Przesuń w lewo lub prawo,
aby przejść do następnej lub poprzedniej oferty pracy

Specjalista ds. wsparcia klienta niemieckojęzycznego

Instytut Rozwoju Kapitału Ludzkiego sp. z o.o.

Katowice

181 dni temu

Ogłoszenie numer: 1988238, z dnia 2018-06-13

Instytut Rozwoju Kapitału Ludzkiego sp. z o.o.

Instytut Rozwoju Kapitału Ludzkiego jest firmą zajmującą się rekrutacją oraz szkoleniami przygotowującymi na stanowisko pracy. Nasze oficjalne uprawnienia rekrutacyjne możecie Państwo zweryfikować w Krajowym Rejestrze Agencji Zatrudnienia, gdzie jesteśmy zarejestrowani jako agencja zatrudnienia nr 10485.

Specjalista ds. wsparcia klienta niemieckojęzycznego

Miejsce pracy: śląskie / Katowice

 

Opis stanowiska

Osoba na w/w stanowisku będzie odpowiedzialna za telefoniczną obsługę Klienta indywidualnego (Support) poprzez ODBIERANIE POŁĄCZEŃ PRZYCHODZĄCYCH.

Brak sprzedaży! Odpowiadamy wyłącznie za HELPDESK!

Wymagania

  • znajomość j. niemieckiego na poziomie bardzo dobrym (B2/C1),
  • znajomość j. angielskiego na poziomie komunikatywnym (B1),
  • dobra znajomości pakietu MS Office,
  • komunikatywność.

Oferujemy

  • pracę w międzynarodowym zespole na rzecz światowego lidera z branży nowoczesnych technologii,
  • stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
  • jasno określone możliwości rozwoju,
  • pracę w elastycznych godzinach (możliwość pracy w godz. 8-20),
  • wynagrodzenie: 5000 zł/ m-c brutto + premie,
  • benefity pozapłacowe (karta MultiSport/ prywatna opieka medyczna),
  • pakiet relokacyjny: 2000 zł (dla osób spoza województwa śląskiego),
  • dogodną lokalizację pracy (GPP Business Park),
  • profesjonalne szkolenie wstępne (płacimy za Twój czas spędzony na szkoleniu).

Wynagrodzenie

Od 5000 PLN

 

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Poznaj stanowisko: Specjalista ds. Obsługi Klienta

Specjalista ds. Obsługi Klienta to osoba odpowiedzialna za zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta w wybranej dziedzinie, np.: księgowości, usługach It, prawie lub w finansach. Do głównych obowiązków pracownika tego należy, m.in.: aktywne pozyskiwanie i obsługa klientów, prezentowanie produktów i usług firmy, udzielanie informacji i rozwiązywanie problemów, analiza potrzeb i oczekiwań ...
Specjalista ds. Obsługi Klienta Praca Specjalista ds. Obsługi Klienta

Szukaj pracy według:

Dolnośląskie:
Wrocław (849)
Wałbrzych (54)
Legnica (117)
Kujawsko-pomorskie:
Bydgoszcz (190)
Toruń (124)
Lubelskie:
Lublin (227)
Chełm (34)
Lubuskie:
Łódzkie:
Małopolskie:
Kraków (882)
Tarnów (57)
Nowy Sącz (40)
Mazowieckie:
Warszawa (2076)
Radom (168)
Płock (40)
Opolskie:
Opole (159)
Nysa (62)
Podkarpackie:
Rzeszów (164)
Przemyśl (40)
Podlaskie:
Białystok (128)
Suwałki (41)
Łomża (21)
Pomorskie:
Gdańsk (444)
Gdynia (212)
Słupsk (58)
Śląskie:
Katowice (527)
Częstochowa (163)
Świętokrzyskie:
Warmińsko-mazurskie:
Olsztyn (139)
Elbląg (104)
Ełk (38)
Wielkopolskie:
Poznań (596)
Kalisz (66)
Konin (37)
Zachodniopomorskie:
Szczecin (324)
Koszalin (69)
Kołobrzeg (39)
Auchan (135)
Tesco (138)
Inditex (56)
OBI (6)
PKP (1)
STRABAG (3)
ABB (102)
Accenture (233)
Carrefour (129)
PKO BP (293)
KPMG (36)
Orange (26)
IKEA (14)
Budimex (28)

Rekrutują z Praca.pl