Hej! Dobrze, że tu jesteś! Nasza firma, to miejsce w którym słowo „rozwój” w ostatnim czasie jest jednym z najczęściej wymienianych. Czemu? A choćby dlatego, że w ciągu ostatnich 3 lat powiększyliśmy nasze grono koleżanek i kolegów o ponad 400%! Już prawie wszystkie stanowiska są zajęte przez wspaniałych, kreatywnych i otwartych ludzi. Jeśli praca z ludźmi jest tym co uwielbiasz robić, zgłoś się do nas! Pozostało nam jeszcze kilka nowych i wygodnych foteli, a Ciebie widzielibyśmy na stanowisku:
Specjalista ds. wsparcia klienta z językiem niemieckim
Miejsce pracy: Bytom
Nr ref.: AJP/2/130120/4PB
Zadania:
- Obsługa klientów niemieckojęzycznych (głównie mailowa)
- Współpraca między klientem a działem rekrutacji.
- Bieżące raportowanie realizowanych zadań.
- Obsługa dedykowanego systemu CRM.
- Wsparcie bieżącej pracy zespołu.
Wymagania:
- Dobra znajomość języka niemieckiego.
- Umiejętność wspierania klientów poprzez poszukiwanie odpowiednich rozwiązań.
- Minimum roczne doświadczenie w obsłudze klienta.
- Bardzo dobre umiejętności interpersonalne i chęć pracy w zespole.
- Umiejętności nawiązywania dobrych relacji.
- Otwartość i samodzielność w codziennej pracy.
- Dobra organizacja pracy własnej.
- Rzetelność i zaangażowanie w realizacji powierzonych zadań.
Gwarantujemy:
- ATRAKCYJNE WYNAGRODZENIE I TERMINOWĄ WYPŁATĘ oraz stabilną pracę na umowę o pracę.
- SZKOLENIE WDROŻENIOWE od samego początku współpracy, aby dokładnie poznać firmę i branżę.
- PAKIET MEDYCZNY dofinansowany z dostępem do specjalistów nawet w tydzień (a nie rok;))
- PAKIET SOCJALNY co oznacza dla nas m.in. benefity, bony, dodatki okolicznościowe, dofinansowania do urlopów („wczasy pod gruszą”).
- MIEJSCE PARKINGOWE w pobliżu biura, dofinansowane przez firmę.
- DODATKOWY PŁATNY DZIEŃ URLOPU z okazji urodzin każdego z nas.
- PRACĘ W ROZWOJOWEJ I STABILNEJ FIRMIE.
- Organizujemy i chętnie uczestniczymy w WYDARZENIACH FIRMOWYCH I KAMPANIACH CHARYTATYWNYCH.