Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Specjalista ds. wsparcia IT

ROHLIG SUUS Logistics SA

Warszawa

28 dni temu

Specjalista ds. wsparcia IT
Miejsce pracy: Warszawa

W ROHLIG SUUS Logistics zarządzamy globalnymi łańcuchami dostaw. Naszymi klientami są zarówno światowe marki jak i lokalne przedsiębiorstwa. Pomagamy naszym klientom zwiększać konkurencyjność i efektywność operacji. Różnorodność doświadczeń i kompetencji naszego zespołu pozwala świadczyć usługi na wysokim poziomie i odnosić globalne sukcesy.

 

 

Oferujemy:
  • Pracę na rzecz innowacyjnej organizacji, realizującej interesujące i złożone projekty
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Pakiet świadczeń pozapłacowych (opieka medyczna, karta Multisport, ubezpieczenie grupowe, dofinansowanie do wypoczynku)
  • Realną możliwość rozwoju zawodowego
  • Pracę wśród grona ekspertów w swojej dziedzinie
Zadania:
  • Obsługa pierwszej linii kontaktu: przyjmowanie, rejestrowanie, analiza i klasyfikacja zgłoszeń od pracowników firmy
  • Wsparcie techniczne dla pracowników
  • Usuwanie doraźnych problemów związanych z działaniem oprogramowania i sprzętu IT
  • Współpraca z działami serwisowymi i helpdesk dostawców sprzętu i usług IT
  • Udział we wdrożeniach nowych rozwiązań informatycznych
Oczekiwania:
  • Wykształcenie informatyczne lub udokumentowane doświadczenia w pracy w obszarze informatyki
  • Wysoka kultura osobista, komunikatywność, zdolności interpersonalne
  • Gotowość do pracy w zmiennych godzinach: 8-16 lub 9-17
  • Doświadczenie na podobnym stanowisku (helpdesk, wsparcie techniczne) będzie dodatkowym atutem
  • Dobra znajomość systemów klienckich Microsoft – Windows, Office
  • Znajomość Microsoft ActiveDirectory (obsługa kont, zarządzanie uprawnieniami użytkowników, konfigurowanie stacji roboczych)
  • Podstawowa znajomość zagadnień sieciowych
  • Umiejętność konfiguracji i instalacji sprzętu IT klasy PC
  • Umiejętność szybkiego identyfikowania, diagnozowania  i rozwiązywania problemów
  • Podstawowa znajomość języka angielskiego, w zakresie właściwego rozumienia komunikatów oraz nazewnictwa urządzeń i podzespołów komputerowych
  • Mile widziana praktyczna znajomość biblioteki ITIL w obszarze Service Support /Service Operation

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: „Oświadczam, że wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ROHLIG SUUS Logistics SA z siedzibą w Warszawie (02-235), przy ul. Równoległej 4A, moich danych osobowych zawartych w mojej aplikacji w celu realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dn. 27 kwietnia 2016 r.”

Poznaj

ROHLIG SUUS Logistics SA

ROHLIG SUUS Logistics SA to jeden z najszybciej rozwijających się operatorów logistycznych w Polsce. Zajmujemy się szeroko pojętym zarządzaniem logistyką i transportem. Realizujemy procesy logistyczne w oparciu o transport drogowy, morski, lotniczy i kolejowy oraz infrastrukturę magazynową. Znajdujemy się z ścisłej czołówce przedsiębiorstw świadczących kompleksowe usługi TSL.

Stanowisko Pracownika I-szej Linii Wsparcia znaleźć można w wielu różnych branżach i specjalnościach, choć szczególnie często spotkać je można w branży IT. Do zadań Pracownika I-szej Linii Wsparcia należy przyjmowanie, rozwiązywanie i monitorowanie problemów zgłaszanych przez klientów. Kontakt z klientem odbywa się przez telefon i email. Osoba zatrudniona na tym stanowisku posiada wiedzę o stanie podstawowych ...
Praca Pracownik I-wszej linii wsparcia