Centrum Administracji/Biuro Rozwiązań Systemowych
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: CEN/BC/041/2018
Jako Specjalista ds. wsparcia operacyjnego i aplikacyjnego będziesz odpowiedzialny za:
- administrowanie merytoryczne aplikacją wspomagającą zarządzanie portfelem nieruchomości Banku
- przygotowywanie raportów i sporządzanie analiz dotyczących wykorzystania powierzchni nieruchomości Banku i ich kosztów oraz aktualizację bazy ich powierzchni
- ewidencjonowanie elementów struktury organizacyjnej Banku
- współpracę z NBP oraz Urzędem Statystycznym w zakresie zmian w sieci jednostek organizacyjnych Banku
- prowadzenie bazy danych sieci Banku, w tym oddziałów, agentów oraz urządzeń samoobsługowych oraz nadawanie im numerów ewidencyjnych
- koordynowanie działań w zakresie wdrażania nowych aplikacji w zakresie działania jednostki
- udział w opracowywaniu wymagań biznesowych dla aplikacji wspierających realizację procesów będących w kompetencjach jednostki
- koordynowanie zmian i monitorowanie funkcjonowania aplikacji wspierających realizację zadań jednostki
Od kandydatów oczekujemy:
- min. 2-letniego doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku
- znajomości rynku nieruchomości, oraz procesów związanych z zarządzaniem nieruchomościami
- umiejętności sporządzania analiz, raportów
- umiejętności prowadzenia projektów (mile widziana znajomość metodyk LSS, Prince, Agile)
- kreatywności, innowacyjności i umiejętności generowania pomysłów
- komunikatywności i umiejętności tworzenia i utrzymywania relacji biznesowych
- samodzielności w działaniu, dobrej organizacji pracy
- odporności na stres, umiejętności pracy pod presją czasu i oczekiwań i w środowisku uzgodnień biznesowych
- wykształcenia wyższego magisterskiego (ekonomia, bankowość, finanse, zarządzanie nieruchomościami, zarządzanie projektami, administracja, logistyka, analiza danych - big data)
- dobrej znajomości pakietu MS Office (Word, Excel, Power Point, Access)
- dodatkowym atutem będzie znajomość: Oracle SQL Developer, oprogramowanie do zarządzania nieruchomościami (Archibus), MS Visio/ARIS lub innych narzędzi do modelowania procesów, MS Sharepoint, EPM/ Jira lub inne narzędzie do zarządzania projektami, HP Quality Manager lub inne oprogramowanie do zarządzania testami
Dołączając do nas zyskujesz:
- umowę o pracę
- możliwość zdobywania doświadczenia w największej instytucji finansowej w kraju
- atrakcyjny pakiet socjalno-motywacyjny, w tym prywatną opiekę zdrowotną, Pracowniczy Program Emerytalny, System Kafeteryjny My Benefit, Leasing Samochodów
- profesjonalny system szkoleń
pko, bank, bp
Poznaj
PKO Bank Polski S.A.
PKO Bank Polski jest liderem polskiego sektora bankowego, a także jedną z wiodących grup finansowych Europy Środkowo-Wschodniej.
Bank powstał z myślą o klientach indywidualnych, jednak obecnie jest także głównym partnerem przedsiębiorstw, korporacji, instytucji rządowych i samorządowych. Zajmując na rynku wiodącą pozycję pod względem osiągnięć biznesowych oraz wyników finansowych, wyznacza kierunki rozwoju bankowości w Polsce. W codziennych działaniach i realizowanych projektach koncentrujemy się na wdrożeniu nowoczesnych rozwiązań technologicznych i na wysokiej jakości obsługi. Jesteśmy najlepsi w tym, co robimy i cały czas rozwijamy nasz potencjał.
Od lat jesteśmy jednym z najbardziej pożądanych pracodawców - znajdziecie nas w czołówce takich prestiżowych rankingów jak: AIESEC, UNIVERSUM, Antal International, Solidny Pracodawca.
PKO Bank Polski zapewnia niepowtarzalne możliwości rozwoju zawodowego. Szeroka oferta oraz duża skala działania Banku pozwala sprawdzić się w wielu interdyscyplinarnych zespołach projektowych.