Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z językiem czeskim

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca zdalna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat   7 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    13 godz.
    Kontakt z klientami i udzielanie wsparcia zgodnie z ich potrzebami. Rozwiązywanie problemów technicznych produktów. Budowanie pozytywnych relacji z klientami i przekazywanie wartości marki. Współpraca z zespołami międzynarodowymi w celu poprawy satysfakcji klientów.
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta i Wsparcia Technicznego

    Concentrix   Warszawa    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   4 770 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    22 godz.
    Zapewnianie wysokiej jakości obsługi klienta za pośrednictwem różnych kanałów (telefon, e-mail, czat, social media). Udzielanie informacji o produktach oraz efektywne rozwiązywanie problemów technicznych zgłaszanych przez klientów. Inicjowanie i zarządzanie procesami naprawy urządzeń...
  • Customer Service Professional with Croatian

    Foundever   Warszawa    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    22 godz.
    Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Helping patients who are using medical equipment; Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality. What do we expect...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim - Back Office

    Foundever   mazowieckie    praca zdalna
    siedziba firmy: Gdańsk
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    23 godz.
    Do Twoich zadań należeć będzie: Obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta, aby jak najlepiej mu pomóc. Ta praca jest dla Ciebie jeśli: Biegle...
  • Specjalista ds. Wsparcia Użytkownika

    Concentrix   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat   7 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online  Szukamy 2 pracowników  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Obsługa zapytań klientów poprzez telefon, e-mail, czat oraz kanały społecznościowe; Udzielanie informacji o produktach i prowadzenie podstawowej diagnostyki technicznej; Organizacja procesu zgłoszeń serwisowych urządzeń; Realizacja zadań zgodnie z wytycznymi projektu i utrzymywanie...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi i Logistyki Zamówień

    AMIGO-HURT Sp. z o.o.   Warszawa, Targówek    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Opis stanowiska: przyjmowanie i obsługa zgłoszeń od klientów oraz dostawców, udzielanie informacji na temat oferty i dostępności produktów, wprowadzanie danych do systemu oraz porządkowanie dokumentacji, pilnowanie właściwej prezentacji produktów w punkcie sprzedaży, współdziałanie z...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim

    Klient portalu Praca.pl   mazowieckie    praca zdalna
    siedziba firmy: Gdańsk
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    1 dni
    Profesjonalna obsługa klientów w języku niemieckim za pośrednictwem czatu i e-maila. Udzielanie wsparcia i rozwiązywanie zgłoszeń zgodnie z obowiązującymi standardami jakości. Dbanie o wysoki poziom satysfakcji klientów i realizację wyznaczonych wskaźników. Współpraca z zespołem w...
  • Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem duńskim

    Concentrix   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat   11 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Oferowanie wsparcia przez telefon, e-mail lub czat, Zapewnianie wsparcia technicznego dla fanów streamingu, Szybkie i sprawne odpowiadanie na pytania dotyczące umów i rozliczeń, Obsługa połączeń: pomaganie klientom B2B i B2C jako pierwsza linia wsparcia.
  • Specjalista / Specjalistka ds. Jakości i Obsługi Klienta

    Benefit Systems S.A.   Warszawa, Plac Europejski 2    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Sprawdź swój codzienny plan treningowy Obsługa Użytkowników (telefon, czat, e-mail) z zachowaniem wysokich standardów jakości. Weryfikacja wybranych rozmów i maili innych specjalistów w ramach monitorowania jakości operacyjnej. Przygotowywanie prostych obserwacji jakościowych i...
  • Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta

    Concentrix   Warszawa    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   4 770 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Zapewnianie wysokiej jakości obsługi klienta przez telefon, e-mail, czat i social media;Pomoc w zakresie informacji o produktach i rozwiązywania problemów technicznych;Inicjowanie i zarządzanie procesami naprawy urządzeń Xiaomi;Przestrzeganie szczegółowych wytycznych dotyczących projektów...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Radom Specjalista ds. Obsługi Klienta Radom
Specjalista ds. wsparcia Obsługi Klienta

Specjalista ds. wsparcia Obsługi Klienta

UNIBEP S.A. Profil firmy sprawdzona firma
Radom
specjalista (mid)
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
64 dni temu
Dołącz do #Unikalnych, jako:
Specjalista ds. wsparcia Obsługi Klienta
Lokalizacja Radom
O nas
Unidevelopment SA jest deweloperem działającym od ponad 15 lat. Posiada ugruntowaną pozycję na rynku budownictwa mieszkaniowego w Warszawie, Poznaniu i Radomiu. W 2022 roku spółka rozpoczęła działalność w Gdańsku. Jest członkiem Polskiego Związku Firm Deweloperskich oraz Polskiego Stowarzyszenia Budownictwa Ekologicznego - Polish Green Building Council (PLGBC). Należy do notowanej na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie Grupy UNIBEP SA.
Twój zakres obowiązków
  • Obsługa klienta w fazie posprzedażowej i gwarancyjnej,
  • Reprezentacja spółki przy zawieraniu umów z klientami w kancelarii notarialnej (UD, UPW),
  • Współpraca ze Specjalistą ds. Technicznych w procesie usuwania usterek w okresie gwarancji i rękojmi; nadzór nad jakością i terminowością informacji kierowanej do klienta,
  • Prowadzenie rejestru zgłoszeń, protokołów, korespondencji dotyczącej obsługi gwarancyjnej, obsługa  systemu Microsoft Dynamics CRM i Portalu Klienta,
  • Sporządzanie raportów i zestawień,
  • Udział w procesie przygotowania nieruchomości do odbiorów i zasiedlenia,
  • Udział w procesie odbiorów lokatorskich,
  • Okazjonalny udział w obsłudze eventów/dni otwartych,
  • Współpraca z zarządcami i administratorami nieruchomości,
  • Dbanie o prawidłowy przepływ informacji miedzy działami w zakresie obsługi klienta,
  • Współpraca z kontrahentami zewnętrznymi w zakresie praca naprawczych, wykończenia pod klucz, utrzymania nieruchomości,
  • Współpraca z innymi działami w strukturze grupy Unibep.
Nasze wymagania
  • Znajomość narzędzi z pakietu MS Office: Excel, Word, Outlook,
  • Umiejętność planowania dnia pracy,
  • Samodzielność i odpowiedzialność w działaniu,
  • Zaangażowanie, dokładność i systematyczność,
  • Umiejętności analityczne i organizacyjne,
  • Umiejętność nawiązywania relacji z klientami oraz z innymi współpracownikami,
  • Umiejętność redagowania tekstów,
  • Mile widziane doświadczenie w dziale obsługi klienta firmy deweloperskiej.
To oferujemy
  • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
  • Zapewniamy niezbędne narzędzia do pracy,
  • Bogaty pakiet benefitów pozapłacowych.
Proces rekrutacji
Zgłoszenie do procesu rekrutacji Kliknij przycisk "Aplikuj" poniżej, a my przekierujemy Cię do formularza aplikacyjnego - jego uzupełnienie nie zajmie Ci więcej niż 5 min. Potwierdzenie otrzymania przez nas Twojego CV dostaniesz na maila.
Analiza Twojej aplikacji Proces analizy wszystkich kandydatów trwa 1-2 tygodnie (w zależności od liczby kandydatów). To moment, w którym decydujemy, kogo zaprosić do etapu spotkań – wcześniej potwierdzamy dyspozycyjność kandydata telefonicznie.
Spotkanie bezpośrednie lub rozmowa online W procesie rekrutacji szanujemy Twój i swój czas, dlatego na rozmowie będzie obecny zarówno rekruter, jak i Twój przyszły, bezpośredni przełożony. Spotkanie potrwa ok. godziny.
Oferta pracy / informacja zwrotna Po udanym spotkaniu skontaktujemy się z Tobą telefonicznie, aby przedstawić konkretną propozycję i ustalić wszystkie formalne szczegóły.
 

Poznaj

UNIBEP S.A.

Dlaczego warto wybrać Unibep?

Grupa Unibep to największa firma budowlana z polskim kapitałem. Budujemy domy, apartamentowce, drogi, mosty, inwestycje przemysłowe i budynki użyteczności publicznej - zarówno w Polsce, jak i na rynkach zachodniej, północnej i wschodniej Europy. Od lat wygrywamy rankingi w kategorii największego polskiego eksportera usług budowlanych. Nasza historia i tożsamość sięga 1950 roku - od tego czasu nieustannie się rozwijamy, osiągamy coraz lepsze wyniki - a jakość realizacji to nasza karta przetargowa.

Proces rekrutacji w Unibep

Krok Zgłoszenie do procesu rekrutacji
Krok Analiza Twojej aplikacji
Krok Spotkanie bezpośrednie lub rozmowa on-line
Krok Oferta pracy / Informacja zwrotna

Podobne oferty

  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z językiem czeskim

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca zdalna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat   7 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    13 godz.
    Kontakt z klientami i udzielanie wsparcia zgodnie z ich potrzebami. Rozwiązywanie problemów technicznych produktów. Budowanie pozytywnych relacji z klientami i przekazywanie wartości marki. Współpraca z zespołami międzynarodowymi w celu poprawy satysfakcji klientów.
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta i Wsparcia Technicznego

    Concentrix   Warszawa    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   4 770 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    22 godz.
    Zapewnianie wysokiej jakości obsługi klienta za pośrednictwem różnych kanałów (telefon, e-mail, czat, social media). Udzielanie informacji o produktach oraz efektywne rozwiązywanie problemów technicznych zgłaszanych przez klientów. Inicjowanie i zarządzanie procesami naprawy urządzeń...
  • Customer Service Professional with Croatian

    Foundever   Warszawa    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    22 godz.
    Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Helping patients who are using medical equipment; Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality. What do we expect...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim - Back Office

    Foundever   mazowieckie    praca zdalna
    siedziba firmy: Gdańsk
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    23 godz.
    Do Twoich zadań należeć będzie: Obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta, aby jak najlepiej mu pomóc. Ta praca jest dla Ciebie jeśli: Biegle...
  • Specjalista ds. Wsparcia Użytkownika

    Concentrix   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat   7 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online  Szukamy 2 pracowników  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Obsługa zapytań klientów poprzez telefon, e-mail, czat oraz kanały społecznościowe; Udzielanie informacji o produktach i prowadzenie podstawowej diagnostyki technicznej; Organizacja procesu zgłoszeń serwisowych urządzeń; Realizacja zadań zgodnie z wytycznymi projektu i utrzymywanie...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi i Logistyki Zamówień

    AMIGO-HURT Sp. z o.o.   Warszawa, Targówek    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Opis stanowiska: przyjmowanie i obsługa zgłoszeń od klientów oraz dostawców, udzielanie informacji na temat oferty i dostępności produktów, wprowadzanie danych do systemu oraz porządkowanie dokumentacji, pilnowanie właściwej prezentacji produktów w punkcie sprzedaży, współdziałanie z...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim

    Klient portalu Praca.pl   mazowieckie    praca zdalna
    siedziba firmy: Gdańsk
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    1 dni
    Profesjonalna obsługa klientów w języku niemieckim za pośrednictwem czatu i e-maila. Udzielanie wsparcia i rozwiązywanie zgłoszeń zgodnie z obowiązującymi standardami jakości. Dbanie o wysoki poziom satysfakcji klientów i realizację wyznaczonych wskaźników. Współpraca z zespołem w...
  • Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem duńskim

    Concentrix   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat   11 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Oferowanie wsparcia przez telefon, e-mail lub czat, Zapewnianie wsparcia technicznego dla fanów streamingu, Szybkie i sprawne odpowiadanie na pytania dotyczące umów i rozliczeń, Obsługa połączeń: pomaganie klientom B2B i B2C jako pierwsza linia wsparcia.
  • Specjalista / Specjalistka ds. Jakości i Obsługi Klienta

    Benefit Systems S.A.   Warszawa, Plac Europejski 2    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Sprawdź swój codzienny plan treningowy Obsługa Użytkowników (telefon, czat, e-mail) z zachowaniem wysokich standardów jakości. Weryfikacja wybranych rozmów i maili innych specjalistów w ramach monitorowania jakości operacyjnej. Przygotowywanie prostych obserwacji jakościowych i...
  • Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta

    Concentrix   Warszawa    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   4 770 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Zapewnianie wysokiej jakości obsługi klienta przez telefon, e-mail, czat i social media;Pomoc w zakresie informacji o produktach i rozwiązywania problemów technicznych;Inicjowanie i zarządzanie procesami naprawy urządzeń Xiaomi;Przestrzeganie szczegółowych wytycznych dotyczących projektów...