- Dostarczanie klientowi wysokiej jakości, profesjonalnej i proaktywnej usługi (zgodnie z ustalonymi SLA)
- Obsługa incydentów i zgłoszeń serwisowych
- Rozwiązywanie problemów z obsługą na miejscu (IMAC (Installations, Moves, Adds and Changes))
- Zarządzanie zasobami
- Instalacja i konserwacja systemów operacyjnych
- Stosowanie wiedzy biznesowej i technicznej w celu osiągnięcia wyznaczonych celów
- Przestrzeganie procedur eskalacji
Nasz zespół składa się z 6 osób pracujących razem dla wewnętrznego klienta. Jesteśmy podzieleni na trzy miasta, ale mimo to pracujemy jako jeden zespół, wspierając się nawzajem w codziennych działaniach, w przyjaznej atmosferze opartej na partnerstwie. W ramach tego zespołu będziesz miał możliwość wspierania lokalnej infrastruktury IT i współpracy z innymi zespołami wsparcia takimi jak: zespół sieci i serwerów. To idealny punkt wyjścia do zostania inżynierem, jeśli zechcesz nim być.
- Zmotywowany, umiejący pracować w drużynie oraz w zmieniającym się otoczeniu
- Posiadajacy umiejętność pracy pod minimalnym nadzorem, a także realizacji zadań pod presją czasu
- Potrafiący efektywnie i elastycznie pracować w małym zespole
- Wielozadaniowy o prokatywnej postawie
Wymagania:
- Dobra znajomość języka angielskiego (B2)
- Doskonała znajomość Windows 7 i Windows 10
- Dobra znajomość pakietu MS Office
- Podstawowa wiedza i doświadczenie w rozwiązywaniu problemów sieciowych
- Podstawowa znajomość Active Directory
- Podstawowa znajomość systemów Microsoft Server
- Doświadczenie w obsłudze klienta
- Podstawowa wiedza ITIL
Dodatkowym atutem będą:
- Język niemiecki
- Stopień BSc w ITC lub podobnym
- Wiedza o sprzęcie IT
Atmosfera
- Praca wśród świetnych ludzi, legendarna atmosfera
- Nieformalny dress code
- Coroczny piknik rodzinny
- Niezapomniane wydarzenia integracyjne
- Wolontariat pracowniczy oraz świetne programy CSR
- Cenimy i szanujemy różnorodność pod kątem płci, narodowości, ról, wieku, zainteresowań
- Wewnętrzne okazje do celebracji: Dzień Dziecka, Mikołajki i wiele innych
- Wsparcie dla hobby pracowników: Business Run, e-sport games, koszykówka, siatkówka
Rozwój
- Ścieżka liderska i ekspercka
- Szeroka oferta szkoleń i dofinansowanie kursów
- Baza wiedzy Harvard Business Review
- Plan wdrożenia nowych pracowników oraz Buddy
- Szeroka oferta szkoleń w klasie i e-learning
- Dofinansowanie studiów podyplomowych i kursów
- Wiele firm pod jednym dachem / wewnętrzni headhuntersi
- Wewnętrzne eventy rozwojowe: konferencje, spotkania, communities
Benefity
- Premie, w tym także za polecanie kandydatów do pracy
- Dodatkowe ubezpieczenie na życie
- Bogaty pakiet dodatków do wyboru (fitness, siłownia, kino, itp.)
- Równe szanse, technologie wspierające, racjonalne adaptacje
- Prywatna opieka medyczna również dla Twojej rodziny
- Parkingi dla rowerzystów i carpooling
- Kawa, mleko i szeroki wybór herbat dla każdego
- Kwiaty antysmogowe w biurach
- Leasing samochodu
Capgemini jest jedną z wiodących światowych firm specjalizujących się w usługach konsultingowych i technologiach IT.
Chmura to modny temat - wszyscy o tym mówią, wielu używa, ale co ma w środku, jak działa, jak się do niej dostać, jak się nią opiekować, wiedzą nieliczni. To my, Cloud Infrastructure Services, rozumiemy temat szeroko - od usług wysokiego poziomu do zarządzania sprzętem, systemami operacyjnymi, czy siecią, zarówno wewnętrzną, jak i dostępową. Zarządzanie aplikacjami, operacjami IT, dostępnością, czy konfiguracją i zmianami. Obracamy się w międzynarodowym środowisku i robimy to w różnych językach obcych.