Obecnie dla naszego Klienta poszukujemy osoby na stanowisko:
- Będziesz odpowiedzialny za kompleksowe wsparcie administracyjne biura, w tym przyjmowanie połączeń telefonicznych i porządkowanie dokumentacji.
- Twoim zadaniem będzie utrzymywanie kontaktu z klientami w kwestii dostępności części oraz realizacja i koordynacja wysyłek kurierskich.
- Będziesz nadzorował stany magazynowe, monitorując zapasy części zamiennych oraz składając zamówienia u zagranicznych dostawców.
- Będziesz ściśle współpracować z firmami transportowymi i spedycyjnymi oraz z zewnętrznym biurem rachunkowym.
- Masz doświadczenie na podobnym stanowisku i swobodnie posługujesz się pakietem MS Office.
- Posiadasz bardzo dobrą znajomość języka angielskiego, co pozwala Ci na płynną komunikację z zagranicznymi partnerami.
- Potrafisz samodzielnie organizować swoją pracę i podejmować decyzje.
- Jesteś osobą proaktywną i gotową do pracy w dynamicznym środowisku.
- Atutem będzie znajomość systemów magazynowo-księgowych.
Poznaj
Lucyna Stojowska-Szuter Haer Recruitment
Jesteśmy agencją konsultingową specjalizującą się w branży retail.U nas połączenie pasji i podwójnej energii daje wyjątkowe rezultaty. W haer swoją pasję i zawodowe aspiracje realizują wyłącznie specjaliści, którzy naprawdę cenią i lubią swoją pracę. To dlatego dla naszego zespołu osiąganie ambitnych celów Klienta nie jest trudne. Pracujemy z całkowitym zaangażowaniem i lubimy wygrywać.W haer funkcjonuje nowoczesny sposób zarządzania, w którym szczególną uwagę zwracamy na przyjazną atmosferę. W efekcie tworzymy zintegrowany zespół ludzi zaangażowanych i wzajemnie się wspierających.Jesteśmy przekonani, iż przyszłość należy do ludzi kompetentnych, dlatego pracujemy zgodnie z filozofią nieustannego doskonalenia się. By pomagać naszym Klientom i Kandydatom dokonywać najlepszych wyborów, sami ciągle uzupełniamy naszą wiedzę i gromadzimy doświadczenia. A bliskie kontakty z ciekawymi osobami z branży to nasza codzienność.