Przesuń w lewo lub prawo,
aby przejść do następnej lub poprzedniej oferty pracy

Specjalista ds. wsparcia IT

INFOCOMP Sp. z o.o.

Toruń

256 dni temu

Ogłoszenie numer: 1955412, z dnia 2018-05-11

INFOCOMP Sp. z o.o.

INFOCOMP Sp. z o.o. to jedna z najprężniej działających firm z branży IT w woj. kujawsko-pomorskim.

Firma nasza od ponad 30 lat wspiera informatyzację firm, administracji państwowej, uczelni wyższych, czy dużych jednostek służby zdrowia, oferując najbardziej optymalne i kompleksowe rozwiązania informatyczne. Posiadamy kompetencję srebrnego partnera Microsoft w zakresie rozwiązań chmurowych Cloud Productivity oraz jesteśmy autoryzowanym partnerem firmy Asseco Poland S.A.

Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko Specjalisty ds. wsparcia IT, zmotywowanej, ukierunkowanej na rozwój i współtworzenie firmy.

Specjalista ds. wsparcia IT

Miejsce pracy: kujawsko-pomorskie / Toruń

 

Opis stanowiska

  • administracja i pomoc użytkownikom systemów komputerowych MS Windows (w tym m.in.: instalacje i konfiguracje systemów operacyjnych, aplikacji użytkowych i biurowych, klienckiego oprogramowania bazodanowego i klasy ERP),
  • bieżący sprzętowy serwis komputerów, drukarek i urządzeń peryferyjnych,
  • nadzorowanie poprawnej pracy i usuwanie usterek sieci komputerowych (okablowania i urządzeń aktywnych),
  • współpraca z dostawcami i autoryzowanymi serwisami sprzętu w zakresie diagnozy i napraw urządzeń,
  • ciągła aktualizacja dokumentacji i ewidencji administrowanych urządzeń i zasobów informatycznych,
  • świadczenie usług wdrażania rozwiązań informatycznych,
  • realizacja zadań typu help-desk dla klientów firmy.

Wymagania

  • znajomość systemów: MS Windows Server 2003/2008/2012/2016 (AD, DNS, DHCP, WSUS),
  • znajomość architektury sieci i zasad funkcjonowania sieciowego sprzętu komputerowego (switche, routery, macierze, WiFi),
  • mile widziane: umiejętności administrowania systemami Linux, bazami danych,
  • prawo jazdy kat. B (czynne),
  • umiejętność pracy w zespole,
  • dobry kontakt z klientem – umiejętności interpersonalne,
  • solidność i zaangażowanie,
  • znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym korzystanie z dokumentacji technicznej.

Oferujemy

  • stałą pracę w doświadczonym zespole,
  • dostęp do najnowocześniejszych rozwiązań IT dedykowanych dla średnich i dużych instytucji,
  • dofinansowanie szkoleń,
  • niezbędne narzędzia do wykonywania powierzonej pracy,
  • prywatna opieka medyczna.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Poznaj stanowisko: Konsultant ds. Wsparcia Technicznego

Konsultant ds. Wsparcia Technicznego jest osobą współpracującą z klientami, która doradza jak korzystać z technologii wykorzystywanej w danym produkcie w celu osiągnięcia celów biznesowych i rozwiązania problemów. Stanowisko Konsultanta ds. Wsparcia Technicznego z reguły związane jest z branżą IT, choć występują wyjątki. Wsparcie techniczne obejmuje gwarantowaną pomoc w eksploatacji oprogramowania, sprzętu ...
Konsultant ds. Wsparcia Technicznego Praca Konsultant ds. Wsparcia Technicznego

Szukaj pracy według:

Dolnośląskie:
Wrocław (703)
Wałbrzych (44)
Legnica (84)
Kujawsko-pomorskie:
Bydgoszcz (172)
Toruń (109)
Lubelskie:
Lublin (204)
Chełm (23)
Lubuskie:
Łódzkie:
Małopolskie:
Kraków (824)
Tarnów (38)
Nowy Sącz (27)
Mazowieckie:
Warszawa (2017)
Radom (141)
Płock (109)
Opolskie:
Opole (213)
Nysa (54)
Podkarpackie:
Rzeszów (118)
Przemyśl (32)
Podlaskie:
Białystok (93)
Suwałki (38)
Łomża (23)
Pomorskie:
Gdańsk (417)
Gdynia (160)
Słupsk (49)
Śląskie:
Katowice (481)
Częstochowa (131)
Świętokrzyskie:
Warmińsko-mazurskie:
Olsztyn (116)
Elbląg (57)
Ełk (32)
Wielkopolskie:
Poznań (548)
Kalisz (66)
Konin (29)
Zachodniopomorskie:
Szczecin (298)
Koszalin (66)
Kołobrzeg (30)
Auchan (165)
Tesco (108)
Inditex (33)
Bricoman (11)
STRABAG (4)
ABB (96)
Accenture (277)
Carrefour (96)
PKO BP (329)
PwC (10)
KPMG (32)
Orange (21)
IKEA (17)
Budimex (39)

Rekrutują z Praca.pl