Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: CEN/060/12/2017
Główne zadania:
• nadzór nad komunikacją kierowaną przez jednostki organizacyjne Banku do regionów detalicznych i oddziałów
• nadzór nad rozwojem Portalu Sprzedażowego oraz inicjowanie działań w tym zakresie
• tworzenie codziennych newsletterów informacyjnych
• podejmowanie działań mających na celu usprawnienie i unowocześnienie kanałów komunikacyjnych wykorzystywanych w komunikacji z siecią sprzedaży
• monitorowanie procedowania zgłaszanych przez regiony detaliczne problemów i eskalowanie zagrożeń w tym zakresie
• inicjowanie i koordynacja niezbędnych zmian w procedurach/procesach w wyniku zidentyfikowanych problemów
• inicjowanie i koordynacja działań wspierających realizację zadań w regionach i oddziałach
Oczekujemy:
• wykształcenia wyższego, preferowane kierunki: bankowość, finanse, ekonomia
• umiejętności analizy dokumentów oraz sporządzania analiz
• umiejętności posługiwania się poprawną polszczyzną w mowie i piśmie - "lekkie pióro”
• mile widziane doświadczenie w obszarze tworzenia komunikacji korporacyjnej oraz znajomość zasad tworzenia komunikacji/obsługi narzędzi wykorzystywanych w komunikacji wewnętrznej
• bardzo dobrej znajomości pakietu MS Office w szczególności MS Excel i Power Point
• prawa jazdy kat. B
• samodzielności, kreatywności, orientacji na realizację zadań, terminowości, otwartości, umiejętności pracy zespołowej, zdolności organizatorskich, komunikatywności
Oferujemy:
• umowę o pracę
• atrakcyjny pakiet socjalno-motywacyjny, w tym prywatną opiekę zdrowotną i Pracowniczy Program Emerytalny
• konkurencyjne wynagrodzenie
• profesjonalny system szkoleń