Specjalista ds. wsparcia IT
Miejsce pracy: Warszawa
W ROHLIG SUUS Logistics zarządzamy globalnymi łańcuchami dostaw. Naszymi klientami są zarówno światowe marki jak i lokalne przedsiębiorstwa. Pomagamy naszym klientom zwiększać konkurencyjność i efektywność operacji. Różnorodność doświadczeń i kompetencji naszego zespołu pozwala świadczyć usługi na wysokim poziomie i odnosić globalne sukcesy.
Oferujemy:
- Pracę na rzecz innowacyjnej organizacji, realizującej interesujące i złożone projekty
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Pakiet świadczeń pozapłacowych (opieka medyczna, karta Multisport, ubezpieczenie grupowe, dofinansowanie do wypoczynku)
- Realną możliwość rozwoju zawodowego
- Pracę wśród grona ekspertów w swojej dziedzinie
Zadania:
- Obsługa pierwszej linii kontaktu: przyjmowanie, rejestrowanie, analiza i klasyfikacja zgłoszeń od pracowników firmy
- Wsparcie techniczne dla pracowników
- Usuwanie doraźnych problemów związanych z działaniem oprogramowania i sprzętu IT
- Współpraca z działami serwisowymi i helpdesk dostawców sprzętu i usług IT
- Udział we wdrożeniach nowych rozwiązań informatycznych
Oczekiwania:
- Wykształcenie informatyczne lub udokumentowane doświadczenia w pracy w obszarze informatyki
- Wysoka kultura osobista, komunikatywność, zdolności interpersonalne
- Gotowość do pracy w zmiennych godzinach: 8-16 lub 9-17
- Doświadczenie na podobnym stanowisku (helpdesk, wsparcie techniczne) będzie dodatkowym atutem
- Dobra znajomość systemów klienckich Microsoft – Windows, Office
- Znajomość Microsoft ActiveDirectory (obsługa kont, zarządzanie uprawnieniami użytkowników, konfigurowanie stacji roboczych)
- Podstawowa znajomość zagadnień sieciowych
- Umiejętność konfiguracji i instalacji sprzętu IT klasy PC
- Umiejętność szybkiego identyfikowania, diagnozowania i rozwiązywania problemów
- Podstawowa znajomość języka angielskiego, w zakresie właściwego rozumienia komunikatów oraz nazewnictwa urządzeń i podzespołów komputerowych
- Mile widziana praktyczna znajomość biblioteki ITIL w obszarze Service Support /Service Operation