiCash, EBICSa,
  • prowadzisz szkolenia klientów z bankowości elektronicznej, zdalnie lub w siedzibie klienta,
  • współpracujesz z wewnętrznymi jednostkami banku, przede wszystkim z dep. produktowymi i IT,
  • pracujesz z logami systemowymi/xml/txt.

To stanowisko może być Twoje, jeśli:

  • posiadasz wykształcenie wyższe (mile widziane powiązane z bankowością lub obszarem IT),
  • komunikatywnie posługujesz się j. polskim i angielskim (znajomość niemieckiego/czeskiego/słowackiego/rumuńskiego będzie dodatkowym atutem),
  • masz doskonałą organizację pracy własnej, umiejętność efektywnego działania pod presją czasu,
  • dobrze radzisz sobie z pakietem MS Office,
  • jesteś gotowy/a do wyjazdów służbowych,
  • masz czynne prawo jazdy kat. B.

To dobry dzień na aplikowanie! #ZajmijStanowisko.

Co się stanie po kliknięciu "APLIKUJ"?
Jeśli Twoja aplikacja wzbudzi nasze zainteresowanie, rekruter PKO Banku Polskiego zadzwoni do Ciebie, żeby umówić się na rozmowę rekrutacyjną. Do usłyszenia!

Administratorem danych osobowych osób odpowiadających na niniejsze ogłoszenie będzie PKO Bank Polski z siedzibą w Warszawie przy Puławskiej 15, 02-515 („Spółka”). Dane będą przetwarzane w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji, z zachowaniem zasad bezpieczeństwa obowiązujących w Spółce. Możliwy kontakt z Inspektorem Ochrony Danych: iod@pkobp.pl. Szczegółowe zasady przetwarzania danych oraz Państwa uprawnienia wynikające z tego faktu, zostały opisane na formularzu rekrutacyjnym oraz na stronie internetowej Spółki, w zakładce dedykowanej ochronie danych (RODO).
Aplikuj teraz

Poznaj

PKO Bank Polski S.A.

Dlaczego warto wybrać PKO Bank Polski?

Jesteśmy największym w Polsce i regionie bankiem. Sami tworzymy, rozwijamy i zabezpieczamy nasze systemy oraz produkty. Z rozmachem korzystamy z innowacyjnych rozwiązań oraz nowoczesnych technologii. Mamy najlepszą mobilną aplikację na świecie - IKO. Z sukcesem wdrożyliśmy technologię blockchain oraz AI-chatbot. Współpracujemy ze środowiskiem startupów poprzez program Let's Fintech with PKO Bank Polski. Należymy do grona najlepszych pracodawców z certyfikatem TOP EMPLOYER.

Kontynuujemy drogę cyfrowej transformacji przekształcając się w PKO Bank Przyszłości!

Proces rekrutacji w PKO Banku Polskim

Krok Aplikacja na stanowisko
Krok Rozmowa telefoniczna
Krok Spotkanie rekrutacyjne
Krok Informacja zwrotna

Podobne oferty