na czas określony
Centrum Obsługi Klienta Korporacyjnego
(Poznań)
U nas masz na dzień dobry:
- Umowę o pracę - bo bezpieczeństwo zatrudnienia dla każdego z nas jest superważne.
- Zdrową równowagę między pracą a życiem osobistym - bo nie samą pracą człowiek żyje.
- Pełny pakiet benefitów: od kultury, sportu i wypoczynku, po korzystny fundusz emerytalny - bo Ty wiesz najlepiej, na czym Ci zależy.
- Prywatną opiekę zdrowotną na terenie całej Polski - bo zdrowie jest najważniejsze.
Na co dzień w naszym zespole:
- wspierasz klientów Obszaru Bankowości Korporacyjnej i Inwestycyjnej oraz Bankowości Międzynarodowej w zakresie bankowości elektronicznych,
- analizujesz i rozwiązujesz zgłoszenia klientów dot. iPKO biznes i platform powiązanych, Integry, MultiCash, EBICSa,
- prowadzisz szkolenia klientów z bankowości elektronicznej, zdalnie lub w siedzibie klienta,
- współpracujesz z wewnętrznymi jednostkami banku, przede wszystkim z dep. produktowymi i IT,
- pracujesz z logami systemowymi/xml/txt.
To stanowisko może być Twoje, jeśli:
- posiadasz wykształcenie wyższe (mile widziane powiązane z bankowością lub obszarem IT),
- komunikatywnie posługujesz się j. polskim i angielskim (znajomość niemieckiego/czeskiego/słowackiego/rumuńskiego będzie dodatkowym atutem),
- masz doskonałą organizację pracy własnej, umiejętność efektywnego działania pod presją czasu,
- dobrze radzisz sobie z pakietem MS Office,
- jesteś gotowy/a do wyjazdów służbowych,
- masz czynne prawo jazdy kat. B.
To dobry dzień na aplikowanie! #ZajmijStanowisko.
Administratorem danych osobowych osób odpowiadających na niniejsze ogłoszenie będzie PKO Bank Polski z siedzibą w Warszawie przy Puławskiej 15, 02-515 („Spółka”). Dane będą przetwarzane w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji, z zachowaniem zasad bezpieczeństwa obowiązujących w Spółce. Możliwy kontakt z Inspektorem Ochrony Danych: iod@pkobp.pl. Szczegółowe zasady przetwarzania danych oraz Państwa uprawnienia wynikające z tego faktu, zostały opisane na formularzu rekrutacyjnym oraz na stronie internetowej Spółki, w zakładce dedykowanej ochronie danych (RODO).
Poznaj
PKO Bank Polski S.A.
Dlaczego warto wybrać PKO Bank Polski?
Jesteśmy największym w Polsce i regionie bankiem. Sami tworzymy, rozwijamy i zabezpieczamy nasze systemy oraz produkty. Z rozmachem korzystamy z innowacyjnych rozwiązań oraz nowoczesnych technologii. Mamy najlepszą mobilną aplikację na świecie - IKO. Z sukcesem wdrożyliśmy technologię blockchain oraz AI-chatbot. Współpracujemy ze środowiskiem startupów poprzez program Let's Fintech with PKO Bank Polski. Należymy do grona najlepszych pracodawców z certyfikatem TOP EMPLOYER.
Kontynuujemy drogę cyfrowej transformacji przekształcając się w PKO Bank Przyszłości!
Proces rekrutacji w PKO Banku Polskim
-
Krok
Aplikacja na stanowisko
-
Krok
Rozmowa telefoniczna
-
Krok
Spotkanie rekrutacyjne
-
Krok
Informacja zwrotna