- Udzielanie wsparcia klientom w zakresie zakupu samochodów elektrycznych lub wsparcia posprzedażowego (połączenia przychodzące)
- Nawiązywanie i utrzymywanie relacji z klientem
- Bieżące raportowanie w systemach
- Znajomość języka angielskiego na poziomie C1
- Umiejętność obsługi systemu operacyjnego Windows oraz pakietu MS Office
- Otwartość w relacjach z klientami
- Komunikatywność i nastawienie na pracę z ludźmi
- Wysoka kultura osobista i orientacja na klienta
- Zaangażowanie i motywacja do pracy - razem możemy osiągnąć więcej!
- Dyspozycyjność do pracy z biura (Lublin, dzielnica Czechów)
- Dogodny dla Ciebie grafik godzin pracy – pracujemy w systemie zmianowym od poniedziałku do soboty w godzinach 09:00-18:00
- Szkolenie w pełni przygotowujące Cię do wykonywania pracy
- Ciekawą pracę w dynamicznie rozwijającej się, dużej międzynarodowej firmie
Poznaj
Concentrix
Ponad 400 entuzjastycznych pracowników z ponad 12 krajów pracuje w naszym szczecińskim oddziale, aby zaoferować naszym Klientom najlepsze produkty i usługi. Jeśli szukasz szansy na rozwój i wykorzystanie Twoich umiejętności, to jest to miejsce dla Ciebie. Planujemy zrobić coś wielkiego i szukamy zmotywowanych i kreatywnych ludzi do działania.
Wierzymy w bohaterów dnia codziennego. Tych, którzy mają odwagę podążać za swoją pasją i którzy mają siłę i determinację, by realizować swoje marzenia.
Właściciele małych firm znajdują się w centrum naszych działań, dlatego tworzymy skuteczne i łatwe w użyciu rozwiązania finansowe, aby pomóc im w prowadzeniu działalności. Dzięki mentalności założycieli i nastawieniu "team-first" nasze zróżnicowane zespoły w Europie, Ameryce Południowej i Stanach Zjednoczonych współpracują ze sobą, aby właściciele małych firm, z którymi współpracujemy, mogli odnosić sukcesy, robiąc to, co kochają.
Poszukujemy energicznych, zorientowanych na klienta profesjonalistów do udziału w projekcie realizowanym dla naszego klienta z możliwością zatrudnienia w pełnym wymiarze godzin.